suzanne Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 Gisteren ps3 gekocht met o.a. gta 5. Mijn eigen id network aangemeld en spelen maar... Althans niet online. Een speler ontworpen dan het vliegtuig ingestapt en aankomt maar blijft hangen op het punt dat hij uit de auto zou moeten stappen. Zou graag online spelen maar Hoe? Steeds op het zelfde punt hangt hij stil! Frustratie! Reageren
nolms Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 je zou kunnen proberen de tutorial over te slaan, als het goed is heb je die optie. ander zou je een tweede karakter aan kunnen maken en dan de tutorial over kunnen slaan. Reageren
suzanne Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 Doe optie krijg ik niet... of moet je daar iets voor indrukken? Tweede karakter ook aangemaakt, zelfde verhaal. Reageren
nolms Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 sorry dan weet ik het niet, denk dat dat misschien alleen maar is voor degene die hem al een keer hebben gedaan ofzo. misschien je disc een keer zuiver maken of als het een gebruikte ps3 is de database een keer rebuilden http://www.ps3blog.net/2011/01/28/tips-and-tricks-ps3-rebuild-database-faq-recovery-menu/ Reageren
suzanne Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 Ok heeft de vorige eigenaar ingelogd onder zijn network id en een nieuw personage begonnen en hij kon inderdaad overslaan en gewoon spelen! Kan het aan mijn netwerk id liggen? Reageren
AXIO Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 (bewerkt) Waarschijnlijk heeft het te maken met je netwerk instellingen op de PS3. Kan ook zijn door de servers van Rockstar omdat er de laatste tijd zoveel activiteit is online. Kijk even op de Rockstar site. Bewerkt: 22 maart 2015 door AXIO Reageren
.Sharingan Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Iemand een idee wat er gebeurt als je meerdere personal vehicles uit je garage haalt? Wil graag een showcase video gaan maken met de belichting van the outside world. De kleuren van de auto's komen niet echt tot hun recht met het witte licht in de garages. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 23 maart 2015 Rapport Geplaatst: 23 maart 2015 Iemand een idee wat er gebeurt als je meerdere personal vehicles uit je garage haalt? Wil graag een showcase video gaan maken met de belichting van the outside world. De kleuren van de auto's komen niet echt tot hun recht met het witte licht in de garages. Nee, dat is niet te doen, ik heb het net geprobeerd. Heb maar 1x 2 van mijn autos net buiten de garage gehad, dus had goede hoop. Maar toen ik naar binnen liep stond de 1ste al weer binnen, toen ik naar buiten reed toen stond daar niks meer Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Dan doe je het toch per stuk? Reageren
NickOwnage Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Dan moet je zorgen dat er iemand in een van de auto's zit die buiten staat. Zodra er iemand in zit kan de auto niet verdwijnen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Dan zodra jij naar buiten rijd, stapt de andere speler uit en daarna zit de auto op slot. Reageren
suzanne Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Ok Ik kom er echt niet uit. Kan niet eens verder komen dan de tutorial met online op de ps3 maar op de ps4 kan ik zo doorspelen. Een ander kan wel op zo'n id op mijn ps3 spelen en blijft niet hangen!? Iemand enig idee waar ik terecht kan met deze vraag? Reageren
nolms Geplaatst: 24 maart 2015 Rapport Geplaatst: 24 maart 2015 Speelt die andere persoon op je ps3 met dezelfde internet verbinding? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 maart 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 27 maart 2015 Ok Ik kom er echt niet uit. Kan niet eens verder komen dan de tutorial met online op de ps3 maar op de ps4 kan ik zo doorspelen. Een ander kan wel op zo'n id op mijn ps3 spelen en blijft niet hangen!? Iemand enig idee waar ik terecht kan met deze vraag? Heb je de laatste update van PS3 al? Reageren
Votair Geplaatst: 28 maart 2015 Rapport Geplaatst: 28 maart 2015 Hoe duur zijn de Kuruma (armored) en de Insurgent? (met machinegeweer bovenop) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.