Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)


Dexist

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn mol is:

    • Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1


Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    40

  • Dutchy3010

    33

  • Bassieboy35

    29

  • aron24

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het echt nice dat Marjolein eruit is, in mijn ogen de minst leuke kandidaat dit seizoen. :)

Don't agree. Die molt gewoon lekker zonder dat ze een mol is, vind ik prima, maakt het wel grappig. Ik vind Cécile echt vervelend.

Tim geloof ik niet dat de mol is; die heeft 2 van de 3 enveloppen gepakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben eigenlijk wel blij dat Marjolein uit het spel is. Naar mijn idee was zij de grootste stoorzender uit het spel met ook het minste groeps/sfeergevoel.

Na deze aflevering zit ik nog steeds op Klaas. Hij mag het bij de botenopdracht dan wel goed gedaan, maar ik denk zo dat hij niet al het geld uit de kist heeft gepakt. €1.000 voor zo'n opdracht lijkt mij namelijk wat weinig. Hij ging immers alleen naar de kist en je kon het niet helemaal goed zien. Een kwestie van de rest tevreden te houden, maar tegelijkertijd ook mollen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben eigenlijk wel blij dat Marjolein uit het spel is. Naar mijn idee was zij de grootste stoorzender uit het spel met ook het minste groeps/sfeergevoel.

Na deze aflevering zit ik nog steeds op Klaas. Hij mag het bij de botenopdracht dan wel goed gedaan, maar ik denk zo dat hij niet al het geld uit de kist heeft gepakt. €1.000 voor zo'n opdracht lijkt mij namelijk wat weinig. Hij ging immers alleen naar de kist en je kon het niet helemaal goed zien. Een kwestie van de rest tevreden te houden, maar tegelijkertijd ook mollen.

Zeggen ze nu ook bij mol-talk.

Vraag me altijd af: in hoeverre wordt mol-talk geregisseerd? Natuurlijk wordt het geregisseerd, maar ik bedoel meer: in hoeverre wordt dit geregisseerd door iemand die daadwerkelijk weet wie de mol is?

Ik mis Ellie :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu afleveringen van Wie is de Mol uit het jaar 2000 te bekijken. :7 Denk aan dit, maar dan met de simpelheid alsof het door een regionale omroep is geproduceerd, de pot nog uit guldens bestaat en je niet naar BN'ers maar naar je buurman, tandarts en schooljuf zit te kijken. Heerlijk!

Link to comment
Delen op andere websites

Zo ver ben ik nog nooit teruggegaan, wel 2004 zoiets denk ik, toen Angela het programma presenteerde. Het is toch prachtig om te zien hoe de show in feite heel weinig is veranderd in de loop der jaren. Wat vooral is veranderd zijn de winstbedragen, volgens mij ging de winnaar er destijds altijd vandoor met minimaal 20.000, zo af en toe zelfs meer dan 30.000! Maar goed, bij de laatste aflevering had ik ook continu weer zoiets van: 'Wow, wat zijn jullie stom bezig nope.gif.' De fietsopdracht zou een kat in het bakkie moeten zijn, 2400€ rechtstreeks de pot in. En de laatste opdracht, totaal geen plan weer thumbsdown.gif Ze zouden mij eens in de show moeten gooien puh2.gif

Wel toevallig dat je nu andere seizoenen bent gaan kijken Spacy, toen ik ook voor het eerst WidM meekeek (seizoen met drie dames in de finale, 2013?), ben ik ook na een paar afleveringen begonnen met andere seizoenen terugkijken.

Voorlopig blijf ik wel op Anne-Mariemieke zitten.

Ik haat het concept van "wie is de mol", waarin mollen meer waard zijn dan de goede vertrouwensband. Vandaar kijk ik het ook eigenlijk nooit.

Dat is hetgeen wat het voor mij juist vermakelijk maakt. Het feit dat er iemand in de groep is met een andere agenda waardoor je eigenlijk het beste alleen op jezelf kan vertrouwen zorgt echt voor geweldige momenten. Als er weer een aantal deelnemers zijn die volledig opgaan in het spelletje ontstaan er hilarische momenten. Zo af en toe heb je ook van die tussen-filmpjes met de deelnemers waarin ze hun psychologische kijk geven op de andere spelers > schater.gif Bewerkt: door FrankyFourFingers
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit nu bij aflevering 4, van de week de laatste aflevering even kijken. Ik denk dat het marjolijn, klopt helemaal niks van wat ik zie. Ze is actrice, maar ik merk dat ze molt, let voor de grap eens alleen op marjolijn.

En ik klik perongeluk op de link van marjolein.. http://www.widm.nl/deelnemers/marjolein-keuning.html

"Marjolein is afgevallen in aflevering 5." Thanks voor de waarschuwing..

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik haat het concept van "wie is de mol", waarin mollen meer waard zijn dan de goede vertrouwensband. Vandaar kijk ik het ook eigenlijk nooit.

Dat is hetgeen wat het voor mij juist vermakelijk maakt. Het feit dat er iemand in de groep is met een andere agenda waardoor je eigenlijk het beste alleen op jezelf kan vertrouwen zorgt echt voor geweldige momenten. Als er weer een aantal deelnemers zijn die volledig opgaan in het spelletje ontstaan er hilarische momenten. Zo af en toe heb je ook van die tussen-filmpjes met de deelnemers waarin ze hun psychologische kijk geven op de andere spelers > schater.gif

Ik zou dan echt een regime gaan starten als ik daar aan mee deed. "je bent geen mol/nakker, anders rolt je hoofd na de afleveringen; inclusief de mijne."-pact.

Als ik de Mol was, zou ik eentje starten met: "Ik starter van het pact ben de mol, als ik dat niet ben rolt m'n hoofd na de afleveringen. We werken nu samen en delen de hoofdprijs aan het einde (Zat een prijs aan vast toch?)"-pact.

Maar goed, dat mag zeker weer niet. Ik zie het als het stimuleren van NSB-achtige activiteiten, dat mollen-programma!

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...