Jump to content

[NED] Eredivisie 2015-2016

Kampioen Eredivisie  

25 leden hebben gestemd

1. 1. Wie wordt er dit seizoen kampioen van de Eredivisie?

• ADO Den Haag
      0
    • AZ
      0
    • Ajax
      9
    • De Graafschap
      3
    • Excelsior
      0
    • FC Groningen
      0
    • FC Twente
      0
    • FC Utrecht
      0
    • Feyenoord
      4
    • Heracles Almelo
      0
    • N.E.C.
      0
    • PEC Zwolle
      1
    • PSV
      4
    • Roda JC Kerkrade
      2
    • SC Cambuur Leeuwarden
      0
    • Vitesse
      0
    • Willem II
      1
    • SC Heerenveen
      1

Recommended Posts

• Reacties 234
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

41

• KoningJesper

30

• _Night-Men_

22

• Froodooo

19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

In zo'n beetje elk stadion werd bij de 1-1 gejuicht. Ook in de Euroborg, door zowel het thuisvak als het uitvak. Maar dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken, met hun 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' :7

Geplaatst: (bewerkt)

In zo'n beetje elk stadion werd bij de 1-1 gejuicht. Ook in de Euroborg, door zowel het thuisvak als het uitvak. Maar dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken, met hun 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' emo.gif

Klopt, dat is typisch hun arrogantie omdat zij toevallig de meeste landstitels en prijzen hebben.

Bewerkt: door Noretz
Geplaatst:

De Boer stuurt aan op vertrek bij Ajax.

Frank de Boer heeft bij Ajax aangegeven te willen vertrekken, mits onder de juiste voorwaarden. Beide partijen zijn nog volop in gesprek over een zakelijke oplossing, waarover de komende dagen duidelijkheid moet komen.

Ben echt benieuwd wie FdB zal opvolgen, die man heeft zoveel voor Ajax betekend de laatste 5½jaar, maar een frisse wind lijkt toch goed voor beide partijen.

Geplaatst:

Peter Bosz. Tja. Wat moet ik daar van zeggen? Speelde met Vitesse met een vreemdelingenlegioen vaak leuk voetbal, maar wel bij vlagen. Was ook heel erg wisselvallig en verloor vaak van middelmatige clubjes. Pakt nooit prijzen, geen Ajacied en doet t nu ook matig bij Maccabi. Ik weet het niet hoor… :N

Geplaatst:

GRONINGEN PLAY-OFFS wie had dat gedacht, 2 maand terug

2 minuten van de finale af... Typerend voor dit seizoen. En ergens ook wel blij, want het was anders totaal onverdiend geweest.

Geplaatst:

Persoonlijk denk ik dat FC Utrecht iets meer kwaliteit heeft dan Heracles, en ook tijdens de afgelopen competitie behaalde FCU een beter onderling resultaat (4-2 thuis, 1-1 uit), maar het zal spannend worden. FCU heeft wel het voordeel dat ze eerst uit spelen en de return thuis. Ik ben benieuwd.

Geplaatst:

Ik had toch gehoopt op een winstpartij van FC Groningen. Ik hoop nog steeds dat FC Utrecht de play-offs gaan winnen omdat ik dan denk dat je de sterkst spelende ploegen volgend seizoen Europa mag in sturen.

Geplaatst:

Denk ook dat FCU de EL gaat spelen en mochten ze de groepsfase halen, zal ik zeker weer een passe-partout gaan halen.

Geplaatst:

Ik vermoed FCU, maar ik gun het Heracles meer. Voor een Eredivisie subtopper zijn het prachtige wedstrijden, ook om bij te zijn.

Geplaatst:

Denk ook dat FCU de EL gaat spelen en mochten ze de groepsfase halen, zal ik zeker weer een passe-partout gaan halen.

Dan maar hopen dat ze geen amateurs uit Luxemburg loten. Wat een fiasco was dat zeg :(

Mijn laatste Europese wedstrijden in Galgenwaard waren tegen Dnipro en Austria Wien, in het seizoen '04-'05. Veel te lang geleden. Dus als ze het redden ga ik ook zeker proberen kaartjes te krijgen. Of de wedstrijd(en) onder werktijd bekijken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...