Jump to content

[NED] Eredivisie 2015-2016


Froodooo

Kampioen Eredivisie  

25 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wordt er dit seizoen kampioen van de Eredivisie?

    • ADO Den Haag
      0
    • AZ
      0
    • Ajax
      9
    • De Graafschap
      3
    • Excelsior
      0
    • FC Groningen
      0
    • FC Twente
      0
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
      4
    • Heracles Almelo
      0
    • N.E.C.
      0
    • PEC Zwolle
      1
    • PSV
      4
    • Roda JC Kerkrade
      2
    • SC Cambuur Leeuwarden
      0
    • Vitesse
      0
    • Willem II
      1
    • SC Heerenveen
      1


Recommended Posts

Wat een wedstrijd :D En wat ben ik blij :D:dans::D:dans: Eerste helft PSV miss beter, maar de betere kansen waren voor Ajax ;) Tweede helft zag je dat de eerste helft gewoon heel energie intensief was en was Ajax gewoon beter. Uiteindelijk gewoon verdiend gewonnen :) De Jong is trouwens vermist, het gerucht gaat dat hij inde broekzak van Van Der Hoorn zit :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 234
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    41

  • KoningJesper

    30

  • _Night-Men_

    22

  • Froodooo

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

En daar gaan de kansen in de CL. Want PSV gaat een te goede ploeg loten in de CL.

Beter verliest Ajax nog een keer, van de Graafschap ofzo.

Dit is altijd wel makkelijk he. Zeggen dat Ajax het altijd verpest in de CL en dat PSV zo een geweldige ploeg is in de CL. Ajax heeft jarenlang of hele moeilijke tegenstanders geloot (Meerdere malen Barca, meerdere malen Real, PSG, Dortmund,Man City etc.) en wint dan zelfs nog best vaak (Man City, Barca bijv.) of heeft heel veelpech (Onterecht afgekeurde goals tegen Real, matchfixing Lyon, heel veel kansen tegen 10-tal Milan) en PSV haalt 1 keer de achtste finales in een relatief makkelijke poule (United is al een jaar hopeloos uit vorm en Wolfsburg is zonder De Bruyne ongeveer niks) en is opeens 'de Europese-held van Nederland'. En dan komt nog altijd het argument dat Ajax verliest van kuttegenstanders. Eens, maar ik kan ook nog wel wat wedstrijden van PSV in de EL opnoemen hoor ;)

Sorry, dit moest er even uit, altijd dat meegelul met de media. :t

Link to comment
Delen op andere websites

En daar gaan de kansen in de CL. Want PSV gaat een te goede ploeg loten in de CL.

Beter verliest Ajax nog een keer, van de Graafschap ofzo.

Dit is altijd wel makkelijk he. Zeggen dat Ajax het altijd verpest in de CL en dat PSV zo een geweldige ploeg is in de CL. Ajax heeft jarenlang of hele moeilijke tegenstanders geloot (Meerdere malen Barca, meerdere malen Real, PSG, Dortmund,Man City etc.) en wint dan zelfs nog best vaak (Man City, Barca bijv.) of heeft heel veelpech (Onterecht afgekeurde goals tegen Real, matchfixing Lyon, heel veel kansen tegen 10-tal Milan) en PSV haalt 1 keer de achtste finales in een relatief makkelijke poule (United is al een jaar hopeloos uit vorm en Wolfsburg is zonder De Bruyne ongeveer niks) en is opeens 'de Europese-held van Nederland'. En dan komt nog altijd het argument dat Ajax verliest van kuttegenstanders. Eens, maar ik kan ook nog wel wat wedstrijden van PSV in de EL opnoemen hoor ;)

Sorry, dit moest er even uit, altijd dat meegelul met de media. :t

Gast, Atletico is zelfde kaliber als City, hoor. Ze staan boven Real in Liga BBVA en zijn nog steeds een grote kanshebber op de titel. En nee, ze verpesten het niet alleen in de CL, maar ook in Europa League. Ajax gaat het niet halen dat weten we allang, waarschijnlijk zullen de goede spelers bij Ajax vertrekken, want zo gaat het altijd daar. Enige topploeg van de Eredivisie die echt goede transfers is PSV. Maar je bent een Ajax-fans en Ajax-fans geven altijd dit argument. En nee ik zeg niet dat PSV een top ploeg is in de CL, maar laten we even eerlijk wezen. Hoeveel zou Ajax spelen tegen Atletico? Ik denk dat die een flink pak slaag krijgen.

En ja, die wedstrijd heeft vandaag meegespeeld. De meeste spelers van PSV zijn diep moeten gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

En daar gaan de kansen in de CL. Want PSV gaat een te goede ploeg loten in de CL.

Beter verliest Ajax nog een keer, van de Graafschap ofzo.

