Jump to content

[NED] Eredivisie 2015-2016


Froodooo

Kampioen Eredivisie  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er dit seizoen kampioen van de Eredivisie?

    • ADO Den Haag
      0
    • AZ
      0
    • Ajax
      9
    • De Graafschap
      3
    • Excelsior
      0
    • FC Groningen
      0
    • FC Twente
      0
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
      4
    • Heracles Almelo
      0
    • N.E.C.
      0
    • PEC Zwolle
      1
    • PSV
      4
    • Roda JC Kerkrade
      2
    • SC Cambuur Leeuwarden
      0
    • Vitesse
      0
    • Willem II
      1
    • SC Heerenveen
      1


Recommended Posts

Mooie wedstrijd? De eerste helft was redelijk, maar puur door het voetbalgevecht. De tweede helft was dodelijk saai. Ik verbaas me er ook over dat het middenveld alleen maar werd overgeslagen. Dit maakt de Klassieker er niet leuker door. Zoveel bijzonders vond ik het niet.

Alsjeblieft zeg... Het was technisch niet hoogstaand, maar wel spannend en idd een gevecht. Tweede helft was minder, maar nog veel meer dan wat ik vam tevoren ervan had verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 234
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    41

  • KoningJesper

    30

  • _Night-Men_

    22

  • Froodooo

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahaha, wat een faal. Aan het begin van het seizoen was het nog: Feyenoord zou zomaar eens kampioen kunnen worden.

Groningen helaas verloren. Hadden gewoon in de eerste helft het klusje al moeten klaren. Waardeloze scheids ook weer: El Ghazi 2x elleboog, maar geen enkele kaart voor hem. En verder strooien met kaarten natuurlijk, zelfs waar het totaal niet nodig was (zoals de kaart voor Rusnak).

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het sneu voor de Feyenoord fans. Gewoon 7 op rij. Wie verwacht dat nou... Ging zo lang goed. Maar PEC heeft ook gewoon terecht gewonnen.

Ajax trouwens ook. Natuurlijk was Groningen de betere in de eerste helft, maar zoveel meer grote kansen dan Ajax hebben ze in eerste helft ook niet gehad. Tot de rode kaart was Ajax wel echt veel beter in tweede helft.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind het sneu voor de Feyenoord fans. Gewoon 7 op rij. Wie verwacht dat nou... Ging zo lang goed. Maar PEC heeft ook gewoon terecht gewonnen.

Ajax trouwens ook. Natuurlijk was Groningen de betere in de eerste helft, maar zoveel meer grote kansen dan Ajax hebben ze in eerste helft ook niet gehad. Tot de rode kaart was Ajax wel echt veel beter in tweede helft.

Feyenoord bakt er echt niks meer van, het is ook niet om aan te zien. Morgen moet ik wrs de hele dag aanhoren, PEC is beter dan Feyenoord, vreselijk :(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

PSV heeft ook gelijk gespeeld dus dit was de kans voor Ajax op 1 punt voorsprong.

Spuit 11 :7

Ik zou eens iets heel raars zeggen, ik vond ajax helemaal niet zo slecht. Alleen het centrale duo….

Link to comment
Delen op andere websites

Nou niet dus... emo.gif

Dat is mijn ogen goed van NEC, slecht van Ajax. Maar ik vind het mooi, want ik ben voor Feyenoord, maar die zijn al uitgeschakeld voor de titelstrijd. De enige ploeg die in Europa er wat van kan maken, daarom moet PSV dus nu kampioen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Yeahhhh, Ajax gewonnen :eten:

Wat floot Kuijpers slecht vandaag zeg. Strafschop aan PSV niet gegeven. Maar ook niet die twee rode kaarten in 5 seconden. En die actie van Moreno door gewoon de tegenstander met de hand onderuit te malen :7

Eerste helft was PSV beter, tweede helft vond ik Ajax beter. Al met al gewoon blij dat Ajax gewonnen heeft :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...