Jump to content

Wie is de Mol 2016! (NL)


Dexist

Wie is de Mol 2016  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn mol is:

    • Airen Mylene
      0
    • Annemieke Schollaardt
      3
    • Cécile Narinx
      1
    • Ellie Lust
      0
    • Klaas van Kruistum
      9
    • Marjolein Keuning
      1
    • Remy van Kesteren
      0
    • Rop Verheijen
      1
    • Taeke Takema
      0
    • Tim Hofman
      1


Recommended Posts

  • Reacties 212
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dexist

    40

  • Dutchy3010

    33

  • Bassieboy35

    29

  • aron24

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wat een ongelofelijk traag begin, waarin met de Mol werd gesproken en iedereen werd voorgesteld. Dat duurde veel te lang. De voorgaande jaren werd het voorstellen van de deelnemers gedurende de hele aflevering gedaan, en dat werkte een stuk beter. Voor de rest ook niet een heel indrukwekkende aflevering, waarin ik ook nog niet veel wijzer ben geworden over het doen en laten van de Mol. Behalve dat Cécile tijdens het trekken van de topito geen moer uitvoerde en ook voornamelijk op de achtergrond actief was. Niet echt een honderd procent aanwijzing, maar toch iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ook bloednerveus zijn bij de start van zo'n spel..daarvoor hoef ik niet de Mol te zijn. :puh: Iedereen die nu al van alles ziet: het was gewoon chaos. Niet meer en niet minder, de Mol doet echt niet zo opvallend zijn werk.

Link to comment
Delen op andere websites

Net even de aflevering teruggekeken (zat gisteravond natuurlijk darts te kijken tijdens de Awards-chat), en zit er toch meteen weer lekker in. Heb er niet echt naar uitgekeken dat het weer zou beginnen, maar vanaf minuut 1 was het weer boeiend. Dit programma zit zó goed in elkaar... heb nog niet echt een Mol, en wil dat ook eigenlijk niet, want je komt er toch nooit echt zelf achter wie de Mol is. Kun je achteraf wel roepen dat je dat vanaf aflevering X al wel wist, maar dat is dan ook niet meer dan een goede gok geweest.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...