JasonStatham Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 (bewerkt) Finale gaat zo van start! Ik heb er zin, want ik denk echt dat het een topmatch gaat worden Vamos Sevilla + Voorspelling voor vandaag: Liv 2-1 Sev Bewerkt: 18 mei 2016 door FrankyFourFingers Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Hoop op Liverpool. Heb toch een beetje een zwak voor die club, mede doordat Klopp daar zit. Gok zelf op een verlenging en strafschoppen. Vind Liverpool erg wisselvallig, hoewel ze het de laatste tijd toch beter doen. Sevilla is daarentegen dit jaar ook niet best, dus ik laat me graag verrassen vandaag. Reageren
aron24 Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Sturridge, schitterend doelpunt Reageren
JasonStatham Geplaatst: 18 mei 2016 Rapport Geplaatst: 18 mei 2016 Prachtig goaltje hoor Wauw! Met de buitenkant van de pata in de verre hoek gekruld Reageren
aron24 Geplaatst: 19 mei 2016 Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Helaas Sevilla was wel echt beter in de tweede helft, maar goed toch blijft het jammer. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 19 mei 2016 Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Ik gunde het Liverpool meer dan Sevilla, maar Sevilla hoort momenteel toch meer bij de Europese top dan Liverpool. Derde keer op rij de Europa League winnen, dat is toch wel een hele bijzondere prestatie hoor. Dat zie ik een andere ploeg de komende twee jaar niet doen Reageren
JasonStatham Geplaatst: 19 mei 2016 Rapport Geplaatst: 19 mei 2016 Ik had nooit gedacht dat Sevilla zo een weerstand zou tonen, niet zozeer omdat ze kwaliteit tekortkomen, sterker nog ze spelen prachtig voetbal. Maar als Liga volger kan ik zeggen dat ze werkelijk waar geen potten wisten te breken dit seizoen buitenshuis. Geen enkele overwinning in 19 competitiewedstrijden en tel daarbij op dat heel Basel roodgekleurd was van LFC fans. Hulde aan Unai Emery voor opnieuw een strategische superpot. Nog steeds baal ik ervan dat hij Ancelotti niet opvolgde in Madrid, maar met Zidane op 't moment mag ik ook niet klagen Reageren
TekaLoca Geplaatst: 20 mei 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2016 Ik denk dat de winnaar van Shakhtar - Sevilla de beker ook zal winnen. Pingell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.