NickOwnage Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Net die Nlep ofzo uit pack.. Druk ik op knop van verkopen terwijl geld ingesteld staat op 600 en 700 buy now.. Godverdomme 6k waard die gozer. Waarom staat er niet gewoon 150 als minimum en het maximum bedrag. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Bedoel je Matip? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Nee. Nlep, nlem ofzo zo'n fransoos. Nouja net eerste wedstrijd gewonnen in Divisie 6. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 (bewerkt) Hmm, kan m niet vinden Welke positie? EDIT: Heb m gevonden Ntep, LM, 91 pace Bewerkt: 28 september 2015 door KoningJesper Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Ik kan geen enkele match vinden op PS4 in divisie 10. Hij kan geen tegenstander vinden of de tegenstander is geleaved. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 Heb ik ook steeds. Op een gegeven moment lukt t wel Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 september 2015 Rapport Geplaatst: 28 september 2015 (bewerkt) Vreemd dat pacy spelers zo duur zijn. Huntelaar is totaal niet pacy, maar in 16 lopen spitsen veel slimmer en is pace veel minder belangrijk waardoor Huntelaar een verschrikkelijk dodelijke spits is met z'n 84 shooting. Bewerkt: 28 september 2015 door MegaPilot Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Wat is nou eigenlijk echt een vooruitgang t.o.v. FIFA 15? Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Wat is nou eigenlijk echt een vooruitgang t.o.v. FIFA 15? De gameplay is een stuk verbeterd. Daarnaast gaat FIFA 16 niet meer om pace, maar gewoon om je tactiek en skills. Het schieten en verdedigen is moeilijker en realistischer gemaakt en daarnaast is de keeper aanzienlijk verbeterd. Voor de rest is FUT Draft een fantastische toevoeging in mijn ogen. Ook kan je in carriere mode spelers trainen waardoor ze beter worden. Zo is er vooruitgang bij spelers door middel van wedstrijden te spelen, maar ook door een goede training te doen. Genoeg info? Reageren
FireFighter Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Wat is nou eigenlijk echt een vooruitgang t.o.v. FIFA 15? De gameplay is een stuk verbeterd. Daarnaast gaat FIFA 16 niet meer om pace, maar gewoon om je tactiek en skills. Het schieten en verdedigen is moeilijker en realistischer gemaakt en daarnaast is de keeper aanzienlijk verbeterd. Voor de rest is FUT Draft een fantastische toevoeging in mijn ogen. Ook kan je in carriere mode spelers trainen waardoor ze beter worden. Zo is er vooruitgang bij spelers door middel van wedstrijden te spelen, maar ook door een goede training te doen. Genoeg info? Hahah ik heb een beter beeld gekregen, ja. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 De gameplay is een stuk verbeterd. Daarnaast gaat FIFA 16 niet meer om pace, maar gewoon om je tactiek en skills. Het schieten en verdedigen is moeilijker en realistischer gemaakt en daarnaast is de keeper aanzienlijk verbeterd. Voor de rest is FUT Draft een fantastische toevoeging in mijn ogen. Ook kan je in carriere mode spelers trainen waardoor ze beter worden. Zo is er vooruitgang bij spelers door middel van wedstrijden te spelen, maar ook door een goede training te doen. Genoeg info? Alleen al het feit dat het niet om pace draait maakt FIFA 16 al beter dan 15. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Je hebt wel dat je met een Ronaldo amper een Terry of Mertesacker voorbij kan gaan. Terwijl beide verdedigers 34 Pace hebben. Reageren
Visser23 Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2015 Gaat lekker met mijn trofeeën, heb nu meer dan 60% behaald Zijn er trouwens ook mensen in voor een FIFA 16 toernooi voor PS4? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2015 Zou wel mee willen doen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 10 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2015 Helaas heb ik momenteel "geen tijd" (volgens het NRC bestaat dat niet en moet ik zeggen dat mijn prioriteiten ergens anders liggen, maar dat terzijde), maar wel een leuk initiatief om een FIFA 16 toernooi op te starten. Als er genoeg animo voor is, tenminste. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.