Jump to content

[Online: TH] Vraag en antwoord


ERRWINS

Recommended Posts

  • Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tommie59

    51

  • nolms

    38

  • ERRWINS

    35

  • FlexxNL

    25

Hallo allemaal,

Het is alweer even een tijdje geleden dat ik GTA heb gespeeld.

Momenteel ben ik lvl 95, en wil ik even zsm naar lvl 120.. Een goede methode hiervoor lijkt me rooftop rumble?

Wat me alleen opviel is dat ik de ene keer 10k krijg, de andere keer 14k, en dan weer 16k? Wanneer krijg je meer dan de andere keer?

Alvast bedankt.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe langer je over een missie doet, hoe meer geld je krijgt. (Rockstar logica :7)

Bij 15 minuten krijg je het maximale geldbedrag en wanneer je met meer spelers zit, krijg je over het geldbedrag nog een bonus van een aantal procent. (Afhankelijk van de hoeveelheid spelers.)

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zijn dat de verbinding, tijdens het laden, even wegvalt. Nadat je weer verbonden bent, wil het spel je weer indelen bij de missie. Alleen lukt dat niet bij de spelers waarmee je wou gaan spelen. Daardoor wordt je alleen ingedeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een race start met 2 personen en eentje gaat er tijdens een race eruit.telt de race dan als je 1ste word nog mee voor het unlocken van onderdelen etc.

En waarom zou je geld uitgeven aan een huis in gta ?wat zijn hier de voordelen van..

En is de turbo bug al gefixt.

Link to comment
Delen op andere websites

En waarom zou je geld uitgeven aan een huis in gta ?wat zijn hier de voordelen van..

En is de turbo bug al gefixt.

Wanneer je in je huis spawnt, kun je gemakkelijk bij je garage. Ook kun je je vrienden uitnodigen om over te komen, waarna je een leuke stripster belt. In de toekomst is je appartement nodig voor het organiseren van Heists (geloof ik).

Nog niets over bekend.

Link to comment
Delen op andere websites

Om alles even op een rijtje te zetten:

- Als iemand tijdens een race left, dan wordt je automatisch eerste.

Jammer genoeg kan je niks Unlocken, omdat je meerdere spelers daarvoor nodig hebt.

- Een huis heeft vrij veel voordelen en heel veel huizen hebben garages, waardoor je meerdere auto's kan kopen.

Je bent ook veilig voor spelers die je graag neermaaien en vrienden uitnodigen, etc.

- Volgens mij is de Turbo al gefixt, ik weet het niet zeker. Anders kunt u wel even kijken op Rockstar Games.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik had een mooie kaart gevonden met allemaal locaties (gang attack online). Dus doe er zo af en toe een aantal,

nu heb ik er een stuk of 3-4 die ik niet kan vinden maar die wel op die kaart staan met de tijden erbij. Waar kan dat aan liggen? en weet iemand wat je nog meer kunt doen in online zoiets als stunt jumps, gang attack.

Link to comment
Delen op andere websites

nee een persoonlijke auto kun je niet

Kun je eigenlijk een personal vehicle schenken aan een andere speler? Ik wil namelijk een vriend van mij met de PC release een auto laten uitzoeken uit mijn wagenpark.

het antwoord daarop is nee dat kan niet.

je kunt de tracker en insurance namelijk niet van de auto afhalen eens ze erop zitten. wel begrijpelijk dat dit niet kan ander zouden kleine spelers met hoge rank vrienden al in een supercar kunnen rijden die helemaal uitgebouwd is zonder er iets voor te doen.

ik zou het wel leuk vinden om auto's aan andere spelers te kunnen verkopen, maar dit zal nooit in GTA komen denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...