S.Knoop Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 De game is mooi tot je bij de zaken komt waar je Jack bent. Het is totaal onduidelijk hoe je ergens achter komt. Kom je bij een schijf waaraan je met draaien. Er ligt een papier naast met info. Ik snap totaal niks meer van wat er moet komen te staan. Hoe dichter je bij het einde komt hoe frustrerender het wordt. Je zit steeds met de vraag wat de aanknopingspunten zijn. Oke, ik ben niet de aller slimste. Ik moet nu steeds gaan kijken op youtube wat ik moet doen. Had ik bij GTA geen last van. Mijn conclusie: deze game is geschikt voor slimme mensen met een hoog IQ. Reageren
PrioX Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 (bewerkt) Je kan ook gewoon een keer op het internet kijken voor info, zoals op YouTube. Het spel is leuk, maar als je geen geduld hebt kan je beter stoppen. Bewerkt: 25 november 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Sentasi Geplaatst: 26 november 2011 Rapport Geplaatst: 26 november 2011 Onzin, je hoeft echt geem Einstein te zijn. Het is vaak gewoon een kwestie van logisch nadenken. Reageren
S.Knoop Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Nu heb ik de game een week of 2. Maar ik ben er nu al op uitgekeken. In het begin vond ik het nog wel leuk, maar hoe langer je speelt hoe saaier het wordt. Het is eigenlijk steeds hetzelfde. En ik vind de game qua beeld ook niet van deze tijd. GTA IV blijf ik plezier in houden. Dat ziet er veel realistischer en moderner uit. Bij LA Noire moest ik denken aan GTA 3 toen ik het beeld de eerste keer zag. En de variatie in GTA serie is ook veel uitgebreider. En de achtervolgingen zijn bij Noire frustrerend door gewenning van rijstijl in GTA IV. Hierdoor stuur je steeds te ver door waardoor je tegen iets aanrijdt. Rock* had hier toch meer aan moeten besteden zoals bij de GTAserie is gebeurt. Mijn conclussie: LA Noire is niet van deze tijd qua gebruik van techniek die er tegenwoordig is. Zo verwacht ik toch een game die er net zo uitziet als bijv. Call of Duty MW3. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Oke. En Wat. is. Je Punt? En wat. Nu? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Ik denk dat beide topics in het algemeen L.A. Noire-topic horen, man.. Dit zijn niks anders dan meningen dus er kan imo geen discussie gestart worden. Reageren
Sjaakswabber Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Mooie vergelijking zoals Modern Warfare 3, L.A is voor de geduldige onder ons. Geef het een kans, je had in de reviews al kunnen lezen dat deze game zich op een langzaam tempo opbouwt. Reageren
S.Knoop Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Het is de mening die ikzelf heb. Het spel is zeker goed, maar ik hou zelf toch meer van de actie en varriatie van GTA. En de vergelijking met COD MW3 gaat me om de graffics. Verder is er ook geen vergelijking. En ik vind GTA IV ook meer realisme bevatten zoals bijv. bij frontale botsing door voorruit schieten. En de rijvaardigheid is bij GTA beter uitgewerkt. Ik kan geen vergelijking maken met RDR want die kan ik niet spelen. Maar wat ik gezien heb daarvan op bijv youtube, zag RDR er net iets mooier uit dan LA Noire. Nogmaals, ik wil alleen maar m'n mening geven. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Het is de mening die ikzelf heb. Het spel is zeker goed, maar ik hou zelf toch meer van de actie en varriatie van GTA. En de vergelijking met COD MW3 gaat me om de graffics. Verder is er ook geen vergelijking. En ik vind GTA IV ook meer realisme bevatten zoals bijv. bij frontale botsing door voorruit schieten. En de rijvaardigheid is bij GTA beter uitgewerkt. Ik kan geen vergelijking maken met RDR want die kan ik niet spelen. Maar wat ik gezien heb daarvan op bijv youtube, zag RDR er net iets mooier uit dan LA Noire. Nogmaals, ik wil alleen maar m'n mening geven. Je kunt eigenlijk geen vergelijking maken met de rijvaardigheden van GTA en Red Dead omdat er in GTA auto's zijn en bij Red Dead zijn er paarden en paard en wagen. Maar verder vind ik wel dat je gelijk hebt omdat LA Noire echt 'bad' is met autorijden. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Nieuw spel van schrijver van L.A. Noire heet Whore of the Orient Brendan McNamara's nieuwe game draagt de naam Whore of the Orient, wat ook de bijnaam is van de Chinese stad Shanghai. McNamara schreef eerder het script van L.A. Noire en hij stond aan het roer van ontwikkelaar Team Bondi.Whore of the Orient is de naam van het spel en de bijnaam van Shanghai. De havenstad kreeg deze bijnaam in de negentiende eeuw, toen de handel in opium, thee en porselein niet alleen welvaart, maar ook criminaliteit en zedeloosheid naar de stad bracht. Behalve de naam wil Miller nog niets bekendmaken over het spel Bron: Tweakers.net Toch wel versassend dat Brendan McNamara alweer bezig is met het schrijven aan een nieuwe game, gezien het faillissement van Team Bondi. Ben wel erg benieuwd of dit spel even veel aandacht krijgt als L.A. Noire, hoewel ik dit betwijfel. Rockstar heeft dit erg goed aangepakt met L.A. Noire, dit zie ik een andere (onbekende) uitgever nog niet zo snel doen eerlijk gezegd. Maar goed, laten we maar eens gaan kijken hoe dit gaat uitpakken, ben in ieder geval wel enthousiast over het principe van het verhaal en de setting. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Zeker, ben ook erg benieuwd wat voor spel het gaat worden. Een beetje L.A. Noire-stijl? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Is er echt geen manier om de handling van de auto's te veranderen op de xbox? Het is een top spel maar ik vind dit toch echt iedere keer weer een tegenvaller . Echt een leuk spel maar de besturing is gewoonweg bagger slecht. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Helaas niet, maar als de bochten moeilijk zijn moet je ze wat later nemen. Want als die auto eenmaal een kant op gaat, gaat hij opeens heel snel. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 17 december 2011 Rapport Geplaatst: 17 december 2011 Heb hem maar is gekocht op de PC, vond het dat hij niet kon missen tussen m'n lijstje Reageren
MisterDM Geplaatst: 8 januari 2012 Rapport Geplaatst: 8 januari 2012 Weet iemand waar het verhaal van L.A. Noire om gaat ?? Snel antwoord pleas:) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.