Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 471
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tommie59

51

• nolms

38

• ERRWINS

35

• FlexxNL

25

Geplaatst:

ik zit al een tijdje met een vraag in mijn hoofd. dus dacht stel hem hier. wat activeert freeroam events. 3 spelers minimaal in je sessie misschien? (prive lobby, closed friends only lobby,)

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje en dat is

Hoe kan ik van uit de auto schieten in GTA Online op de PS4 ?

Op de PS3 was dat L1 maar als ik dat op de PS4 doe gebeurt er niks

Moet ik dat apart instellen ofzo ?

Alvast bedankt

Groeten Pino

Bewerkt: door Pino1982
Geplaatst:

Op de ps4 richt je met L1 en schiet je met R1 in de auto's, je kunt dit weer ergens in de instellingen veranderen dat je met L1 schiet onder drive by controls of zo iets

Geplaatst:

Ik had het onder tussen al gevonden hoe ik het kon veranderen

Voor handrem

Pauze> Settings> Controls> Alternate handbrake (veranderen naar On)

Voor schieten

Pauze> Settings> Controls> Driveby control type (veranderen naar *Fire* i.p.v *Aim+fire* )

Geplaatst:

Hallo ik heb nu nog een ps3 met gta online maar binnenkort stap ik over naar ps4 met gta online is het mogelijk om mijn gta online van me ps3 naar me ps4 te krijgen ?

Geplaatst:

Hoe kan je iemand blocken in GTA Oline

Ik zie wel eens als ik in een lijst sta om een heist of missie tedoen en iemand doet auto invite dan staat er ineens bloked hoe kan je zo iets dat doen

Geplaatst:

Je kunt idd. geen spelers handmatig blokkeren op GTA Online, je kunt ze vanouds wel rapporteren & muten én verwijderen als je bijvoorbeeld 'n job

opstart. Alhoewel het vanzelfsprekend een héél ander onderwerp is dan het bovengenoemde.

Geplaatst:

Dat begrijp ik dat het dan een heel ander onderwerp is

Maar goed hoe doe je dat dan spelers rapoteren en/of muten en/of verwijderen ?

Ik word een beetje gek van al de irritante deahtmatches dat er in staat zoveel miljoen dollar en RP

Als ik zo iets krijg wil dan die speler zeg maar blocken maar als dat niet kan dan op de manier zo als Phoenix zegt rapoteren en/of muten en/of verwijderen

Geplaatst:

Door in een lobby naar joined player info en dan op die speler klikken en dan report of mute te kiezen.

In een gewone sessie kan je dit doen door op start te drukken, naar online te gaan en dan players te kiezen. :)

Geplaatst:

Dankje wel tommy voor je hulp

Maar nu heb ik nog een vraag

Ik speel nu GTA Online op de PS4 alleen nu kan ik met de snipers niet meer inzoomen dat kon op de PS3 wel

Is het mogelijk dat op de PS4 ook tekunnen met GTA Online ? Zo ja hoe ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...