Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

Hoi ik heb LA Noire Complete edition vrijdag gekocht maar als ik hem opstart zegt mijn virus scan dat het een heur engine virus bevat (nee ik heb geen norton)

is dit waar of kan ik spelen zonder risico?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vorige maand LA Noire voor de 2e keer uitgespeeld. Wat een geweldige game, niet normaal. Maar nu ik alle street crimes heb gespeeld vind ik er geen zak meer aan. Een beetje rondrijden begint na een tijdje ook best wel te vervelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Vorige maand LA Noire voor de 2e keer uitgespeeld. Wat een geweldige game, niet normaal. Maar nu ik alle street crimes heb gespeeld vind ik er geen zak meer aan. Een beetje rondrijden begint na een tijdje ook best wel te vervelen.

Golden film reels is ook best leuk, op een gegeven moment kom je in het centraal station, en denk je echt van "wauw!"

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Vond dit een leuk spel (origineel concept). Zeer leuk sfeertje (ook (of vooral) door de muziek). Alleen jammer dat je niet echt kon freeroamen (mistte ik bij Mafia 2 ook), al was dat ook niet echt de bedoeling van het spel. Maar niets leuker als het LA van de jaren '40 rustig verkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Zijn er nog wel mensen die dit spel spelen? Ik zelf wel. Meestal doe ik dan mijn favoriete cases nog is, alleen is het echt een stuk minder leuk dan de 1e keer. Freeroamen in de stad LA doe ik het meeste als ik L.A. Noire speel.

Ik vind deze map de beste openwereld ooit gemaakt. Als je kijkt hoe groot hij is, en vol met details zoals kleine advertentie borden, winkeletalages die er echt goed uit zien, en niet zo'n cheap plaatje tegen een muur. De map is ook nog is voor 90% nagemaakt van hoe het er toen uitzag in 47', best knap want je hebt vast geen foto enzo van elke straat. Het sfeertje van de jaren 40 is nog wel het beste. Ook al die mooie klassiekers die er rond rijden. Kan er geen genoeg van krijgen om af en toe door Hollywood Bvd. te rijden, of down town LA.

Bewerkt: door PatrickBateman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ongeveer een maandje geleden LA Noire gekocht, vandaag heb ik de story line uitgespeeld.

In het begin stond ik er wat sceptisch over, vond de manier van rijden maar niets en die combat ging zo stroef als wat. Bovendien gingen de ondervragingen niet altijd even vlot. Na een tijdje zit je dan toch iets meer in het spel en raak je eraan gewend. Dan is het al bij al nog een goed spel, met een fantastische map ook.

Dan zat ik nog niet eens aan het daadwerkelijke verhaal. Verdraaid zeg, wat een plottwisten dat die heeft. Het ene moment denk je dat je alles door hebt, maar dan komt er toch een elementje bij. Ook zit je doorheen het spel van spanning te branden over wat het verhaal verder gaat brengen.

Een van de beste games die ik heb gespeeld en met voorsprong het best uitgewerkte verhaal in een game voor mij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nu heb ik LA Noire opnieuw moeten installeren en nu krijg ik de patch niet meer gedownload.

Hij blijft op 2% staan en ik maar wachten. Na een half uur nog 2%.

Wat moet ik nu doen? Ik kom zo de game niet in.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel plezier met LA Noire, Teka. Het is even wennen, maar uiteindelijk is het echt een schitterend verhaal.

Bedankt Big, maar ik heb deze game al uitgespeeld he. Ik had 'm nog voor de release datum binnen maar toen ik klaar was met het verhaal heb ik hem meteen verkocht. Ik kreeg vorige week zin om hem opnieuw te spelen en bij deze heb ik 'm dus opnieuw besteld, haha.

Ik doe zulke dingen wel vaker.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...