Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)


Dexist

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn mol is:

    • Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1


Recommended Posts

Fantastisch om nu weer een programma met terugblikken te zien. WidM wordt eigenlijk elk jaar beter, ook al wordt het mss niet jaarlijks leuker om te kijken (verwachtingen gaan ook omhoog). Mollen leren veel van vorige mollen en 'bekentenissen' van andere deelnemers. En andersom: deelnemers leren van hun voorgangers én van mollen. Je ziet in zo'n terugblik programma wel dat het programma evolueert. Geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    40

  • Dutchy3010

    33

  • Bassieboy35

    29

  • aron24

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zeker leuk om te zien! Ben even de naam van die mol kwijt, die van de Telfort reclame (:clown:) met dat belangrijke briefje dat op de grond viel. Ook leuk om dat soort dingen te horen. En wat die Tygo zei zit ook wel wat in, de lichaamshouding bij de uitslag van een ronde zijn toch wel momenten waar je in het vervolg ook nog wel eens op wil gaan letten.

Link to comment
Delen op andere websites

Patrick Stoof bedoel je?

Ik probeer altijd wel te letten op lichaamstaal. Dat is namelijk niet of in ieder geval heel moeilijk te faken. Ook in het dagelijks leven hebben we veel aan het leren herkennen van lichaamstaal - zo'n 80% van onze communicatie gaat via lichaamstaal en slechts 20% via woorden. Maar het lukt ons vaak niet om lichaamstaal te analyseren bij WidM, omdat de regisseur bepaald wat wij zien. En ook zij letten op lichaamstaal van de mol en andere kandidaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij, inderdaad. Ja, heb je ook wel weer een punt. Ik laat me gewoon weer verassen zoals altijd. Er bestaat gewoon geen tactiek die 100% zekerheid geeft, maar goed ook anders was het programma ook niets aan geweest op gegeven moment. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk weer meer WidM. :eten: Als voorbereiding heb ik alvast het tweede en derde Vlaamse seizoen onlangs gekeken. Heb alleen nooit juist gezeten met mijn verdenkingen, misschien dat dat nu wel beter gaat. De Mol zou trouwens ook dit voorjaar zijn terugkeer moeten maken op VIER, een echte datum heb ik alleen nog niet gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch gokken, biggie. Want je ziet overal verdenkingen in, en al zou je alle goede signalen opvangen, dan zie je ook weer foute. Iedereen die altijd "overtuigd is" en het "altijd al wist"...tuurlijk. Puur geluk. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wat ik had bij het laatste Vlaamse seizoen. Normaal probeer ik wat objectief te oordelen en heb ik een paar mensen die ik in de gaten houd, maar dat seizoen zat ik vanaf aflevering 1 op een vrouw. Het leek me zo duidelijk te zijn en alle puzzelstukjes leken te passen. Zij was de winnaar niet, dus ik verwachtte dat zij als Mol uit de rook zou stappen... en het bleek de andere te zijn :7

Ze bewerken de afleveringen gewoon zo dat ook andere mensen verdacht worden, dus het is inderdaad zeer moeilijk om de echte Mol te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze bewerken de afleveringen gewoon zo dat ook andere mensen verdacht worden, dus het is inderdaad zeer moeilijk om de echte Mol te vinden.
Vroeger zou ik mezelf vertellen dat iedereen molacties uit de kast trekt als onderdeel van een briljante strategie of iets dergelijks, maar na 5-6 seizoenen mee te hebben gekeken komt het allemaal hier op neer.
Link to comment
Delen op andere websites

Ze bewerken de afleveringen gewoon zo dat ook andere mensen verdacht worden, dus het is inderdaad zeer moeilijk om de echte Mol te vinden.

Een jaar of twee geleden was er een regiseur/video montage man aan het woord bij Moltalk. Wel leuk om te zien hoe hij de afleveringen en alle theorieën op fora las terwijl hij eigenlijk alles al wist. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...