Jump to content

L.A. Noire

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

heeft hem vandaag gehaald voor 50 eurie's bij de Media markt hij is wel goed ;)

EDIT: waar is disk 2 voor?

Bewerkt: door Cheers.
  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

88

• PrioX

29

• Bassieboy35

29

• Flokkert

23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Zodra je wat cases voltooid heb gaat hij je vragen om disc 2 er in te steken. Dit is ook zo met disc 3. Het spel geraakte gewoon niet op 1 disc :)

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag L.A. Noire besteld omdat ik hem zo graag wilde (ondanks dat mijn PS3, die al bijna 3 weken geen discs meer leest, nog steeds kapot is). :puh: Ik vraag me alleen af of het op de PS3 ook gewoon 18GB aan ruimte gebruikt. Aangezien er in eerste instantie toch werd gesproken over 25GB? Tenminste, als ik zoek naar hoeveel GB de game gebruikt, krijg je 25GB.

En is het mogelijk om echt te free roamen? Dus net als in Mafia II zo af en toe tussen de missies/cases door?

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag L.A. Noire besteld omdat ik hem zo graag wilde (ondanks dat mijn PS3, die al bijna 3 weken geen discs meer leest, nog steeds kapot is). :puh: Ik vraag me alleen af of het op de PS3 ook gewoon 18GB aan ruimte gebruikt. Aangezien er in eerste instantie toch werd gesproken over 25GB? Tenminste, als ik zoek naar hoeveel GB de game gebruikt, krijg je 25GB.

En is het mogelijk om echt te free roamen? Dus net als in Mafia II zo af en toe tussen de missies/cases door?

Als je ff door andere La noire topics doorloopt zie je daar eht antwoord :)

Geplaatst:

Nee.

Geplaatst:

Nee.

Jawel.

Geplaatst:

Dan mag je mij vertellen waar er ruimte zit tussen de missies/cases? Waiting for an answer..

Streets of LA kan je mooi tussen je cases openen. :) Na Traffic.

Geplaatst:

Er is nog niks over bekend maar Red Dead Redemption is ook niet op de pc gekomen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...