KoningJesper Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Ja ergens in de instellingen Reageren
FlexxNL Geplaatst: 29 september 2015 Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Ik heb het al gevonden op rockstar support pijltje omhoog inzoomen en pijltje omlaag uitzoomen Is het mischien een idee al deze dingen wat hier nu staat in dit topic die info zeg maar ergens in een vast topic teplaatsen Ik bedoel zeg maar als een soort handleiding zo iets Reageren
ERRWINS Geplaatst: 29 september 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2015 Ik heb het al gevonden op rockstar support pijltje omhoog inzoomen en pijltje omlaag uitzoomen Is het mischien een idee al deze dingen wat hier nu staat in dit topic die info zeg maar ergens in een vast topic teplaatsen Ik bedoel zeg maar als een soort handleiding zo iets Heel veel dingen kun je vinden op WikiGTA. Daarnaast bestaat er nog een zoekfuntie, waardoor leden snel hun antwoorden kunnen vinden. Een soort handleiding hebben we ook, kijk hier maar eens. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 (bewerkt) Zoals je instelling nu staat, kan je lopen terwijl je richt met de sniper. In de instellingen kan je dit weer terugzetten naar zoals het op de PS3 was dmv de optie allow movement while sniping of iets dergelijks in het controlsmenu. Bewerkt: 30 september 2015 door Tommie59 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Dankje wel tommy Ik had het zo als je kon lezen in mijn vorige post al gevonden maar zo als tommy dus zegt klopt wel je kan bij control settings het veranderen zo als het dus ook bij de PS3 was Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Oh, en bij de PS3 kan je hem ook zo instellen dat je kan richten en lopen, waarmee je makkelijk kan richten en achter dekking kan staan wat je een voordeel geeft tegenover iemand die die instelling niet gebruikt. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 O okee dat wist ik niet dat dat ook bij de PS3 kon heb ik eigenlijk nooit opgelet het valt me nu pas op sinds ik GTA Online speel op de PS4 Dan heb ik nog 2 vragen 1 - Dit topic Dit topic is alleen voor online is er voor het gewoon GTA V subforum ook een soort gelijke topic of dat niet ? Of is dit topic ook voor GTA V single player mode 2 - Missie In GTA Online op de PS3 heb je een missie die alleen in de avond / nacht uren kan doen hier tevinden en ook alleen daar testarten Ik weet zo niet meer hoe die missie heet maar je moet een wit bestel vrachtwagen weg brengen naar de opslag van madrazo dacht ik Die missie kan ik in GTA Online op de PS4 niet meer terug vinden helaas Reageren
nolms Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Ik denk dat je de missie coasting bedoeld: http://gta.wikia.com/wiki/Coasting Reageren
FlexxNL Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 (bewerkt) Ik denk dat je de missie coasting bedoeld: http://gta.wikia.com/wiki/Coasting Die missie bedoel ik ja Hoe kan ik die missie ook op de PS4 krijgen ? Of is die missie niet op de PS4 ? Bewerkt: 30 september 2015 door Pino1982 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Staat 'ie niet in je missielijst? (pausemenu > ONLINE > Jobs > Host Job > Rockstar Created > Missions) In het GTA V subforum is er (voor zover ik het kan zien) geen evaqulent van dit topic, maar voor je GTA V vragen kan je waarschijnlijk wel in het Random chat topic terecht, of er een eigen topic voor maken. Reageren
nolms Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 die missie staat niet in je missie lijst en kun je alleen starten als je tussen 20.00 en 6.00 in de missie marker loopt in free mode of soms staat ie in het scherm van de next job vote screen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Ik heb 'm gewoon in mijn lijst staan. (PS3) Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2015 (bewerkt) EDIT Het heeft even geduurt maar ik heb hem gevonden de missie die ik zocht Dank jullie wel voor de hulp Helaas het is niet de missie die ik zocht Ik heb op rockstar gezocht en daar staat de missie onder races en dat klopt niet zo als je hier kan zien Iemand enig idee hoe ik wel de juiste missie die ik zoek tekunnen krijgen en tespelen op de PS4 Daar bij had zo als de vorige keren weer een vraag Is het mogelijk als je een missie gedaan hebt en die geslaagd is weer terestarten ? Dan bedoel ik met restarten dat ik niet helemaal naar free mode hoef te gaan maar zeg maar gewoon in het vote sreen de missie weer kan starten Bewerkt: 4 oktober 2015 door Pino1982 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 4 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2015 Spijtig genoeg kan dat tegenwoordig niet (meer). Rockstar had het héél erg lang geleden eruit gehaald met 'n update. Naar mijn mening hadden ze dat gedaan om 'money-farming' tegen te gaan, wat overigens alleen maar averechts werkt. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2015 (bewerkt) Dat laatste snap ik Van de missie niet kunnen restarten van uit het votescreen dankje wel Phoenix Maar ik heb mijn vorige bericht ge edit Het stukje over de missie ik zoek dus deze missie http://gta.wikia.com/wiki/Coasting Bewerkt: 4 oktober 2015 door Pino1982 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.