Johncubano Geplaatst: 4 april 2015 Rapport Geplaatst: 4 april 2015 Heb het al ontdekt. Driekhoekje ingedrukt houden Reageren
Votair Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Als je een auto pimpt in crewkleur en logo, en je switcht naar een andere crew. Staat die auto dan nog zo in je garage of zijn de ''crewpimps'' eraf? Reageren
Mverwer Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Hallo, Hoe kan je playlists adden met races die je nog nooit gespeeld hebt? Elke playlist die ik nu vind hebben allemaal races die ik al gedaan heb Reageren
nolms Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Alleen je crewlogo veranderd als je van crew wisselt, auto's met crewkleur blijven gewoon hetzelfde Reageren
Votair Geplaatst: 5 april 2015 Rapport Geplaatst: 5 april 2015 Alleen je crewlogo veranderd als je van crew wisselt, auto's met crewkleur blijven gewoon hetzelfde En als je de crew dan weer aan hebt staan? Verschijnt dan het logo weer? Reageren
gtavboy Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 550.000 en 1.300.000 ongeveer Nu mijn vraag kun je met de insurgent pick up dus met geweer. Niet zelf knallen. Moet het met 2 man? je kunt alleen zelf schieten als je stil staat en dan achterit stapt of erop klimt er er in kruipt Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Als je een heist overnieuw doet, verdien je er dan weer geld aan? Reageren
nolms Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 yep alleen die al in order, loyalty en mastermind challenge kun je maar 1 keer krijgen maar de heists en set ups kun je blijven doen Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Kan iemand me uitleggen hoe je de nicht vision aan zet? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Als je de Night Vision wilt activeren moet je je op het vierkantje klikken. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 6 april 2015 Rapport Geplaatst: 6 april 2015 Ineraction menu > Inventory > Gear > Nightvision Terwijl Nightvision in een wit balkje staat kan je op vierkantje drukken om hem aan of uit te zetten. Reageren
jeffreyverheul Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Hallo. Ik heb een vraag ; als ik nu online ga (go versie) kom ik steeds alleen in de game play te staan. Hoe komt dit?? En hoe kan ik dat veranderen!!! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Hoe start je eigenlijk player made jobs? Ik ben de standaard meuk van Rockstar inmiddels wel zat. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Dat kan door ze op de Social club aan je game toe te voegen en dan in je game naar ONLINE 》Jobs 》Play Job 》Bookmarked te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.