Jump to content

FIFA 16


TekaLoca

Recommended Posts

Ik speel nog regelmatig FIFA 16 hoor, nu terug af en toe Ultimate Team, daarvoor meestal Seizoenen. Ultimate Team heb ik zoals sommigen misschien nog weten al m'n coins verbrast, ik heb nu gewoon 2 speelbare zo/zo teams waar ik puur voor de fun mee speel. Ik wijk enkel en alleen voor tegenstanders naar Ultimate Team, bij Seizoenen vind ik er vaak geen( :7 ). FIFA is en blijft een consolegame heb ik de indruk en daarom schakel ik vanaf de volgende FIFA waarschijnlijk naar een console...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 394
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaPilot

    54

  • TekaLoca

    53

  • KoningJesper

    37

  • NickOwnage

    34

Iemand die een potje op Xbox One wilt spelen? Kan al weken geen online meer spelen, ik vind gewoon geen enkele tegenstander (niet in FUT, niet in seizoenen, nergens) en ik zou graag weer eens een potje doen (heb een hekel aan offline).

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand die een potje op Xbox One wilt spelen? Kan al weken geen online meer spelen, ik vind gewoon geen enkele tegenstander (niet in FUT, niet in seizoenen, nergens) en ik zou graag weer eens een potje doen (heb een hekel aan offline).

Ik wel. smile3.gif

Edit: Was supertof 6 wedstrijden gespeeld 4 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren en Kampioen! :) Aantal wedstrijden hebben wij volledig gedomineerd!

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Gameplay zuigt echt! (xbox one)

Wat fifa al jaren terug eruit had kunnen halen was dat je veel directer moet kunnen spelen. Vaak neemt de speler de bal nog aan terwijl jij allang de volgende pass hebt gegeven of zelfs al op doel hebt geschoten. Dit is echt een grote ergernis het kost mij z'n 5 tegendoelpunten maar het kost mij ook regelmatig doelpunten voor. Soms dan verdedigd de speler (cpu) de bal vanzelf uit en soms helemaal niet, waar zit hier in het verschil? Ook met druk zetten, de ene keer hapt hij wel met een staande tackel en de andere keer niet. Terwijl je dit toch zelf zou moeten regelen door de LT knop.

De tegenstand is ook hilarisch, ik speel al een aantal seizoenen op legendarisch en bij Fifa16 speelt men in de verdediging over tot in den treuren, hoe je ook druk zet. Eenmaal over de middenlijn weten ze het niet meer, dan passen ze zo slecht dat de bal uit het veld gaat :kots:

Link to comment
Delen op andere websites

Gameplay zuigt echt! (xbox one)

Wat fifa al jaren terug eruit had kunnen halen was dat je veel directer moet kunnen spelen. Vaak neemt de speler de bal nog aan terwijl jij allang de volgende pass hebt gegeven of zelfs al op doel hebt geschoten. Dit is echt een grote ergernis het kost mij z'n 5 tegendoelpunten maar het kost mij ook regelmatig doelpunten voor. Soms dan verdedigd de speler (cpu) de bal vanzelf uit en soms helemaal niet, waar zit hier in het verschil? Ook met druk zetten, de ene keer hapt hij wel met een staande tackel en de andere keer niet. Terwijl je dit toch zelf zou moeten regelen door de LT knop.

De tegenstand is ook hilarisch, ik speel al een aantal seizoenen op legendarisch en bij Fifa16 speelt men in de verdediging over tot in den treuren, hoe je ook druk zet. Eenmaal over de middenlijn weten ze het niet meer, dan passen ze zo slecht dat de bal uit het veld gaat :kots:

Helemaal gelijk, fifa 16 tegen de AI is onspeelbaar

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Seizoenen, Ultimate Team, Origin, het is gewoon ALTIJD wat. Nu ligt Origin er weer uit voor de 2383737637373ste keer. Dit kan toch gewoon niet? We zijn MAANDEN na de release en EA heeft z'n shit nog altijd niet op orde.

Dan denk ik bij mezelf: "het ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik op PC speel", maar als ik bij een vriend op z'n PS4 speel is het ook vaak minutenlang wachten vooraleer we een tegenstander vinden. Hoe slecht kunnen je servers zijn? Wat ik dan helemaal niet begrijp is dat ze miljoenen spelers hebben, maar nog steeds niet investeren in degelijke servers.

Tl;dr: EA z'n servers zuigen voor dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Seizoenen, Ultimate Team, Origin, het is gewoon ALTIJD wat. Nu ligt Origin er weer uit voor de 2383737637373ste keer. Dit kan toch gewoon niet? We zijn MAANDEN na de release en EA heeft z'n shit nog altijd niet op orde.

Dan denk ik bij mezelf: "het ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik op PC speel", maar als ik bij een vriend op z'n PS4 speel is het ook vaak minutenlang wachten vooraleer we een tegenstander vinden. Hoe slecht kunnen je servers zijn? Wat ik dan helemaal niet begrijp is dat ze miljoenen spelers hebben, maar nog steeds niet investeren in degelijke servers.

Tl;dr: EA z'n servers zuigen voor dood.

Gewoon even een videotje van KSI kijken, is je dag meteen weer goed.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Carrière begonnen met Sevilla, ik heb me versterkt met Icardi, Laporte, Tielemans en Oxlade-Chamberlain(investeerder erbij geroepen) Helaas niks weten te verkopen, maar gelukkig wel een flink aantal spelers kunnen verhuren. Twee wedstrijden verloren(in competitie). In de CL-poule sta ik op de eerste plaats, met 4 punten na 2 wedstrijden. In de compeitie sta ik vijfde, maar de top is nog niet uit zicht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...