coolguynl Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 ik ga mijn rat loader toch met bak uitrusten dat vind ik mooier. maar heb het even uitgeprobeerd omdat de vraag kwam of het nog werkte Reageren
Niked Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Welk wapen is het beste voor Survival enso gebruik nu de Combat MG maar misschien zijn er sinds begin vorig jaar betere wapens bij gekomen met de DLC's De eerste 2 rondes kan je het best een .50 pistooltje pakken. Hiermee bespaar je niet alleen munitie maar ook tijd. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 En als je geen .50 hebt omdat je geen Special/collectors edition hebt, dan zou ik als vervanger de Heavy Pistol gebruiken. Ik heb trouwens ooit Boneyard met alleen een AP Pistol uitgespeeld, misschien dat die ook goed is. Reageren
Michael Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Als je de AP Pistol gaat gebruiken, zet er dan zeker even een extended clip op. Ik heb gehoord dat het dan de gevaarlijkste wapen in het spel is, en ik vind het sowieso wel een fijne wapen om missies en survivals mee te spelen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 21 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Eem pistol het gevaarlijkste wapen van het spel? Reageren
AXIO Geplaatst: 21 februari 2015 Rapport Geplaatst: 21 februari 2015 Heavy Pistol voor de eerste vier rondes en vervolgens zou ik overgaan op een assault rifle. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 Eem pistol het gevaarlijkste wapen van het spel? Yep, maar dan wel eentje die met z'n Rounds Per Minute in de buurt komt van de Norinco (AK) of er zelfs overheen gaat met schrikbarend weinig kogelspreiding en een hele hoge accuratie. Reageren
Strymon Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 (bewerkt) Eem pistol het gevaarlijkste wapen van het spel? eehm waarom niet? closed quarters is ie erg goed.. betere range dan de assault shotgun en zeer hoge firerate.. beste wapen als je in een auto zit Bewerkt: 22 februari 2015 door Strymon Reageren
larfje94 Geplaatst: 22 februari 2015 Rapport Geplaatst: 22 februari 2015 (bewerkt) Combat mg, gewoon lekker doorsproeien en weinig herladen. Af en toe een airstike (meer voor de fun als voor de kills), homing rpg voor de heli's. Gewoon grof geweld dus. Kost wat meer geld aan ammo maar een spelletje moet wel leuk zijn natuurlijk Als het om efficientie gaat en je geld te weinig hebt zou ik een pistooltje pakken idd. Toen ik nog weinig geld had deed ik alles met een pistooltje en liet ik bij elke wave de laatste ff leven zodat ik overal alle wapens eerst ff op kon pakken. Bewerkt: 22 februari 2015 door larfje94 Reageren
jeffreyverheul Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Hallo Ik zie steeds dat andere online mensen hun characters laten dansen, of depaalde gebaren laten maken. hoe doen ze dat!!!! Ik speel met op een xbox360. Reageren
AXIO Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Ga naar je interaction menu en daar kan je dan een bepaalde actie kiezen zoals wat eten of drinken. Je kan dus als je verder opzij klikt ook dansen en alles. Reageren
jeffreyverheul Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Bedankt. Waar vindt ik die interaction menu? Reageren
tazmania Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 De back toets iets langer ingedrukt houden, en je hebt het interaction menu. Voor een actie moet je beide joysticks ingedrukt houden, dan voert je personage het uit. Reageren
jeffreyverheul Geplaatst: 21 maart 2015 Rapport Geplaatst: 21 maart 2015 Bedankt Vanavond ga ik het uit proberen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.