Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jij zal vast en zeker dan ook wel net weer wat erop hebben gezet. Je gooit je eigen ruiten in, snap je dat?

Nee. Dat was ik niet, één keer en daar bleef het bij. Maar activiteit wordt niet beloond, volgende keer zou ik wel één keer posten in het potje net als het gros van de deelnemers.

Link to comment
Delen op andere websites

Activiteit is niet het probleem.

Wat dan wel?

Te veel proberen te wijzen en verdenkingen strooien. Of zelf verdacht gaan doen. Het is tenslotte nog maar dag 1.

Weet je wat verdacht is, niet verdacht doen. Ik breek het spel open dat zou een wolf nooit doen, maar als dat verdacht is, kan ik er vrij weinig aan veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Lynch: aron24, ik heb nog geen idee van de verdachte maar die aron gaat voor het minste los op iedereen. :7

BM: Bierbuikje, was een goede burgemeester vorig jaar en kan zich nu weer bewijzen. :tu:

Bewerkt: door DeJarnoxD
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga aron niet lynchen... Dat vind ik zielig... Anders is hij de 3 keer op rij er snel uit....

Verdachte uitspraak, zeker als blijkt dat die gedaan is om een mede-wolf te beschermen. Dat weten we nu natuurlijk nog niet, maar zo'n uitspraak is gevaarlijk, zeker op een eerste dag waarop er nog geen touw aan wat dan ook vast te knopen is. Daarom voor nu:

Lynch: super_senne

Burgemeester: Bierbuikje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik moet zo weer aan het werk dus dit wordt mijn laatste post voor vandaag. Aangezien aron vooral met verdenkingen strooit richting anderen denk ik dat dat een perfect dekmantel is om wolf te zijn en anders zorgt het wel onnodig voor veel onrust om alles even rustig uit te zoeken.

Lynch: Aron24

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...