Kaitjee98 Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Uit first person mode gaan. Reageren
3L1077 Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Ja heel erg! Ik wil dit spel zo graag spelen, maar dat doe ik nooit meer, omdat ik gewoon niet tegen die insecten kan Help me Waarom is heel je profiel dan zo Fallout-ish? Reageren
KoningJesper Geplaatst: 24 februari 2016 Rapport Geplaatst: 24 februari 2016 Ja heel erg! Ik wil dit spel zo graag spelen, maar dat doe ik nooit meer, omdat ik gewoon niet tegen die insecten kan Help me Waarom is heel je profiel dan zo Fallout-ish? Omdat ik t zo ontzettend vet vind Reageren
Votair Geplaatst: 25 februari 2016 Rapport Geplaatst: 25 februari 2016 Zit nog steeds erg te twijfelen.. Iemand een recensie of iets? Reageren
NicolaB Geplaatst: 25 februari 2016 Rapport Geplaatst: 25 februari 2016 Kijk wat gameplayvideos of -streams Reageren
NickOwnage Geplaatst: 26 februari 2016 Rapport Geplaatst: 26 februari 2016 Zit nog steeds erg te twijfelen.. Iemand een recensie of iets? Ik ben begonnen aan deze game. In het begin is het leuk en mooi concept, maar veel in het spel is hetzelfde. Het zijn vaak opdrachten van ga daar en daar heen, vermoord die en die en dan weer terug komen. Dat verveelt heel snel. Na de eerste week spelen heb ik het spel nooit meer aangeraakt en ik ga hem ook weer terug brengen. Reageren
madviper Geplaatst: 26 februari 2016 Rapport Geplaatst: 26 februari 2016 Ik speel het nog steeds en het verveelt nog eigenlijk niet. Ben nu door de hele verhaallijn heen geweest, heb de eind missie al gedaan. Dan wordt het wel wat rustiger, ben nu maar een beetje alle comics en bobbleheads die ik nog moest aan het verzamelen voor m'n display in m'n huisje. Want ja constant klusjesman spelen voor de minuteman is ook niet altijd leuk. Map ziet er geweldig uit, je waant je echt in een verwoeste wereld. Hij is groot maar toch ook weer niet, soms is de afstand op je pip-boy map veel groter dan werkelijk is. Settlements bouwen is leuk, ben dus nu bezig om m'n huisje in sanctuary hills om te toveren als een soort museumpje met comics, bobbleheads, models, power armor en speciale wapens. Wapens zijn geweldig, van simpele pistolen tot rondlopen met een oud kanon van een schip uit de middeleeuwen. Ondanks dat na het einde van de hoofdmissies het spel wat herhalend wordt qua zij missies, blijft het een hartstikke leuk spel. Vanaf Maart komen er 3 DLC's aan, elke maand eentje tot aan mei. Met ook een uitbreiding van de map, plus nieuwe missies. Voor degene die de season pass nog niet hebben, na 1 maart wordt deze duurder, dus grijp je kans nog als je dat wil. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 28 februari 2016 Rapport Geplaatst: 28 februari 2016 Ja heel erg! Ik wil dit spel zo graag spelen, maar dat doe ik nooit meer, omdat ik gewoon niet tegen die insecten kan Help me Omdat ik t zo ontzettend vet vind Je spreekt jezelf behoorlijk tegen, man.. Eerst zei je dat je nooit meer Fallout 4 zou gaan spelen, gezien je klaarblijkelijk afschrikt van die 'vieze' monsters. Een paar posts later vindt je het plotseling wéér ontzettend vet.. Naja, het zal allemaal wel zo wezen. Misschien koop ik 'm tijdens een forse prijsdaling voor de PC of zo, want momenteel ben ik er niet zó warm of koud van. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 28 februari 2016 Rapport Geplaatst: 28 februari 2016 Dat ik niet tegen die beesten kan, berekent niet dat ik t nier ontzettend vet kan vinden Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 2 maart 2016 Rapport Geplaatst: 2 maart 2016 Level 121 ondertussen... Reageren
Votair Geplaatst: 5 maart 2016 Rapport Geplaatst: 5 maart 2016 Hoe kun je makkelijk een deathclaw killen? Zit vast in Concord, zonder echt ammo. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 9 maart 2016 Rapport Geplaatst: 9 maart 2016 In een van die eerste missies ligt er op het dak een Mini-gun volgens mij. Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 maart 2016 Rapport Geplaatst: 9 maart 2016 Beetje laat, misschien heb je hem al verslagen intussen, maar er ligt op het dak van het museum idd een minigun die van pas kan komen. Binnen, op de 2e etage (weet niet meer precies waar) vind je ook een set Power Armor. Hij is beschadigd en heeft dacht ik maar een halve Fusion Core, maar dat is nog altijd beter dan niks. Op de begane grond is achter een (dacht ik) medium lock nog een Fusion Core te vinden in een generator, mocht je lockpick skill al toereikend zijn. Maak ook goed gebruik van V.A.T.S, de zwakke plek van een Deathclaw is vooral de buik (stomach), of het hoofd. Je kan eerst zorgen dat je de benen uitschakeld (crippled) zodat 'ie niet of niet snel meer kan bewegen, en dan een paar goedgemikte schoten op de stomach. Wat je ook kan doen is hem naar een auto lokken, en dan op de auto schieten tot deze ontploft. De nucleaire explosie van de auto kan flink wat damage doen. Zorg dat je zelf op een veilige afstand staat natuurlijk. Reageren
Votair Geplaatst: 9 maart 2016 Rapport Geplaatst: 9 maart 2016 Heb 'm verslagen. Bedankt voor de tips! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.