Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Vreemd dat pacy spelers zo duur zijn. Huntelaar is totaal niet pacy, maar in 16 lopen spitsen veel slimmer en is pace veel minder belangrijk waardoor Huntelaar een verschrikkelijk dodelijke spits is met z'n 84 shooting.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat is nou eigenlijk echt een vooruitgang t.o.v. FIFA 15? puh2.gif

De gameplay is een stuk verbeterd. Daarnaast gaat FIFA 16 niet meer om pace, maar gewoon om je tactiek en skills. Het schieten en verdedigen is moeilijker en realistischer gemaakt en daarnaast is de keeper aanzienlijk verbeterd. Voor de rest is FUT Draft een fantastische toevoeging in mijn ogen. Ook kan je in carriere mode spelers trainen waardoor ze beter worden. Zo is er vooruitgang bij spelers door middel van wedstrijden te spelen, maar ook door een goede training te doen. Genoeg info? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is nou eigenlijk echt een vooruitgang t.o.v. FIFA 15? :puh:

De gameplay is een stuk verbeterd. Daarnaast gaat FIFA 16 niet meer om pace, maar gewoon om je tactiek en skills. Het schieten en verdedigen is moeilijker en realistischer gemaakt en daarnaast is de keeper aanzienlijk verbeterd. Voor de rest is FUT Draft een fantastische toevoeging in mijn ogen. Ook kan je in carriere mode spelers trainen waardoor ze beter worden. Zo is er vooruitgang bij spelers door middel van wedstrijden te spelen, maar ook door een goede training te doen. Genoeg info? icon_mrgreen.gif

Hahah ik heb een beter beeld gekregen, ja. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De gameplay is een stuk verbeterd. Daarnaast gaat FIFA 16 niet meer om pace, maar gewoon om je tactiek en skills. Het schieten en verdedigen is moeilijker en realistischer gemaakt en daarnaast is de keeper aanzienlijk verbeterd. Voor de rest is FUT Draft een fantastische toevoeging in mijn ogen. Ook kan je in carriere mode spelers trainen waardoor ze beter worden. Zo is er vooruitgang bij spelers door middel van wedstrijden te spelen, maar ook door een goede training te doen. Genoeg info? icon_mrgreen.gif

Alleen al het feit dat het niet om pace draait maakt FIFA 16 al beter dan 15. :puh:
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Helaas heb ik momenteel "geen tijd" (volgens het NRC bestaat dat niet en moet ik zeggen dat mijn prioriteiten ergens anders liggen, maar dat terzijde), maar wel een leuk initiatief om een FIFA 16 toernooi op te starten. Als er genoeg animo voor is, tenminste. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...