JasonStatham Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Ik ga de allerbeste Pokévangster van Nederland worden ... en de kroeg op de hoek is blijkbaar een Gym XD Dat is echt briljant chill Helaas voor mij is de dichtstbijzijnde Gym een bejaardenhuis Reageren
Niked Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 (bewerkt) Ook maar gedownload. De gym die het dichtste bij ligt bevind zich op een zeer druk rond punt. Ik heb een Pokestop op het kerkhof, het gemeentehuis en op een brug. Ideale plaatsen Bewerkt: 7 juli 2016 door Skullz-000 Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Ik zie nog niks in de APP Store.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Ik zie nog niks in de APP Store.. Iedereen in dit deel van de wereld iOS-gebruikers kunnen het spel downloaden door eerst een Australische AppleID aan te maken, want daar is het spel al gereleased Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Ja, dat heb ik net gedaan! Server is experciencing issues.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Haha, gekkigheid. Wereldwijd doen de Apple gebruikers hun best om een Australisch account aan te maken en via die servers Pokémon Go te downloaden Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Je team's gym* 't Is wel erg belastend voor de batterij :O Yep, ik ging op tocht en was al 'a een tijdje 60 procent kwijt. Reageren
Dexist Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Je team's gym* 't Is wel erg belastend voor de batterij :O Yep, ik ging op tocht en was al 'a een tijdje 60 procent kwijt. Reageren
3L1077 Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Zag het ook op reddit. Servers lijken down te zijn. Bij jullie ook? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Jup, ben er nog niet opgeweest. Reageren
Niked Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Helaas. Power Bank is aan het laden, morgen maar eens verder op stap. Tot nu toe 6 Pokémon. <3 Reageren
JasonStatham Geplaatst: 6 juli 2016 Rapport Geplaatst: 6 juli 2016 Bij mij doet die het nog wel, net dook er weer een wilde Weedle op in mijn huis Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 juli 2016 Rapport Geplaatst: 7 juli 2016 Net op weg naar het station geweest en Ratata + Pidgey gevangen op het fietspad. Het station is overigens een gym. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 juli 2016 Rapport Geplaatst: 7 juli 2016 Nice! Pidgey was ik ook spontaan tegengekomen vanochtend. Ratata duikt overal wel een beetje op volgens mij, die heb ik al zeker 3x gevangen, net als Weedle Die twee duiken zelfs in mijn huis op en dat is wel een grappig gezicht als je de camera gebruikt en je een Weedle vangt die in je kamer rondrupst. Ik ga vanavond even goed jagen op de Pokemons die alleen/vooral 's avonds opduiken Het is wel grappig om te spelen en ben ook al een paar x raar aangekeken Maar dat houdt mij niet tegen, vanochtend ook gewoon een voortuin ingelopen om dichter bij een Pokemon te komen, maar hij wilde maar niet tevoorschijn komen Reageren
Dexist Geplaatst: 7 juli 2016 Rapport Geplaatst: 7 juli 2016 Wel jammer dat je constant internetverbinding moet hebben, je zou eigenlijk ook een map kunnen laden en dan alleen op GPS op ontdekking gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.