aron24 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Dag 1 is een dag waarop de verkeerde wordt gelyncht en de wolven hun basis leggen voor hun overwinning. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Goedenavond inwoners van Wakkerdam Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 De kans is inderdaad een stuk groter dat we een verkeerde lynchen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Zijn dat je laatste woorden, Aron? ;o Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Naja voor mijn gevoel is het nu zo dat we twee partijen hebben Aron(senne) Eli(Narukami) Het ziet er naar uit dat Aron het loodje gaat leggen(zijn al veel stemmen tegen hem) + eventueel een geliefde = aron wolf dan is het erg mooi Geen wolf? Dan Moeten we Eli en consorten maar een aan de tand voelen. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Behalve als dat jou goed uitkomt als wolf, Dex. Reageren
Megadreams Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Bassieboy35 DeJarnoxD EnergyCorse FrankyFourFingers MegaDreams Sabinee1995 Thunderduck Dezen leden hebben nog niks gezegd, wil natuurlijk nu nog niks zeggen(we zijn nog maar net begonnen) Maar zou wel mooi zijn als ze vandaag nog iets gaan zeggen Hier ben ik dan. Was nogal druk dus kon niet eerder antwoorden. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Haha, veel plezier met lezen van 14 pagina's Reageren
super_senne Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Ik ga aron niet lynchen... Dat vind ik zielig... Anders is hij de 3 keer op rij er snel uit.... Ik stel voor dat we niet mensen in bescherming gaan nemen omdat ze er de vorige keer vroeg uit lagen, als hij een wolf is dan zitten we mooi met de gebakken peren. Of weet jij daar soms meer van? sorry... Maar ik denk zo... Ik kan daar niks aan doen..... Ik vind dat gewoon zielig...Lynch: Dexist... Want hij geeft iedereen de schuld Burgermeester: 3L077 want hij doet het tegenovergestelde ( nee deze weet ik gewoon niet) Bewerkt: 21 augustus 2015 door super_senne Reageren
Nissan Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Eli(Narukami) Pardon, ik sta alleen, dus prop me niet in iemands partij omdat ik toevallig dezelfde mening heb.. Reageren
aron24 Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Ik snap nog steeds niet waarom ik gelyncht wordt en dat ga ik ook niet snappen. Maar ik feliciteer de wolven alvast met hun overwinning. Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Ik heb niet genoeg popcorn voor dit moddergegooi Ik vind het trouwens wel knap dat jullie in 1,5 dag 14 paginas vol hebben weten te spammen. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Nee, maar ik mag toch wel mijn opinie geven? Als ik niets zou zeggen word ik ook verdacht wegens inactiviteit. Het is lekker makkelijk om iedereen te beschuldigen, maar je komt niet met goede argumenten. En dat doen Eli/anderen wel? Hahaha, de wolven zijn overduidelijk. Maar vaarwel jongens. Drie burgers weg in de eerste ronde, maak er nog iets moois van Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 21 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 (bewerkt) Klaagmuur: Wijzig je stem! Of er zullen drie goeden stervenEn Ik weet inderdaad meer van aron24 dan jullie weten.-Supper Senne Bewerkt: 21 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.