Jump to content

Wat vinden jullie een eerlijke percentage aan 'verdiensten' van een Heist?


DionneQueen

Recommended Posts

Ik kom nu al ruim een week alléén maar spelers tegen die 15% doen, terwijl ik 20% minimaal het normale vind.

Dat geef ik overigens ook aan over de headset, met als dank dat ik daarna veel gescheld naar me kop krijg geslingerd van die types.

Met oog op dat je er ook tijd en moeite insteek vind ik het gewoon niet meer dan normaal dat je 20% krijgt.....

Wie is het hier ook mee eens..?

Ikzelf ben zoiezo zo eerlijk als ik met bekende/vrienden een Heist speel dat ik alles 25% zet.

Ben benieuwd naar jullie mening en ervaring hierin.

:) x

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DionneQueen

    7

  • TrevorP

    4

  • Swede_Demon

    4

  • larfje94

    3

Ik vind het eigelijk best normaal om het percentage op 15% te zetten. Als de 3 andere deelnemers alle setups hebben meegedaan, ze verdienen toch 20.000 per setup. De leader krijgt geen geld voor de setups.

Bewerkt: door JariP
Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon 25% bij de eerste 3 heists, die kosten zo goed als niks voor de heist leader.

Bij de 2 opvolgende vind ik 20% prima.

Het gaat niet alleen om de kosten, maar ook om de setups.

Ik vind 20% als iemand aan alle setups heeft meegedaan en 15% als iemand alleen de finale meedoet.

Prison break 40k buyin, 4setups

de leader loopt dus 140k mis

(500k-140)/4=90k voor de deelnemers en 230k voor de leader.

dus inderdaad, alles meedoen 100k (20%) en alleen finale 75k(15%) wat mij betreft.

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe altijd 25% voor iedereen, of het vrienden, familie of vreemden is maakt mij niet uit. Ik heb gemerkt dat iedereen dan meer gedreven is om te presteren en je meer kans hebt dat er niemand z'n koffers en wapens pakt als het één keer mislukt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van wat ik hoor is dat veel lui alleen de finale meedoen omdat je daar flink geld mee scoort. Als jij dus in je eentje de setups moet doen, gewoon 15 tot 20%. Jij steekt er geld in om die heist op te zetten, dus verdien jij 30% :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wij verdelen altijd elke heist eerlijk, dus 25% voor iedereen. Met 'wij' bedoel ik de groep waar ik mee speel, die hier ook op GTAF actief is. Verder join ik nooit random heists, maar als ik het wel zou doen is mijn eis 25%. Voor minder doe ik het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom vind je dan dat je meer mag verdienen dan de leider?

die betaalt om de heist op te starten en krijgt geen cent voor de setups waar jij wel netjes voor betaald wordt...

25% Is alleen eerlijk als je om en om leider bent, en dan is het uiteindelijke resultaat precies hetzelfde als elke andere verdeling. Maar als je het niet steeds afwisselend doet is de enige echt eerlijke verdeling 17 1/3% voor de leden en 48% voor de leider Op die manier verdient iedereen er evenveel aan.

Bewerkt: door Wybo76
Link to comment
Delen op andere websites

Als je ervan uitgaat dat iedereen de set ups mee heeft gedaan en als het dan 55% voor de host is en 15% voor elke crewmember dan verdiend de host er iets meer op dan de crewmembers.

Is het 40% voor de host en 20% voor de crewmembers dat verdiend de host er achteraf iets minder op.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Fleeca job op zijn minst natuurlijk die 40%. Sommige zijn aardig door 50% te doen. Bij de anderen wil ik op zijn minst 20%. Niet zoals vandaag , dat de leider 70% neemt , en de anderen 10% gunt. Toen ben ik geleaved :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wanneer ik met vrienden speel, geven we iedereen 25% om het eerlijk en leuk voor iedereen te houden. Als ik met onbekenden speel en ik de leader ben geef ik mijzelf altijd 40% en de rest van de deelnemers 20%. Dit om niet minder dan de anderen te verdienen. Als ik met vrienden speel maakt mij dit niets uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Fleeca job op zijn minst natuurlijk die 40%. Sommige zijn aardig door 50% te doen. Bij de anderen wil ik op zijn minst 20%. Niet zoals vandaag , dat de leider 70% neemt , en de anderen 10% gunt. Toen ben ik geleaved :puh:

Yup die had ik vandaag ook wéér 2 keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...