commando Geplaatst: 9 september 2011 Rapport Geplaatst: 9 september 2011 (bewerkt) mooi, tnx for the news ben benieuwd hoever ze zijn... Bewerkt: 9 september 2011 door commando Reageren
PrioX Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 (bewerkt) http://www.youtube.com/watch?v=V8Km1xPvEvI Bewerkt: 14 september 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 14 september 2011 Rapport Geplaatst: 14 september 2011 Op zich best mooi maar ik verwacht dat het er een beetje uit ziet als kane and lynch als je de trailer bekijkt. Reageren
PrioX Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Exclusief interview met Rockstar Games over Max Payne 3: Gamespot Bron: Rockstar Games Reageren
commando Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 (bewerkt) ben benieuwd naar wat gameplay vids ik heb best wel weer zin in een noir-style game Bewerkt: 22 september 2011 door commando Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Erg mooi die screenshots en het interview. Deze game ga ik zeker in de gaten houden, heb de vorige twee delen wel eens gespeeld maar niet echt heel fanatiek. Zit er over na te denken om ze toch maar even aan te schaffen voor de PS2, vond met name de bullettime optie altijd erg gaaf. Ben benieuwd naar gameplay video's van deeltje drie, ook de multiplayer mogelijkheid lijkt me een leuke toevoeging. Reageren
commando Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 ben benieuwd of Multiplayer wat word... het zou dan de eerste echte noir-game zijn met een Multiplayer meestal gaat dat ook niet samen Reageren
Scarface92 Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Ik denk dat dat wel goed zal zitten, de multiplayer ondersteunt immers clans. Het is wachten op de eerste info, screens en video's tot we er een oordeel over kunnen geven. Reageren
Yannick(NL) Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Ziet er allemaal netjes uit! Misschien ga ik 'm wel kopen, eerst nog even wat informatie afwachten. Reageren
PrioX Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 (bewerkt) Max Payne 3: An Interview with Rockstar on IGN Nieuwe screenshots: Max Payne is Back! Bewerkt: 6 oktober 2011 door PrioXCoMBo Reageren
commando Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 ziet er erg mooi uit... ik vraag me af hoe ze nu de game gaan neerzetten, nog steeds 1 story 1 way to go... of misschien toch meerdere wegen ( dat je zelf ook invloed heb op het verhaal ) bijde zal ik wel mooi vinden, zolang het verhaal en de sfeer maar sterk blijft Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 23 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2011 Deze game ga is sowieso aanschaffen. De recensies en previews zijn allemaal erg goed en de graphics zien er prachtig uit. Ook vet dat het zich Sao Paulo afspeelt. Het is alleen bekend dat het in de lente van 2012 uitkomt toch? Reageren
commando Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 Deze game ga is sowieso aanschaffen. De recensies en previews zijn allemaal erg goed en de graphics zien er prachtig uit. Ook vet dat het zich Sao Paulo afspeelt. Het is alleen bekend dat het in de lente van 2012 uitkomt toch? Maart 2012 bron voor de rest is er inderdaad nog niet veel meer over bekend, dan dat hier staat Reageren
TekaLoca Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 (bewerkt) Nieuwe Max Payne 3 screenshots ! Certain areas of the environment will trigger a special Bullet Time® sequence, allowing Max to unleash even more devastation on his foes.In Max Payne 3, every bullet is individually modeled allowing for Bullet Time precision during intense battles.Enemies will react dynamically to injuries as they’re inflicted.Max reaches out to brace himself during his signature shoot-dodge maneuver, thanks to advancements in Natural Motion's Euphoria character behavior system.bron: http://www.rockstargames.com/newswire/article/19441/new-max-payne-3-screenshots.html Ziet er allemaal weer mooi uit Bewerkt: 2 november 2011 door TekaLoca Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Inderdaad, ik hoop dat we ook cutscenes krijgen met animaties van die kogels zoals in je tweede screenshot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.