Jump to content

De Mol 2016 (BE)


thebig

Recommended Posts

Ik gok ook op geografische beperking, waarschijnlijk komt de melding er niet door.

Ik vind het gedoe rond dit programma wel een beetje overdreven, al dat gespeculeer is ook zo'n onzin. Alsof je na 1 aflevering al kan weten wie de mol is..?: 7 Neen dus. Je kan vermoedens hebben, maar meer dan dat zeker niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Tweede aflevering was ook weer leuk. Vooral die opdracht waarin Ruth terug kon komen. Nu is het eigenlijke spel begonnen. Je ziet dat sommige kandidaten elkaar niets gunnen en het spel spelen. Alleen die verfbom vond ik ietwat onnodig, al was het ook best wel grappig. Vooral haar reactie toen ze over die bom hoorde :7

Ik heb nog altijd geen concrete verdenkingen. Cathy deed wel verdacht bij die proef toen ze die berg moesten opfietsen. Ik denk dat ik voorlopig maar op Thibaud blijf zitten.

Verder vond ik die actie van Stijn wel zeer vreemd, dat hij vraagt aan Issabel en Hanne om hem verdacht te doen overkomen. Als Mol speel je de centen die je verdient toch weer weg in een andere opdracht, nu geef je praktisch toe dat je de Mol niet bent. Ofwel dus een zeer domme kandidatenactief, ofwel een zeer vreemde molactie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vorige week inderdaad de geografische beperking vier.be omzeild, maar merkte vandaag dat de afleveringen op http://demol.vier.be vanaf YouTube gehaald worden (klik links op het tv-icoon om naar de afleveringen te gaan). Waarschijnlijk ten overvloede, maar hierbij ook de directe links van de eerste twee afleveringen:

,
.
Link to comment
Delen op andere websites

Lekkere aflevering weer. Twee opdrachten die echt perfect bij het programma passen. Vooral die laatste opdracht waar een vrijstelling op het spel stond. Toch wel sterk (of dom) dat die niet gepakt is. Vooral dat Hanne als laatste hem ook niet pakt...

Wel spijtig dat Manuella eruit ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Wat heb ik genoten van dit programma! _O_ In mijn ogen was dit beter dan de Nederlandse Wie is de Mol?. Veel en goede, actieve opdrachten, prachtig het avontuur van tien onbekende mensen in beeld gebracht zonder dat je het gevoel hebt dat elk fragment gemanipuleerd is, en lekker lange afleveringen waarbij niet de helft opvulling is van het landschap. Ook werd het spel regelmatig hard gespeeld en vond ik het prachtig dat de presentator vaak gewoon tussen de deelnemers bleef staan bij een discussie en met hen samen at. Dat geeft veel beter het avontuur weer dan bij de Nederlandse versie.

Zelf zat ik vanaf aflevering twee op Bruno, dus de laatste twee afleveringen heb ik zonder favoriet gekeken. Ik ben benieuwd waar de echte mol heeft toegeslagen, dus ik kan niet wachten op volgende week. (Ook een pluspunt: gewoon meteen bekendmaken tijdens de finale zelf in plaats van de hele liveshow er omheen.) Verdiende winnaar ook; erg fanatiek gespeeld.

Zijn er nog Belgen hier die zich overwegen op te geven voor de volgende editie?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond dat het wel enorm in scène gezet werd dat Bruno de mol was. Ze maakten hem met knip-en plakwerk wel erg verdacht. Ik gun het Cathy eerlijk gezegd niet, ik vind het maar een irritant persoon. Hoe goed Gilles als mol was, moet nog blijken. Alleszins vond ik het zo debiel hoe veel er gemold werd. De aflevering waar Bruno eruit flikkert(hij kreeg een broodje niet op emo.gifemo.gifemo.gif ) was echt niet normaal qua molwerk. Hoe kan de kijker thuis zich dan nog een beeld vormen van de mol? Niet dus.

Verder vond ik het wel aangenaam om te kijken, maar dus wel wat puntjes van kritiek van mijnentwege.

Zijn er nog Belgen hier die zich overwegen op te geven voor de volgende editie?

Zou wel leuk zijn, maar het moet dan wel goed vallen ivm studies en dergelijke. ;) Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Grote kans dat veel aan het mollen waren om zichzelf verdacht te maken, zodat andere kandidaten meer kans hebben om op de foute mol te zitten en dus naar huis te gaan. Hoeveel dat invloed op de tv-beelden heeft is moeilijk te zeggen. Het voelt in ieder geval stukken beter dan de Nederlandse versie, daar zit echt veel manipulatie in.Zo was Klaas dit jaar voor de kijkers ook eigenlijk niet te ontmaskeren als mol zonder de extra hints; meeste acties vonden buiten de gewone tv-beelden plaats.

Hoe dan ook, we zullen inderdaad volgende week zien hoe goed de mol echt was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...