.PhoeniX. Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 (bewerkt) Ik verheug me in ieder geval op je verhaal/betoog, Aron. Om het vervolgens tegen mij te gebruiken als wolf en als ik het nu niks zou geven, ben ik verdacht, omdat ik het niet maak. Het is me wat zegt. Je springt te gemakkelijk mee met Narukami. Opvallend, mss iets te opvallend. Hoho, jongeman. Voordat je mensen vals gaat beschuldigen op de 1e dag, zou ik toch maar twee keer beter gaan nadenken. Je zou zulke leugens wellicht in je voordeel gaan gebruiken, net zoals de vorige keer. Bewerkt: 20 augustus 2015 door .PhoeniX. Reageren
aron24 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Ik verheug me in ieder geval op je verhaal/betoog, Aron. Om het vervolgens tegen mij te gebruiken als wolf en als ik het nu niks zou geven, ben ik verdacht, omdat ik het niet maak. Het is me wat zegt. Je springt te gemakkelijk mee met Narukami. Opvallend, mss iets te opvallend. Hoho, jongeman. Voordat je mensen vals gaat beschuldigen op de 1e dag, zou ik toch maar twee keer beter gaan nadenken. Je zou zulke leugens wellicht in je voordeel gaan gebruiken, net zoals de vorige keer. De vorige keer zegt niks over dit potje, je hapt wel gelijk. Dus ja Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Eli is wolf. 'nuff said Reageren
super_senne Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Okay even laten weten dat ik er ben..... Ik was de heledag bij een vriend van me Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 (bewerkt) We zijn weer in volle gang zo te zien, leuk! Even een avondje trainen en je mist een paar pagina's. Maakt niet uit, we zijn er! Edit: we moeten natuurlijk ook nog een burgemeester aanwijzen, niet? Bewerkt: 20 augustus 2015 door Froodooo Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 20 augustus 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 (bewerkt) Sans Scrupules zal bescherming bieden. Bewerkt: 20 augustus 2015 door Crazy-Ghost Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Tegen zijn eigen gangmembers zeker? Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 At your service. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Ik ben een hamburger. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Ik vind die directe beschuldiging naar mij toe verdacht... Wat heb ik gedaan dat fout overkwam? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Je aanwezigheid, waarschijnlijk. NM probeert zelf de aandacht te verleggen. Reageren
3L1077 Geplaatst: 20 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2015 Pff, altijd meteen beschuldigd worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.