Dit is altijd wel makkelijk he. Zeggen dat Ajax het altijd verpest in de CL en dat PSV zo een geweldige ploeg is in de CL. Ajax heeft jarenlang of hele moeilijke tegenstanders geloot (Meerdere malen Barca, meerdere malen Real, PSG, Dortmund,Man City etc.) en wint dan zelfs nog best vaak (Man City, Barca bijv.) of heeft heel veelpech (Onterecht afgekeurde goals tegen Real, matchfixing Lyon, heel veel kansen tegen 10-tal Milan) en PSV haalt 1 keer de achtste finales in een relatief makkelijke poule (United is al een jaar hopeloos uit vorm en Wolfsburg is zonder De Bruyne ongeveer niks) en is opeens 'de Europese-held van Nederland'. En dan komt nog altijd het argument dat Ajax verliest van kuttegenstanders. Eens, maar ik kan ook nog wel wat wedstrijden van PSV in de EL opnoemen hoor ;)

Sorry, dit moest er even uit, altijd dat meegelul met de media. :t

Gast, Atletico is zelfde kaliber als City, hoor. Ze staan boven Real in Liga BBVA en zijn nog steeds een grote kanshebber op de titel. En nee, ze verpesten het niet alleen in de CL, maar ook in Europa League. Ajax gaat het niet halen dat weten we allang, waarschijnlijk zullen de goede spelers bij Ajax vertrekken, want zo gaat het altijd daar. Enige topploeg van de Eredivisie die echt goede transfers is PSV. Maar je bent een Ajax-fans en Ajax-fans geven altijd dit argument. En nee ik zeg niet dat PSV een top ploeg is in de CL, maar laten we even eerlijk wezen. Hoeveel zou Ajax spelen tegen Atletico? Ik denk dat die een flink pak slaag krijgen.

En ja, die wedstrijd heeft vandaag meegespeeld. De meeste spelers van PSV zijn diep moeten gaan.

Waar zeg ik dat City beter is dan Atletico? :7 Ik geef alleen aan dat Ajax ook hele goede resultaten heeft gehaald tegen minstens even goede tegenstanders, maar dat toch heel makkelijk wordt gezegd dat Ajax er helemaal niets van kan en PSV na een goede campagne een veel betere keus is om Nederland te vertegenwoordigen. Degene die kampioene wordt is dus blijkbaar ook de beste keus, he ;)

Waar haal je trouwens vandaan dat Ajax het sowieso niet gaat redden? Mag ik je glazen bol lenen? :puh: En de spelers van PSV worden niet weggekocht ofzo? Voor de enige club die goede transfers haalt, staan ze anders wel mooi tweede :) En hoeveel Atletico zou spelen tegen Ajax? Geen idee. Ik weet alleen wel dat Ajax veel minder moeite had dan Atletico om te scoren tegen PSV ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Blijkt scoren toch nog lastig voor PSV. Verdedigen kunnen ze in ieder geval wel (tegen Atletico dan). Ajax verprutst het toch nog wel tegen een ploeg als De Graafschap, dus no worries voor de PSV-fans. Voor de CL-ticket van NL hoef je het toch niet te doen: Ajax is in Europa gewoon stront en PSV wordt deze zomer leeggekocht.

Groningen... traantjes.giftraantjes.giftraantjes.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Net het voetbal van afgelopen weekend gekeken, en wat erger ik me aan Kramer zeg; tot twee keer toe gewoon een tegenstander bij de keel grijpen, ik denk dat ie de scheids op z'n knietjes mag bedanken dat ie slechts geel kreeg, want volgens mij is dat gewoon donkerrood, het heeft toch niks meer met voetbal te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Makkelie kan echt niet fluiten, als Ajax kampioen wordt, mogen ze hem gaan huldigen. emo.gif

Niet dat iemand er iets aan heeft, maar na afloop heeft hij toegegeven dat hij het verkeerd had gezien en dat het zeker geen penalty was. Mocht Ajax straks op doelsaldo kampioen worden, dan zal iedere PSV-fan zich bekocht voelen, maar ik denk wel dat dit vooral nog maar eens aangeeft dat een videoscheidsrechter geen overbodige luxe is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

PSV schoot zonet de 5e erin, bij hoeveel zal het ophouden? Verschil staat nu op +4 voor Ajax.

PSV neemt gas terug en Ajax maakt er 4-0 van. Ik zag PSV' laatste kans op een kampioenschap zitten middels doelsaldo, maar dat zal niet meer gebeuren.

Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een fantastische pot van Ajax. Koelbloedig. Al die PSVers de laatste week in het nieuws dat ze "wel even aan doelsaldo tov Ajax zouden werken" en dat "twee keer winnen sowieso wel voldoende zou zijn voor de titel". :7

Wat ik wel bijzonder vind: hoe kan dit in hemelsnaam? Ineens moet het en dan scoren ze beiden zoveel. Wat een luie donders zijn het dan eigenlijk. Nu winnen ineens niet meer voldoende is, schieten ze er ineens meer in.

Mijn werk is meer topsport dan dit. Daar nemen ze nog geen genoegen met een 9,5, alleen een 10 is voldoende. De meeste wedstrijden van de topclubs zijn net een 5,5, met uitzondering een 7 en zo ongeveer alleen als het echt moet een 10. Ze moeten eigenlijk altijd voor die 10 gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...