Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)


Dexist

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn mol is:

    • Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1


Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    40

  • Dutchy3010

    33

  • Bassieboy35

    29

  • aron24

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zit nu echt wel hard op Marjolein. Heeft de opdracht hard gefaald. Zat heel erg op haar gemak bij de test. En heeft hard op Ellie gezeten, wie duidelijk geen mol was, en toch zit ze er nog in.

Ja hoor, Marjolein!

Cecile zat ook op Ellie, en die zit er ook nog in :puh:, en deed ook niet mee met de klim opdracht(ook niet eens geprobeerd)

Annemieke faalde de klimopdracht(expres?) en heeft -500 gepakt, weliswaar voor 3 jokers.

Toch ook wel gek dat ze de vraag fout hadden over wanneer er twee jokers werden opgegooid, hoe groot de kans is dat hij op 'mol' landt. Tekst staat aan beide kanten dacht ik?

Als annemieke het was, zou ze niet zo hard proberen haar jokers te verdedigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Jezus wat baal ik van Ellie. Die zorgde toch wel echt voor de (komische) sfeer binnen de groep. Kijken hoe dat zich verder zet in aflevering 5. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo veel ben veranderd van verdenkingen. Vind alleen die Marjolein zo'n betweter, ergens waar ik mij compleet aan loop te irriteren. Altijd fouten van anderen benoemen op een hele kleinerende manier en zelf uiteindelijk ook veel dingen fout doen. Als dat haar een mol maakt? Ik weet het niet, vind haar sowieso niet echt een geschikt persoon voor een mol. Mijn mol blijft nog steeds Klaas. Deze aflevering niet heel veel betekend voor de groep, maar de hints buiten de uitzendingen om wijzen toch echt het meeste naar hem.

Wat denken jullie trouwens van de titel 'minder dan je denkt'? Ellie had het wel over een minder bedrag dan ze had verwacht voor die laatste opdracht, maar dat duidt niet op een mol.

Link to comment
Delen op andere websites

Meh, vind het niet zo erg dat Ellie eruit ligt. Haar manier van doen irriteerde me wat, dus boeit me niet zoveel. Ook was het overduidelijk dat zij de Mol niet was.

Dit seizoen lijkt het me wel een vrouwelijke Mol te worden. Of het nu Annemieke of Marjolein is ben ik nog niet helemaal uit. Langs de ene kant speelt Annemieke wel veel geld uit de pot, zoals met die jokers. Langs de andere kant is het dan ook weer zo overduidelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer van Ellie, vond haar echt een topkandidaat. Ergerlijk en komisch tegelijk. Maar een mol zou die laatste opdracht toch niet zo goed gedaan hebben...

Ik kan die Rop echt niet serieus nemen. Denk de hele tijd aan het karakter dat hij in gtst speelde...

Link to comment
Delen op andere websites

Erg spijtig dat Ellie er uit ligt; leuk om haar eens op een andere manier te zien dan wanneer ze aan het werk is. Naar aanleiding van de opmerking van Marjolein over Ellie's vertrek, gecombineerd met enkele van haar acties, is zij toch wel mijn grootste Mol-kandidaat. Maar ja, niets is wat het lijkt... :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...