Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Maar waarom verdenk je mij dan? ;o

Ik verdenk jou omdat je gewoon heel hard opvalt, en dat vindt ongeveer driekwart hier... Enkel jij verdenkt mij...

Ik val op, nou en? Dat is echt een hele slechte reden om mij te lynchen. Je verdenkt mij omdat ik mijzelf in de spotlight zet, nou ja. Dan mag nog heel wat aan je spelinzicht veranderen mocht je geen wolf zijn. Wat je voor 99 % bent, maar goed.

Link to comment
Delen op andere websites

En mocht Aron nou geen wolf zijn, zou ik alleen al op hem stemmen om weer een beetje rust in het spel te krijgen. Met al deze beschuldigingen en dergelijke maken we alleen maar verkeerde beslissingen. :{

Al die beschuldigingen, twee mensen die ik al verdachten uit, Eli heeft er al drie, hoor. Maar jij dekt je al vast prima in, weet jij meer dan wij?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar ik mag toch wel mijn opinie geven? Als ik niets zou zeggen word ik ook verdacht wegens inactiviteit. Het is lekker makkelijk om iedereen te beschuldigen, maar je komt niet met goede argumenten.

Bewerkt: door KaiSkillzz
Link to comment
Delen op andere websites

Aron, maak eens duidelijk wie de wolven zijn, want jij lijkt het wel goed te weten. Je zit hier op iedereen vanalles vast te pinnen... :puh:

Jij en Narukami(zo goed?), redenen heb ik al gegeven. De aanval op een moment dat ik er niet ben zodat ik me niet kan verdedigen, door op het makkelijkste slachtoffer te gaan. Ik ben samen met jouw wolf geweest, dus ik weet wel dat je tactisch bent, om zo iets te bedenken. Narukami jumpte al eerste mee, want met twee man ben je sterker dan één

Bewerkt: door aron24
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, maar ik mag toch wel mijn opinie geven? Als ik niets zou zeggen word ik ook verdacht wegens inactiviteit. Het is lekker makkelijk om iedereen te beschuldigen, maar je komt niet met goede argumenten.

Ja, zelf is hij absoluut een goeie!!!111

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...