MegaPilot Geplaatst: 20 januari 2016 Rapport Geplaatst: 20 januari 2016 Ik speel nog regelmatig FIFA 16 hoor, nu terug af en toe Ultimate Team, daarvoor meestal Seizoenen. Ultimate Team heb ik zoals sommigen misschien nog weten al m'n coins verbrast, ik heb nu gewoon 2 speelbare zo/zo teams waar ik puur voor de fun mee speel. Ik wijk enkel en alleen voor tegenstanders naar Ultimate Team, bij Seizoenen vind ik er vaak geen( ). FIFA is en blijft een consolegame heb ik de indruk en daarom schakel ik vanaf de volgende FIFA waarschijnlijk naar een console... Reageren
Venzio Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 Iemand die een potje op Xbox One wilt spelen? Kan al weken geen online meer spelen, ik vind gewoon geen enkele tegenstander (niet in FUT, niet in seizoenen, nergens) en ik zou graag weer eens een potje doen (heb een hekel aan offline). Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 januari 2016 Rapport Geplaatst: 21 januari 2016 (bewerkt) Iemand die een potje op Xbox One wilt spelen? Kan al weken geen online meer spelen, ik vind gewoon geen enkele tegenstander (niet in FUT, niet in seizoenen, nergens) en ik zou graag weer eens een potje doen (heb een hekel aan offline). Ik wel. Edit: Was supertof 6 wedstrijden gespeeld 4 gewonnen, 1 gelijk, 1 verloren en Kampioen! Aantal wedstrijden hebben wij volledig gedomineerd! Bewerkt: 21 januari 2016 door NickOwnage Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Gameplay zuigt echt! (xbox one) Wat fifa al jaren terug eruit had kunnen halen was dat je veel directer moet kunnen spelen. Vaak neemt de speler de bal nog aan terwijl jij allang de volgende pass hebt gegeven of zelfs al op doel hebt geschoten. Dit is echt een grote ergernis het kost mij z'n 5 tegendoelpunten maar het kost mij ook regelmatig doelpunten voor. Soms dan verdedigd de speler (cpu) de bal vanzelf uit en soms helemaal niet, waar zit hier in het verschil? Ook met druk zetten, de ene keer hapt hij wel met een staande tackel en de andere keer niet. Terwijl je dit toch zelf zou moeten regelen door de LT knop. De tegenstand is ook hilarisch, ik speel al een aantal seizoenen op legendarisch en bij Fifa16 speelt men in de verdediging over tot in den treuren, hoe je ook druk zet. Eenmaal over de middenlijn weten ze het niet meer, dan passen ze zo slecht dat de bal uit het veld gaat Reageren
LionOfHolland Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Gameplay zuigt echt! (xbox one) Wat fifa al jaren terug eruit had kunnen halen was dat je veel directer moet kunnen spelen. Vaak neemt de speler de bal nog aan terwijl jij allang de volgende pass hebt gegeven of zelfs al op doel hebt geschoten. Dit is echt een grote ergernis het kost mij z'n 5 tegendoelpunten maar het kost mij ook regelmatig doelpunten voor. Soms dan verdedigd de speler (cpu) de bal vanzelf uit en soms helemaal niet, waar zit hier in het verschil? Ook met druk zetten, de ene keer hapt hij wel met een staande tackel en de andere keer niet. Terwijl je dit toch zelf zou moeten regelen door de LT knop. De tegenstand is ook hilarisch, ik speel al een aantal seizoenen op legendarisch en bij Fifa16 speelt men in de verdediging over tot in den treuren, hoe je ook druk zet. Eenmaal over de middenlijn weten ze het niet meer, dan passen ze zo slecht dat de bal uit het veld gaat Helemaal gelijk, fifa 16 tegen de AI is onspeelbaar Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 januari 2016 Rapport Geplaatst: 23 januari 2016 Ik ben dik getrolld door een vriend Ik leg later wel uit waarom >>> Door Visser23: Graag wat meer inhoud, zo'n post heeft niet zoveel nut <<< Reageren
MegaPilot Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Seizoenen, Ultimate Team, Origin, het is gewoon ALTIJD wat. Nu ligt Origin er weer uit voor de 2383737637373ste keer. Dit kan toch gewoon niet? We zijn MAANDEN na de release en EA heeft z'n shit nog altijd niet op orde. Dan denk ik bij mezelf: "het ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik op PC speel", maar als ik bij een vriend op z'n PS4 speel is het ook vaak minutenlang wachten vooraleer we een tegenstander vinden. Hoe slecht kunnen je servers zijn? Wat ik dan helemaal niet begrijp is dat ze miljoenen spelers hebben, maar nog steeds niet investeren in degelijke servers. Tl;dr: EA z'n servers zuigen voor dood. Reageren
aron24 Geplaatst: 11 februari 2016 Rapport Geplaatst: 11 februari 2016 Bij mij valt de verbinding altijd na een wedstrijd in FUT, waardoor ik niks krijg. Ik heb het al opgegeven en twijfel sterk of ik volgend jaar wel FIFA ga kopen. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 12 februari 2016 Rapport Geplaatst: 12 februari 2016 Seizoenen, Ultimate Team, Origin, het is gewoon ALTIJD wat. Nu ligt Origin er weer uit voor de 2383737637373ste keer. Dit kan toch gewoon niet? We zijn MAANDEN na de release en EA heeft z'n shit nog altijd niet op orde. Dan denk ik bij mezelf: "het ligt waarschijnlijk aan het feit dat ik op PC speel", maar als ik bij een vriend op z'n PS4 speel is het ook vaak minutenlang wachten vooraleer we een tegenstander vinden. Hoe slecht kunnen je servers zijn? Wat ik dan helemaal niet begrijp is dat ze miljoenen spelers hebben, maar nog steeds niet investeren in degelijke servers. Tl;dr: EA z'n servers zuigen voor dood. Gewoon even een videotje van KSI kijken, is je dag meteen weer goed. Reageren
aron24 Geplaatst: 26 maart 2016 Rapport Geplaatst: 26 maart 2016 Carrière begonnen met Sevilla, ik heb me versterkt met Icardi, Laporte, Tielemans en Oxlade-Chamberlain(investeerder erbij geroepen) Helaas niks weten te verkopen, maar gelukkig wel een flink aantal spelers kunnen verhuren. Twee wedstrijden verloren(in competitie). In de CL-poule sta ik op de eerste plaats, met 4 punten na 2 wedstrijden. In de compeitie sta ik vijfde, maar de top is nog niet uit zicht. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 april 2016 Rapport Geplaatst: 22 april 2016 Votair en ik, Dynamic Duo! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Geplaatst: 23 april 2016 (bewerkt) Nja, Bayern München is nu wel ook een redelijke OP ploeg. Bewerkt: 23 april 2016 door MegaPilot Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 23 april 2016 Rapport Geplaatst: 23 april 2016 Valt mee. Sowieso is imo geen enkel team OP. Ligt meer dan de spelers die het spel spelen. Ga zo door! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 23 april 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2016 Nja, Bayern München is nu wel ook een redelijke OP ploeg. Barça en Real Madrid niet dan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.