Kaitjee98 Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Moreno, wat een charge. Zonde voor Shaw Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Prachtig doelpunt! Alleen staat die Bruma daar wel stil als een pilaar. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Hectoooooooooooorrrrr Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 (bewerkt) Ik hoop echt dat jullie hier niet trots op gaan zijn als PSV straks wint. Carriëre van Shaw misschien in de vuilbak en het was gewoon donkerrood. Met 10 man was het sowieso een andere wedstrijd. Bewerkt: 15 september 2015 door MegaPilot Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Huh? Sinds wanneer is een sliding op de bal rood? Reageren
Nissan Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Ik hoop echt dat jullie hier niet trots op gaan zijn als PSV straks wint. Winnen is winnen, niet huilen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Gevoelige maag: niet openen. Welke bal. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Please, zeg me dat je dat niet meent. http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150915_01868762 Schaar is altijd rood. En met z'n tweede been breekt ie gewoon de enkel. Ik ga niet in discussie hieromtrent, het is een horrortackle, punt. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Ik hoop echt dat jullie hier niet trots op gaan zijn als PSV straks wint. Hoezo niet? Is toch fantastische prestatie? Ja, had iemand afgestuurd moeten worden... Ja, dan was hef andere wedstrijd geweest. Maar nog een fantastische prestatie... Carriëre van Shaw misschien in de vuilbak en het was gewoon donkerrood. Heel eerlijk gezegd dacht ik even"daar heb je MP weer met een overdreven reactie", maar ongelooflijk wat een tackle, moet die gedachte enorm terugnemen Reageren
Nissan Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Please, zeg me dat je dat niet meent. http://m.nieuwsblad....150915_01868762 Schaar is altijd rood. En met z'n tweede been breekt ie gewoon de enkel. Ik ga niet in discussie hieromtrent, het is een horrortackle, punt. Die kop van van Gaal Reageren
MovieGamer Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Real Madrid heeft een makkelijk avondje gehad. Ronaldo BEAST! Verder alle PSV supporters/fans gefeliciteerd met de overwinning. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 15 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Even een ode aan Ronaldo die opnieuw een hattrick maakt. Met 2 op 3 vanaf de stip Verder vond ik PSV - Man U maar een matige pot, die nooit mocht escaleren in het voordeel van PSV, maar goed het is hun verdienste. Na de 2-1 gewoon gecontroleerd. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Real Madrid heeft een makkelijk avondje gehad. Ronaldo BEAST! Verder alle PSV supporters/fans gefeliciteerd met de overwinning. 2 penaltys ja Reageren
JasonStatham Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Real Madrid heeft een makkelijk avondje gehad. Ronaldo BEAST! Verder alle PSV supporters/fans gefeliciteerd met de overwinning. Waarvan twee penalties en een daarvan was er natuurlijk nooitnimmer eentje. Lang niet zo'n beestwedstrijd als afgelopen weekend. Ik maak me meer zorgen om al die blessure's: James en Danilo waren al geblesseerd en nu kan je Bale ook aan dat lijstje toevoegen. Met Atletico op het schema op 4 oktober, vrees ik toch wel voor het een en ander. Wat betreft Varane en Ramos schijnt het wel mee te vallen. Mijn stemmetje had het toch bij het juiste eind dit keer, PSV zet United aan de kant! Bijzonder sterke wedstrijd van de Eindhovenaren en zoals ik al eerder zei, overwintering is zeker mogelijk in deze groep met de juiste mentaliteit. Ik zat de tweede helft te kijken met Engelse commentator en het is niet normaal hoe verwoestend zij over United en LvG spreken. Over dat andere, dikke rood en penal blijkt toch wel. Maar ik vind er niks zieligs aan voor Shaw, gozer verdiend naar verluidt tussen de 7 en 9 miljoen euro per jaar, het is zonde voor hem en United, maar mijn medelijden bewaar ik maar voor andere zaken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.