FlexxNL Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 (bewerkt) Dit spel is echt heel erg geweldig, hoe alles is gemaakt en gedaan, de verhaal lijn enz enz, zo mooi gemaakt. Het is niet zo maar even een game om zo even door tespelen moet goed luisteren wat je moet doen, en je moet ook soms belangrijke beslisingen maken om goed met de game verder tekunnen. Ik heb nog een iets gevonden op het internet, mischien leuk voor de fallout 4 spelers. http://fallout4map.com/ Staan zo goed als alle locatie's op waar wat is. Hier dan nog maar een paar mooie screenshots Bewerkt: 11 december 2015 door Pino1982 Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 (bewerkt) Weet iemand of er (zonder te spoilen!) net zoals in FO3 heel veel vette mysterieuze locaties zijn? Bewerkt: 11 december 2015 door KoningJesper Reageren
Froodooo Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Weet iemand of er (zonder te spoilen!) net zoals in FO3 heel veel vette mysterieuze locaties zijn? Genoeg! Heel veel verschillende locaties om te ontdekken, inclusief de bijbehorende personages. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 11 december 2015 Rapport Geplaatst: 11 december 2015 Weet iemand of er (zonder te spoilen!) net zoals in FO3 heel veel vette mysterieuze locaties zijn? Genoeg! Heel veel verschillende locaties om te ontdekken, inclusief de bijbehorende personages. Oke thanks! Dacht t al, maar had even confirmation nodig! Reageren
madviper Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 (bewerkt) Gisteren ook Fallout 4 gehaald. Zat eerst nog te twijfelen. Sommige aspecten van het spel waren eigenlijk niet interessant voor mij, zoals bijv de gemuteerde beesten. maar gisteren had ik op m'n tv even youtube op gezet met een 2 uur durende gameplay van Fallout en toen had ik besloten hem te halen. Bij de intertoys is hij nu maar 45 euro, dus mooi meegenomen. En ik heb er echt geen spijt van. Wat geweldig is alles. Je bent er inderdaad veel tijd in kwijt. Had ik met watchdogs al van als ik wat ging doen dat ik gelijk een uur verder was, met Fallout ben je direct 2 uur verder en je vraagt je inderdaad af wat je gedaan hebt. Sanctuary opgebouwd, was even wennen hoe dat werkte maar super leuk om zo'n settlement te bouwen. Power armor is gaaf. De wereld is zo groot dat je soms afvraagt of je iets goed doet. Kwam al een verlaten sentry bot tegen, blijkbaar was mijn keuze toch niet goed met wat ik met dat ding deed. Maarja dat is zullen we maar zeggen het onbekende van het spel. Gisteren tot Lexington gekomen, moest daar heen voor een quest maar voordat je er bent moet je de hele stad door. zag er gaaf uit die stad. Alleen door het vinden van een nieuw wapen was ik snel door m'n .38 munitie heen. Dus Lexington laat ik even liggen en ga ik maar even op adem komen. Je moet dus niet te snel willen in het spel, ook niet om van al dat moois te genieten. Hier ga ik dus zeker lekker veel tijd insteken. Ondanks dat in eerste instantie het spel mij niet interessant leek ben ik fan geworden. Bewerkt: 13 december 2015 door madviper Reageren
KoningJesper Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Gisteren ook Fallout 4 gehaald. Zat eerst nog te twijfelen. Sommige aspecten van het spel waren eigenlijk niet interessant voor mij, zoals bijv de gemuteerde beesten. maar gisteren had ik op m'n tv even youtube op gezet met een 2 uur durende gameplay van Fallout en toen had ik besloten hem te halen. Bij de intertoys is hij nu maar 45 euro, dus mooi meegenomen. En ik heb er echt geen spijt van. Wat geweldig is alles. Je bent er inderdaad veel tijd in kwijt. Had ik met watchdogs al van als ik wat ging doen dat ik gelijk een uur verder was, met Fallout ben je direct 2 uur verder en je vraagt je inderdaad af wat je gedaan hebt. Sanctuary opgebouwd, was even wennen hoe dat werkte maar super leuk om zo'n settlement te bouwen. Power armor is gaaf. De wereld is zo groot dat je soms afvraagt of je iets goed doet. Kwam al een verlaten sentry bot tegen, blijkbaar was mijn keuze toch niet goed met wat ik met dat ding deed. Maarja dat is zullen we maar zeggen het onbekende van het spel. Gisteren tot Lexington gekomen, moest daar heen voor een quest maar voordat je er bent moet je de hele stad door. zag er gaaf uit die stad. Alleen door het vinden van een nieuw wapen was ik snel door m'n .38 munitie heen. Dus Lexington laat ik even liggen en ga ik maar even op adem komen. Je moet dus niet te snel willen in het spel, ook niet om van al dat moois te genieten. Hier ga ik dus zeker lekker veel tijd insteken. Ondanks dat in eerste instantie het spel mij niet interessant leek ben ik fan geworden. Ja helemaal mee eens, er is zoveel te ontdekken Heb je het voor PS4? Reageren
madviper Geplaatst: 13 december 2015 Rapport Geplaatst: 13 december 2015 Jep heb hem voor de PS4 Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 6 januari 2016 Rapport Geplaatst: 6 januari 2016 Ik heb hem een paar dagen geleden gedownload en ik heb alleen nog maar rond gelopen tot nu toe.. Vanwege mijn kut pc (ver onder minimum specs) draai ik hem op 25fps met dips naar 20 en max 40. Heeft iemand nog wat mods zodat dat iets beter word? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Morgen Fallout 4 halen. Net 50 euro cadeaukaart gekregen voor kerstpakket van me werk. Dus daarna ook dit grandioze spel spelen. Reageren
NicolaB Geplaatst: 10 januari 2016 Rapport Geplaatst: 10 januari 2016 Ik vind het wel jammer dat je niet een badguy kan zijn. Beetje sarcastisch, maar niet echt Raider-bad Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Ik ga nu beginnen aan Fallout 4. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Ik moet t ook maar weer spelen maar die vijanden zijn zo vies Reageren
NickOwnage Geplaatst: 15 januari 2016 Rapport Geplaatst: 15 januari 2016 Momenteel level 9. Ongeveer 7 uur game time erop zitten vandaag, gave game, maar het is een complete andere soort shooter als dat ik gewend ben. Het aimen is een stuk ingewikkelder, maar dat maakt het wel uitdagender. Reageren
Votair Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Lijkt me een leuk spel. Aanrader of niet? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Ja heel erg! Ik wil dit spel zo graag spelen, maar dat doe ik nooit meer, omdat ik gewoon niet tegen die insecten kan Help me Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.