FlexxNL Geplaatst: 4 december 2015 Rapport Geplaatst: 4 december 2015 Hier nog een paar mooie screens gemaakt van fallout 4 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Net gekocht! Ben heel benieuwd Reageren
KoningJesper Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Zo, die installatie gaat langzaam Reageren
FlexxNL Geplaatst: 5 december 2015 Rapport Geplaatst: 5 december 2015 Zo, die installatie gaat langzaam Heb je fallout op disc of gekocht in de Playstation store ? Reageren
FlexxNL Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Okee heb je de instellingen wel veranderd je DNS ofzo iets En kan je beter snachts doen in rust modus dan word je wakker en kan je spelen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Heb ik gedaan, ben nu begonnen Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Je kan in dit spel gwn geen mooie vrouw maken Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Je wou dus met een mooie vrouw spelen? Oké... Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Ben nu in de Vault, even opnieuw gestart omdat ik per ongeluk een vrouw had gekozen. Ben net zo fan van de insecten maar het spel is wel heel vet Reageren
FlexxNL Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 De insecten kom je nog veel meer tegen hoor. Het spel is heel mooi, en waar je begint is niet de enige vault je hebt er nog 4. Hier nog een paar mooie screens Reageren
KoningJesper Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Geweldig spel. Net m'n eerste Power Armor gekregen Morgen opweg naar Diamond City Reageren
FlexxNL Geplaatst: 6 december 2015 Rapport Geplaatst: 6 december 2015 Geweldig spel. Net m'n eerste Power Armor gekregen Morgen opweg naar Diamond City Ik zou daar eerst nog niet naar toegaan, want je hebt heel veel ammo nodig om er tekomen. Als je wel gaat succes en sterkte, dat is een hele weg om daar heen tegaan, je komt echt van alles tegen onderweg. Ik ben nu halve wege level 25 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 december 2015 Rapport Geplaatst: 7 december 2015 (bewerkt) Wat een spel Heb net een uurtje gespeeld en ben nog geen reet verder gekomen Ik heb, om precies te zijn, 1 quest puntje voltooid Heb eerst wat aan m'n huis gewerkt (Het tankstation), daarna ben ik naar Sanctuary gegaan. Daar kreeg ik de opdracht om iemand in een dorpje te gaan helpen. Het was redelijk ver dus ik nam de benen. Maar ondertussen kwam ik allemaal dingen tegen. Zo kwam ik een mijn tegen en stuitte ik op een neergestort vliegtuig. Helaas werd ik toen gekilled door de zombies van de slachtoffers Die wereld is zo vet. Vet design en ik hou van die '50 sfeer. Ook die sfeer. Nu al meer dan de 60 euro waard Bewerkt: 7 december 2015 door KoningJesper Reageren
KoningJesper Geplaatst: 8 december 2015 Rapport Geplaatst: 8 december 2015 Vandaag nog wat aan eht tankstation gedaan en toen ging ik richting de "Corvega Assembly Plant", voor een bepaalde quest. Niet dat ik daar verder kom Maar dat stadje (Lexington), met die auto fabriek (Corvega Assembly Plant), laat maar weer eens zien hoe vet de wereld is gedesigned. Tot nu toe denk ik wel de beste "game-wereld", beter dan Los Santos én Novigrad. Ik kan gewoon niet beschrijven hoe vet dit verlaten Boston is vormgegeven Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.