MegaPilot Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Ik kan natuurlijk zeggen dat Gent Valencia van de mat aan het spelen is, maar dat valt misschien in dovemansoren. Daarom dit veelzeggend screentje: Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Het belangrijkste hebben ze bij Gent alleen nog niet gedaan... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 (bewerkt) Nee klopt, en als Valencia nu goed uit de kleedkamers komt, is het helemaal naar de klote. Edit: Kums fixed that for us. Bewerkt: 4 november 2015 door MegaPilot Reageren
thebig Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Het belangrijkste hebben ze bij Gent alleen nog niet gedaan... Nu wel Hopelijk kunnen ze het nu vasthouden. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 (bewerkt) Valencia zo van de mat spelen dat ze in 90 minuten geen schot op doel losten. Sterk. Niet zo dominant als in de eerste helft, maar wel dominant genoeg. Wissel Raman was overigens terecht, kon er al 2x af met rood als de scheidsrechter streng was, maar het was eentje die wel veel toeliet(wat imo wel goed was voor de wedstrijd, men ging nogal snel liggen aan beide kanten op sommige momenten). Bewerkt: 4 november 2015 door MegaPilot Reageren
JasonStatham Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Knap werk van de Buffalo's. Reageren
thebig Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Als AA Gent vanavond wint of minstens 2-2 gelijk speelt, zijn ze zeker van Europese overwintering. Daarnet stond het 1-0 voor Lyon, maar Kums heeft net op heerlijke wijze een vrije trap omgezet. Hopelijk lukt het ze nu om wat beter in de match te komen. Het is al erg genoeg dat de supporters van Gent niet naar Lyon mochten komen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 maar Kums heeft net op heerlijke wijze een vrije trap omgezet. Kums??? Met alle respect voor Kums, maar zo'n fluwelen traptechniek heeft hij totaal niet. Was Milicevic. Voor degene die de match niet volgen, aanschouw een prachtig ingestudeerd nummertje: https://streamable.com/3h58 Reageren
thebig Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Nja, zat met een half oog te kijken Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 november 2015 Rapport Geplaatst: 24 november 2015 Even serieus, dat Barcelona. Het is gewoon pure kunst wat zij op het veld hebben vertoond vandaag. Ik zou het niet anders kunnen omschrijven. Wát een prestatie. En dat zelfs nog met de grootste kunstenaar op de bank; Iniesta. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 25 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2015 Even serieus, dat Barcelona. Het is gewoon pure kunst wat zij op het veld hebben vertoond vandaag. Ik zou het niet anders kunnen omschrijven. Wát een prestatie. En dat zelfs nog met de grootste kunstenaar op de bank; Iniesta. En ik was present in het stadion! Echt genoten! Plus ik heb gefilmd als de spelers het veld opkwamen (onder een gigantisch fluitconcert aan het adres van de UEFA, omdat de UEFA Barça al meerdere keren beboet heeft voor de Catalaanse onafhankelijkheidsvlaggen in het stadion) en hoe Ney zijn strafschoppie mist, maar Adriano dat perfect goedmaakt GENIETEN! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Geplaatst: 26 november 2015 Even serieus, dat Barcelona. Het is gewoon pure kunst wat zij op het veld hebben vertoond vandaag. Ik zou het niet anders kunnen omschrijven. Wát een prestatie. En dat zelfs nog met de grootste kunstenaar op de bank; Iniesta. En ik was present in het stadion! Echt genoten! Plus ik heb gefilmd als de spelers het veld opkwamen (onder een gigantisch fluitconcert aan het adres van de UEFA, omdat de UEFA Barça al meerdere keren beboet heeft voor de Catalaanse onafhankelijkheidsvlaggen in het stadion) en hoe Ney zijn strafschoppie mist, maar Adriano dat perfect goedmaakt GENIETEN! Met alle respect, alles is fantastisch maar ik mis toch wel echt een beetje sfeer.. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 27 november 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 november 2015 Met alle respect, alles is fantastisch maar ik mis toch wel echt een beetje sfeer.. Daarvoor moet je niet naar Barcelona, tenzij het tegen Real, Atleti, Valencia of Bilbao is. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2015 Rapport Geplaatst: 27 november 2015 Fantastisch resultaat van PSV, hoop echt dat ze nog een ronde verder komen Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 28 november 2015 Rapport Geplaatst: 28 november 2015 Ik denk dat ze een hele goede kans maken, want hoewel nu derde in de poule, hebben ze het volledig in eigen hand. Verder hebben ze thuis al van United en Wolfsburg gewonnen, dus ik denk dat CSKA ook het onderspit zal delven. Ik denk dat het spannender is wie er met PSV door gaat naar de volgende ronde; United won thuis nipt van Wolfsburg, en de Duitsers hebben nu genoeg aan een gelijkspel, dus ik denk dat die het wel gaan redden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.