Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Ik heb het al gevonden op rockstar support

pijltje omhoog inzoomen en pijltje omlaag uitzoomen

Is het mischien een idee al deze dingen wat hier nu staat in dit topic die info zeg maar ergens in een vast topic teplaatsen

Ik bedoel zeg maar als een soort handleiding zo iets

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het al gevonden op rockstar support

pijltje omhoog inzoomen en pijltje omlaag uitzoomen

Is het mischien een idee al deze dingen wat hier nu staat in dit topic die info zeg maar ergens in een vast topic teplaatsen

Ik bedoel zeg maar als een soort handleiding zo iets

Heel veel dingen kun je vinden op WikiGTA. Daarnaast bestaat er nog een zoekfuntie, waardoor leden snel hun antwoorden kunnen vinden.

Een soort handleiding hebben we ook, kijk hier maar eens. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals je instelling nu staat, kan je lopen terwijl je richt met de sniper.

In de instellingen kan je dit weer terugzetten naar zoals het op de PS3 was dmv de optie allow movement while sniping of iets dergelijks in het controlsmenu. :)

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

O okee dat wist ik niet dat dat ook bij de PS3 kon heb ik eigenlijk nooit opgelet het valt me nu pas op sinds ik GTA Online speel op de PS4

Dan heb ik nog 2 vragen

1 - Dit topic

Dit topic is alleen voor online is er voor het gewoon GTA V subforum ook een soort gelijke topic of dat niet ? Of is dit topic ook voor GTA V single player mode

2 - Missie

In GTA Online op de PS3 heb je een missie die alleen in de avond / nacht uren kan doen hier tevinden en ook alleen daar testarten

Ik weet zo niet meer hoe die missie heet maar je moet een wit bestel vrachtwagen weg brengen naar de opslag van madrazo dacht ik

Die missie kan ik in GTA Online op de PS4 niet meer terug vinden helaas

Link to comment
Delen op andere websites

Staat 'ie niet in je missielijst?

(pausemenu > ONLINE > Jobs > Host Job > Rockstar Created > Missions)

In het GTA V subforum is er (voor zover ik het kan zien) geen evaqulent van dit topic, maar voor je GTA V vragen kan je waarschijnlijk wel in het Random chat topic terecht, of er een eigen topic voor maken. :)

Link to comment
Delen op andere websites

EDIT

Het heeft even geduurt maar ik heb hem gevonden de missie die ik zocht

Dank jullie wel voor de hulp

Helaas het is niet de missie die ik zocht

Ik heb op rockstar gezocht en daar staat de missie onder races en dat klopt niet zo als je hier kan zien

Iemand enig idee hoe ik wel de juiste missie die ik zoek tekunnen krijgen en tespelen op de PS4

Daar bij had zo als de vorige keren weer een vraag

Is het mogelijk als je een missie gedaan hebt en die geslaagd is weer terestarten ?

Dan bedoel ik met restarten dat ik niet helemaal naar free mode hoef te gaan maar zeg maar gewoon in het vote sreen de missie weer kan starten

Bewerkt: door Pino1982
Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig genoeg kan dat tegenwoordig niet (meer). Rockstar had het héél erg lang geleden eruit gehaald met 'n update. Naar mijn mening hadden ze

dat gedaan om 'money-farming' tegen te gaan, wat overigens alleen maar averechts werkt. :t

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...