JasonStatham Geplaatst: 20 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2015 De manier waarop Neuer die bal totaal mist levert wel een hilarische beeld Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Ik ben klaar voor Ibracadabra. Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Beetje jammer dat ik weer verplicht naar PSV moet kijken... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Beetje jammer dat ik weer verplicht naar PSV moet kijken... Kan je geen zender pakken die PSG - Real uitzendt of bedoel je verplicht als in "ik ben verplicht omdat ik voor PSV supporter"? Reageren
Visser23 Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Haha, ik zoek al. Ben totaal geen PSV supporter. PSG - Real is natuurlijk gewoon de wedstrijd van vanavond die iedereen moet zien. Maarja, ze zenden helaas PSV uit hier in Nederland... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Ah, ik kan via 2BE kijken naar die wedstrijd en ik kan NOS ook pakken. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Guardado, onze beest op dat veld Reageren
Thundercover Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Ah, ik kan via 2BE kijken naar die wedstrijd en ik kan NOS ook pakken. Champions League wordt tegenwoordig helaas bij SBS6 uitgezonden in Nederland. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Champions League wordt tegenwoordig helaas bij SBS6 uitgezonden in Nederland. Aja juist, was ik al vergeten. Jammer, vorig jaar keek ik echt veel naar NOS(paar honderdduizend Vlamingen deden dat trouwens). Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Volgens mij kun je nu alles zien op nu.nl, wel Sanoma-account nodig, dacht ik. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Haha, ik zoek al. Ben totaal geen PSV supporter. PSG - Real is natuurlijk gewoon de wedstrijd van vanavond die iedereen moet zien. Maarja, ze zenden helaas PSV uit hier in Nederland... Nou, ik kan je vertellen dat je niet veel hebt gemist Twee slappe teams waarvan beide geen enkele overtuiging toonde om de wedstrijd echt te willen winnen. Zoals wel vaker in de CL groepsfase in een situatie waarin het al duidelijk is welke twee teams doorgaan... Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 PSV, wat een wedstrijd! Reageren
aron24 Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Wolfsburg Van PSV verliezen, je zou je moeten schamen. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 Wolfsburg Van PSV verliezen, je zou je moeten schamen. Weet niet wat je hebt gezien maar dit PSV was gewoon ijzersterk Reageren
Froodooo Geplaatst: 4 november 2015 Rapport Geplaatst: 4 november 2015 PSV had hier en daar ook wel wat geluk. Er waren periodes in de wedstrijd dat Wolfsburg duidelijk de overhand had. Maar ja, in het voetbal moet je op zulke momenten wel scoren als je een wedstrijd wilt winnen. Wat dat betreft is PSV beter met haar kansen omgesprongen en dus ook een terechte winnaar. Zometeen (hopelijk) genieten bij Bayern tegen Arsenal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.