KoningJesper Geplaatst: 17 september 2015 Rapport Geplaatst: 17 september 2015 Wat hebben die AZ spelers op hun rug? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2015 Tickets voor Anderlecht - Tottenham zijn binnen. Gewoon het idee om Eriksen, Kane, Vertonghen, Lloris etc. in levende lijve te zien... Jeeezus Hyped! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2015 Pure klasse van Gillet. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 24 oktober 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2015 No. Regrets. Worth every penny. Godver wat een sfeer. Tottenham zijn ook echt fantastische supporters. 2 minuten lang springen, beetje naar ons vak smilen. De rest hoef ik niet uit te leggen Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 6 november 2015 Rapport Geplaatst: 6 november 2015 Groningen uitgeschakeld en AZ en Ajax zo goed als zeker uitgeschakeld. Ja, dit was me weer een topweek voor het Nederlandse voetbal. AZ had helemaal niet hoeven te verliezen. Als je die 2,3 kansen niet tegen de paal/lat schiet, win je relatief simpel. AZ had alleen de pech day Augsburg de kansen wel benutte, en ja dan sta je met lege handen. Zonde, had niet gehoeven. Over Groningen kan ik niets zeggen, want ik heb de wedstrijd niet gekeken. Ik las wel dat de keeper van Liberec er een paar ballen knap uithaalde en dat Padt voor een lullig eigen doelpunt zorgde? Misschien had daar dan wel wat meer ingezeten, I don't know. En Ajax; man, man, man. De uitspfaken dat ze 100% voor winst gaan geloof ik nu wel. Het is alleen erg jammer dat ze ie beloftes nooit waarmaken. Fenerbahce stelde ook niet bijster veel voor, dus ik weet zeker dat 3 punten met een beetje extra inzet niet ondenkbaar zouden zijn geweest. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Geplaatst: 26 november 2015 Die goal van Acheampong...Heerlijk gewoon. https://streamable.com/muzy Reageren
KoningJesper Geplaatst: 26 november 2015 Rapport Geplaatst: 26 november 2015 (bewerkt) Die speler van Celtic Bewerkt: 26 november 2015 door KoningJesper Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Na een WK, twee EK's en drie keer de Champions League te hebben gewonnen, 155 CL-duels en 165 interlands te hebben gespeeld, speelde Iker Casillas als doelman van Porto gister voor het eerst een duel in de Europa League. Het klinkt als het dieptepunt van een carrière, als je het zo leest. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Van Gaal vertrek alsjeblieft.. Je krijgt dit zooitje ongeregeld helaas niet op orde.. doodzonde Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 februari 2016 Rapport Geplaatst: 19 februari 2016 Van Gaal vertrek alsjeblieft.. Je krijgt dit zooitje ongeregeld helaas niet op orde.. doodzonde Ach, veel te laat. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2016 Rapport Geplaatst: 10 maart 2016 De grootste derby uit het Engelse voetbal, een van de grootste van de wereld. Nu te zien. In de Europa League. Eens zien wat het gaat worden, ik voorspel een 2-1. Reageren
aron24 Geplaatst: 10 maart 2016 Rapport Geplaatst: 10 maart 2016 (bewerkt) Tottenham is ook kansloos afgedroogd, Reus en Aubameyang Bewerkt: 10 maart 2016 door aron24 Reageren
Thundercover Geplaatst: 14 april 2016 Rapport Geplaatst: 14 april 2016 Wat een wedstrijd van Liverpool tegen Borussia Dortmund! 0-2 binnen een minuut of acht, na rust naar 1-2, snel de 1-3 en dan wetende dat je als Liverpool drie goals moet maken dat nog voor elkaar krijgen ook. Prachtig om te zien! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 14 april 2016 Rapport Geplaatst: 14 april 2016 Wat een wedstrijd van Liverpool tegen Borussia Dortmund! 0-2 binnen een minuut of acht, na rust naar 1-2, snel de 1-3 en dan wetende dat je als Liverpool drie goals moet maken dat nog voor elkaar krijgen ook. Prachtig om te zien! Ongelooflijk inderdaad, wat een wedstrijd! Op zulke avonden geniet ik echt heerlijk van het EL voetbal. Ook in Spanje tussen Sevilla en Bilbao is gaat het er lekker aan toe met zonet de eerste helft van de extra tijd. Superhoog tempo, kansen en schoten op palen aan beide zijden, niet normaal wat een voetbalfestijn Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 april 2016 Rapport Geplaatst: 14 april 2016 En wat was de nationaliteit van de kerel die de comeback inluidde? Inderdaad... Even zonder gekheid, knotsgekke wedstrijd...Genoten met volle teugen. Tijdens de wedstrijd denk je: het zal toch niet...Maar dan toch! Het stond in de sterren geschreven. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.