Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik was met de kerstvakantie in een tweedehandse gamewinkel en ik heb toen de complete editie van L.A Noire gekocht voor zes pond. Dat leek me weinig, en het is ook een leuk spel. Maar toen ik thuis kwam, kwam ik erachter dat ik niet eens de DLC bij de game kreeg. Wel een beetje jammer, want dan had ik meer kunnen genieten van de extra cases.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je die voor de PS3 gekocht? Ik heb namelijk ook de PS3-editie en daar zitten de DLC-zaken gewoon in het spel. De DLC's hoeven dus niet onafhankelijk van de game gedownload te worden. De DLC's worden dus geïnstalleerd samen met de game en worden op de correcte plek in de storyline weergeven. Er is geen aparte indicatie dat het DLC's zijn.

Ik weet niet precies hoever je bent in de cases. Je kan alleszins eens kijken bij een overzicht van de DLC-cases en zien of je die al gespeeld hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je die voor de PS3 gekocht? Ik heb namelijk ook de PS3-editie en daar zitten de DLC-zaken gewoon in het spel. De DLC's hoeven dus niet onafhankelijk van de game gedownload te worden. De DLC's worden dus geïnstalleerd samen met de game en worden op de correcte plek in de storyline weergeven. Er is geen aparte indicatie dat het DLC's zijn.

Ik weet niet precies hoever je bent in de cases. Je kan alleszins eens kijken bij een overzicht van de DLC-cases en zien of je die al gespeeld hebt.

Ik hoefde ook niks te downloaden zaten gwn in het spel idd

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even nagekeken, maar ik heb deze nog nooit gedaan bij de desks. Ook al heb ik deze desks uitgespeeld, dan kreeg ik de DLC cases niet. Beetje vervelend, want je verliest wel wat geld. En ik kan ook niet zomaar teruggaan naar Southampton om een nieuwe spel terug te vragen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Nog eens LA Noire uitgspeeld. Blijft een goed spel. Ik ga nu voor de collectables en misschien de trofeeën (al zou ik dan weer het merendeel van de cases opnieuw moeten doen om 5 sterren te halen). Deze avond alle Landmarks gedaan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik wil het gezicht van Senne wel eens zien als hij over 10 jaar zijn oude posts terug leest :7


Een tweede deel zie ik niet zo zitten, vooral omdat ik de game niet echt vermakend vond. Hoewel een HD remake wel awesome zou zijn omdat de game, voor z'n tijd, al heel goed uitzag en op 1080p lijkt het me echt smullen!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik klikte dit topic vol goede hoop open, maar tevergeefs.

LA 2, letterlijk, nee. Een andere game in hetzelfde universum/periode: zeker. Maar we weten dat die er niet komt. Ben je wel op de hoogte van wat er aan de hand is met team Bondi?

Link to comment
Delen op andere websites

Als er een deel 2 zou komen van LA Noire dan zet ik hem gelijk in mijn bestellijst! Ik vond het een van de betere detective games die ik heb gespeeld. Ik vond Murdered Soul Suspect wel leuk. Maar ik miste de diepgang in het spel. Verhaal nam daarin wel een onverwachte wending.

LA Noire is gewoon straight up een goede game. Grafisch gezien heel hoogstaand voor die tijd. Een HD remake hoeft voor mij persoonlijk niet. Ik heb de game tweemaal uitgespeeld. Een keer 100% dus een nieuwe game lijkt me prima! Zelfde stijl, zelfde periode, ander personage! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...