Jump to content

[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #3


Crazy-Ghost

Recommended Posts

  • Reacties 1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • super_senne

    136

  • 3L1077

    135

  • NickOwnage

    97

  • Dexist

    84

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik ga aron niet lynchen... Dat vind ik zielig... Anders is hij de 3 keer op rij er snel uit....

Ah, je moet je vriend natuurlijk beschermen.... Betekent dat dat je een wolfje bent?

EDIT: Oeps, iets misgegaan met het bericht bewerken. :7

Ben ik wolf, omdat ik het spel om gaan breng? Dat zou ontzettend dom zijn, toch?

Verdachten: senne + aron

Are you kidding me? Serieus, ik had beter verwacht voor een goede, dit is oprecht verdacht te noemen

Lynch: Narukumi

BM: _Night-Men_

Sowieso dat als Narukumi wolf is dat 3L1077 er ook één is. Van dat eerste ga ik uit, dus dan zijn dat mijn twee verdachten. Ik weet niet hoeveel wolven er zijn, 3 á 4. 3L1077 kiest het juiste moment om mij aan te vallen(verdacht te maken) als ik op school zit. Perfect moment natuurlijk, ik kan me niet direct verdedigen. Narukumi speelt mee, beiden proberen 'goed' over te komen, maar zijn het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop echt zo dat niemand van ons wolf is. Wat moet dat als wolf heerlijk zijn, burgers die elkaar beschuldigen waardoor je al drie nachten door kan vreten. Immers, word ik vanavond gelyncht, maar ik blijk een burger, dan is Eli zonder twijfel de volgende. En als hij dan ook nog burger is, tjah, dan wordt het weer net als vorige keer.

Maar lynch me dan maar, je zal zien dat je gruwelijk fout zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Oke :7

Ik zal nu alvast me stem achterlaten vanwege mijn drukke agenda vandaag.

Lynch: Night Men

Ik vind het raar dat hij het voor anderen op gaat nemen terwijl je nu helemaal niemand kan verdenken omdat er wat mij betreft nog geen gekke dingen zijn gezegd of gedaan.

Bewerkt: door AXIO
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een verdenkingen al weer zo op de eerste dag waar we nog niks weten!

Ik weet voldoende, meer dan dat zelfs. Maar aangezien ik lynchkanditaat nummer uno ben, ga ik dat allemaal niet vertellen. Want tja, wat heb ik daar eenmaal aan? Niks toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Aron, hoezo speel ik mee? Ik vind je gedrag gewoon ongelooflijk irritant :7

Hoezo jij meespeelt, omdat jij de gene bent die mij de les leest met iets dat ikzelf op de klaagmuur heb gezet.

Waarom zet je wat op de klaagmuur? Iedere keer nutteloze nietszeggende teksten, fucking irritant.
Link to comment
Delen op andere websites

Aron, hoezo speel ik mee? Ik vind je gedrag gewoon ongelooflijk irritant :7

Hoezo jij meespeelt, omdat jij de gene bent die mij de les leest met iets dat ikzelf op de klaagmuur heb gezet.

Waarom zet je wat op de klaagmuur? Iedere keer nutteloze nietszeggende teksten, fucking irritant.

Reacties uitlokken. Info winnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...