Tommie59 Geplaatst: 22 september 2015 Rapport Geplaatst: 22 september 2015 Ze heten noir filters. Reageren
mrtuning Geplaatst: 23 september 2015 Rapport Geplaatst: 23 september 2015 ik zit al een tijdje met een vraag in mijn hoofd. dus dacht stel hem hier. wat activeert freeroam events. 3 spelers minimaal in je sessie misschien? (prive lobby, closed friends only lobby,) Reageren
KoningJesper Geplaatst: 23 september 2015 Rapport Geplaatst: 23 september 2015 Minimaal 5 spelers Reageren
mrtuning Geplaatst: 23 september 2015 Rapport Geplaatst: 23 september 2015 Minimaal 5 spelers dank je Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 (bewerkt) Hallo allemaal Ik heb even een vraagje en dat is Hoe kan ik van uit de auto schieten in GTA Online op de PS4 ? Op de PS3 was dat L1 maar als ik dat op de PS4 doe gebeurt er niks Moet ik dat apart instellen ofzo ? Alvast bedankt Groeten Pino Bewerkt: 25 september 2015 door Pino1982 Reageren
nolms Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Op de ps4 richt je met L1 en schiet je met R1 in de auto's, je kunt dit weer ergens in de instellingen veranderen dat je met L1 schiet onder drive by controls of zo iets Reageren
FlexxNL Geplaatst: 25 september 2015 Rapport Geplaatst: 25 september 2015 Ik had het onder tussen al gevonden hoe ik het kon veranderen Voor handrem Pauze> Settings> Controls> Alternate handbrake (veranderen naar On) Voor schieten Pauze> Settings> Controls> Driveby control type (veranderen naar *Fire* i.p.v *Aim+fire* ) Reageren
Jordi.maasdam Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Hallo ik heb nu nog een ps3 met gta online maar binnenkort stap ik over naar ps4 met gta online is het mogelijk om mijn gta online van me ps3 naar me ps4 te krijgen ? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Ja dat kan! Klik HIERRRRR Reageren
FlexxNL Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Hoe kan je iemand blocken in GTA Oline Ik zie wel eens als ik in een lijst sta om een heist of missie tedoen en iemand doet auto invite dan staat er ineens bloked hoe kan je zo iets dat doen Reageren
nolms Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Dat blocken doet ie soms vaneigens maar heb geen idee waarom of wanneer dat gebeurd. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Je kunt idd. geen spelers handmatig blokkeren op GTA Online, je kunt ze vanouds wel rapporteren & muten én verwijderen als je bijvoorbeeld 'n job opstart. Alhoewel het vanzelfsprekend een héél ander onderwerp is dan het bovengenoemde. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Dat begrijp ik dat het dan een heel ander onderwerp is Maar goed hoe doe je dat dan spelers rapoteren en/of muten en/of verwijderen ? Ik word een beetje gek van al de irritante deahtmatches dat er in staat zoveel miljoen dollar en RP Als ik zo iets krijg wil dan die speler zeg maar blocken maar als dat niet kan dan op de manier zo als Phoenix zegt rapoteren en/of muten en/of verwijderen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Door in een lobby naar joined player info en dan op die speler klikken en dan report of mute te kiezen. In een gewone sessie kan je dit doen door op start te drukken, naar online te gaan en dan players te kiezen. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Dankje wel tommy voor je hulp Maar nu heb ik nog een vraag Ik speel nu GTA Online op de PS4 alleen nu kan ik met de snipers niet meer inzoomen dat kon op de PS3 wel Is het mogelijk dat op de PS4 ook tekunnen met GTA Online ? Zo ja hoe ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.