Jump to content

L.A. Noire


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 484
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    88

  • PrioX

    29

  • Bassieboy35

    29

  • Flokkert

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ah, ik dacht al dat je het had gespeeld, vond het vreemd dat je hem nu pas gekocht zou hebben. Het blijft nog altijd vreemd om een game, die je ooit hebt verkocht, opnieuw te kopen, maar goed.

Het is ondertussen al bijna 3 jaar geleden, dus zo vreemd is het niet, denk ik.

EDIT: Hij is binnen! Mooi doosje is dat zeg, die Complete Edition.

Bewerkt: door TekaLoca
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik heb LA Noire nu twee weken gespeeld, en ik vind het een erg leuke game. Ik vind het wel jammer dat er weinig verhaal in zit. Je hoort wel dat Cole dingen verteld over zijn verleden tegen zijn partner, maar los daarvan is het alleen maar cases oplossen. Ik heb het spel nog niet uitgespeeld, dus wie weet wat er nog allemaal te gebeuren staat. :) Voor de rest zit er in iedere case een sterk verhaal. Je verdenkt een persoon van een moord, maar tot mijn grote verbazing bleek het uiteindelijk een heel ander persoon te zijn.

Ik vind deze game erg goed, maar hij staat zeker weten niet boven Red Dead Redemption, GTA en Max Payne 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot welke cases ben je gekomen? Speel de game eerst maar uit, dan ga je wel vlug van mening veranderen.

Ik ben nu bezig met "Reever Madness". Dat is een DLC case. Daarvoor deed ik "The Black Caesar". Ik ben nu bezig met de Ad Vice desk.

Ik ben in ieder geval benieuwd wat deze game nog meer te bieden heeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Mijn advies; probeer de game honderd procent uit te spelen, al dan niet met behulp van RGSC. Vond het zel erg leuk om bijvoorbeeld alle collectibles (Golden Film Reels) te zoeken. Je komt op adembenemende plaatsen die je anders nooit gezocht zou hebben. Ook alle Street Crimes voltooien is een uitdaging, en die platinumtrofee (vooropgesteld dat je op de PS3 speelt) is een leuke beloning achteraf. :)

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb L.A. Noire zonet uitgespeeld. In het begin is het erg leuk om te spelen, maar later worden de cases heel erg eentonig en beginnen ze te vervelen. Ik heb deze game daarom echt ontzettend lang niet gespeeld. Ik ben vorige week weer begonnen met waar ik was gebleven, en het verhaal wordt op het einde echt heel erg vet! Zeker waard om te spelen.

De DLC cases zijn niet allemaal even leuk, maar er is een case die ik echt supervet vond om te spelen. Dat ging dan over een hele grote explosie in de stad.

Als je aan het twijfelen of je deze game wilt gaan kopen, dan vind ik dat het je geld waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...