Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

1. 1. Mijn mol is:

• Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoe is dat plaatje gemaakt? Is iemand heel nauwkeurig alle beelden bij langs gegaan en, wanneer de achterkanten van de biljetten in beeld kwamen, er een screenshot van maken?

http://www.wieisdemo...biljetten/Lijkt me van wel dus smile3.gif

Lijkt mij niet dus :puh: Het zijn foto's van de achterkanten die door de mol zijn getweet via @IkBenDeMol.
  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dexist

40

• Dutchy3010

33

• Bassieboy35

29

• aron24

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Is toch ook echt lomp?

Op zich vind ik Klaas niet zo mollerig, hij doet weinig om af te leiden dat het de mol is. Behalve dan dat hij zo met zijn vinger wijst. De rest is allemaal door productie verzonnen. Zit al lang op Klaas maar dat is meer door media bevindingen dan door mijn eigen bevindingen. Denk dat de productie de kracht van de media en "molloten" onderschat heeft, als het werkelijk Klaas is natuurlijk.

Geplaatst:

Wat ik me nu af vroeg: die tussenstukjes worden uiteraard later toegevoegd. Dus kunnen ze achteraf de stukjes van de mol invoegen waarbij die "zijn mol" zegt, zodat de mol de winnaar noemt en het spannend blijft?

Geplaatst:

Helaas op veel momenten erg duidelijk, maar toch een vet seizoen weer! Leuke, originele opdrachten en mooi film/editwerk zoals altijd! :D

Geplaatst:

Eigenlijk voor het eerst dat ik in een vroeg stadium op de juiste mol zat. Nu weet ik dus zeker dat ik een dag voordat de kandidaten bekend werden gemaakt gewoon met de mol heb gesproken. :puh: Maar goed, ik moet eerlijk zeggen dat ik het live gebeuren niet echt een leuke meerwaarde vind. Ik heb liever dat er meer aandacht wordt besteed aan de mollenstreken en aanwijzingen, maar daar gingen ze dit jaar en vorig jaar met een sneltreinvaart doorheen. Afijn, ik kijk uit naar een volgend seizoen...

Geplaatst:

Het was leuk, maar de sfeer in de groep was wel heel erg gezellig. Stiekem hoop ik dat er in het volgend seizoen weer volop jokers uit elkaars tassen worden gejat, kinderachtige ruzies worden gevoerd en mensen elkaar laten barsten om voor eigen glorie te gaan. :sst:

Geplaatst:

Het was leuk, maar de sfeer in de groep was wel heel erg gezellig. Stiekem hoop ik dat er in het volgend seizoen weer volop jokers uit elkaars tassen worden gejat, kinderachtige ruzies worden gevoerd en mensen elkaar laten barsten om voor eigen glorie te gaan. :sst:

Ik presenteer u: De Mol België.

Geplaatst:

Vond het wel een leuk seizoen, wel veel waren veel hint ontdekt :puh:.

Binnenkort maar eens in de Belgische variant duiken.

Geplaatst:

Het was wel te verwachten. Maar met name door hints, gevonden door anderen. Niet echt doordat Klaas zo'n slechte mol was imo. Hoopte stiekem dat het toch iemand anders was. Volgend jaar hoop ik op betere productie. Een hint mag niet zo duidelijk zijn, het moet altijd "toeval" of "vergezocht" kunnen zijn.

Ben blij dat overal direct spoilers kwamen... Voorgaande weken werd het benoemd als "afvaller XX bekend", maar nu werd het totaal niet verhuld. Ipv "de Mol is bekend"...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...