Jump to content

Waarom zijn spelers zo haatdragend?


Femke88

Recommended Posts

Effe serieus. Iemand neermaaien zonder reden hoort bij GTA, als je daar geen zin in hebt, kun je Passivemode gebruiken.

:cya:

>>> Door ERRWINS: Provocerende reactie weggehaald.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ERRWINS

    8

  • Femke88

    7

  • AntonTH4Dutch

    5

  • Big Boss

    3

Effe serieus.

Ja, goed idee :tu:

Iemand neermaaien zonder reden hoort bij GTA,

Vind jij... en natúúrlijk mag dat.

Maar heel veel andere spelers hebben (gelukkig) een andere mening...

o.a. omdat ze niet of niet altijd de stoere bink hoeven uit te hangen bv.

als je daar geen zin in hebt ga je lekker in Passivemode

Klopt, alleen... you know what... <tromgeroffel, komt-ie:> dan kun je zelf ook niet meer schieten...! (jaja, nieuwe baanbrekende informatie he :*D)... en de cops kunnen je ook nog gewoon bestoken.

Maar wat natuurlijk ook kan is een private sessie.

:cya:

_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nou eenmaal een bijkomstigheid als je online speelt. Je speelt niet voor niets online, en iedereen kan daarin bepalen wat hij daarin doet. Dus ook mensen neerschieten. Als het wel of niet leuk is, is een ander verhaal. Wanneer ik merk dat ik in een server zit met veel mensen die er zitten om te killen ga ik op zoek naar een andere server en als het slechts één persoon is probeer ik er voor te ontsnappen. Passive mode biedt ook altijd een uitkomst, maar persoonlijk vind ik dat wat minder leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, waarschijnlijk speelt niet iedereen even geweldig zoals jou.

Maar denk dat de meeste ook niet zo een eisen lijstje hebben..

Tis maar een spelletje hoor ;)

Gewoon invite only map bezoeken met je 'close friends' en jullie keren na de missie 9 van de 10x terug naar die map zonder ellendelingen in een public :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zit zelf meestal (ook) in een invite only of friends only session. Ook omdat mijn internet connection dan veel stabieler is trouwens.

In een public session vind ik het altijd nogal saai als een paar mensen elkaar en anderen continu neerschieten... wat een lol [NOT] :?

Dan is het toch veel leuker en uitdagender om met een groep stunts te doen, lol hebben op een yacht of met één of andere crazy race (land/air/water) :schater: of tactisch samenwerken in een missie of heist. Om maar wat te noemen.

Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk... ieder z'n meug.

Link to comment
Delen op andere websites

Invites via je telefoon van andere spelers voor heists missies etc van vreemden blijf je toch houden hoor. Daar verander je niets aan...ook niet in een invite only. Zelf ook de balen van dat random gekill maar ja...ook al is het niet mijn ding..payback is dat wel hahaha. Daarbij laat ik ook geen kans onbenut om achter een bounty aan te gaan. Afgelopen dinsdag werd ik via een bericht nog helemaal de pokke volgescholden omdat ik hem gekilld had voor zijn bounty...Dat soort gedrag vind ik vele malen erger dan een keer afgeknald worden. Kreeg vervolgens Merryweather aan mijn broek (escaped), killde zijn mugger en als bonus 9k op mijn hoofd als bounty. Lekker invite only gegaan, elastiekje om de linkerknuppel in stealthmodus rondjes laten lopen op het parkeerterrein van Los Santos Custom en ff 47 minuten Jackass 3D terug gekeken. 9k rijker en gastje geblokkeerd. Moraal van het verhaal, dit is online...iedereen kan zo "stoer" zijn als hij wil, de kunst is je er niet aan te ergeren want het gaat ze om die aandacht. Het is zoals DionneQueen al zei:

Tis maar een spelletje hoor ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De community in GTA Online is toxisch.

Dat is de community van elke online game, er zitten altijd rotte appels tussen. Hoeveel je er last van hebt hangt af van hoeveel effect een speler kan hebben anderen.

Link to comment
Delen op andere websites

D'r is slechts één simpele verklaring voor waarom GTA Online speler zó haatdragend tegenover elkaar zijn; Agressieve personen die een kort lontje

hebben knallen (voortdurend) andere passieve mensen af die wellicht er niets mee willen te maken hebben. Op den duur krijg je een welomschreven

mentaliteit waarin spelers paranoïde verschijnselen vertonen én niets en niemand meer durven te vertrouwen.. Dus tja, de mensen die voorheen passief en vriendelijk waren hebben 't gedrag overgenomen van de agressievelingen. Het valt me trouwens ook erg op dat de spelers van 't eerste uur (vanaf de release) méér respect voor elkaar hadden dan nu, en vandaag de dag zie ik het maar nauwelijks in de publieke sessies.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

D'r is slechts één simpele verklaring voor waarom GTA Online speler zó haatdragend tegenover elkaar zijn; Agressieve personen die een kort lontje

hebben knallen (voortdurend) andere passieve mensen af die wellicht er niets mee willen te maken hebben. Op den duur krijg je een welomschreven

mentaliteit waarin spelers paranoïde verschijnselen vertonen én niets en niemand meer durven te vertrouwen.. Dus tja, de mensen die voorheen passief en vriendelijk waren hebben 't gedrag overgenomen van de agressievelingen. Het valt me trouwens ook erg op dat de spelers van 't eerste uur (vanaf de release) méér respect voor elkaar hadden dan nu, en vandaag de dag zie ik het maar nauwelijks in de publieke sessies.

Alleen agressieve personen met een kort lontje? Sommigen hebben gewoon zin om mensen neer te knallen, dat hoort erbij als je in een publieke sessie speelt. Dan hoeft niet altijd agressie de oorzaak te zijn... En paranoïde verschijnselen? Het is een maar een videospelletje...

>>> Door ERRWINS: Laatste zin aangepast. Beetje op je taalgebruik letten...<<<

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

D'r is slechts één simpele verklaring voor waarom GTA Online speler zó haatdragend tegenover elkaar zijn; Agressieve personen die een kort lontje

hebben knallen (voortdurend) andere passieve mensen af die wellicht er niets mee willen te maken hebben. Op den duur krijg je een welomschreven

mentaliteit waarin spelers paranoïde verschijnselen vertonen én niets en niemand meer durven te vertrouwen.. Dus tja, de mensen die voorheen passief en vriendelijk waren hebben 't gedrag overgenomen van de agressievelingen. Het valt me trouwens ook erg op dat de spelers van 't eerste uur (vanaf de release) méér respect voor elkaar hadden dan nu, en vandaag de dag zie ik het maar nauwelijks in de publieke sessies.

ik wil ik even op reageren. Ik speel nu al zo'n 2,5 jaar gta V en ik ben niet zo 'paranoïde' als jij zou beweren. Als ik een random speler tegen kom terwijl ik in mijn auto wat aan het cruisen ben stop ik nog wel eens bij een speler met de bedoeling dat ie in stapt. De meesten zijn dan nog zo zielig om me plat te leggen, daar niet van.
Link to comment
Delen op andere websites

D'r is slechts één simpele verklaring voor waarom GTA Online speler zó haatdragend tegenover elkaar zijn; Agressieve personen die een kort lontje

hebben knallen (voortdurend) andere passieve mensen af die wellicht er niets mee willen te maken hebben. Op den duur krijg je een welomschreven

mentaliteit waarin spelers paranoïde verschijnselen vertonen én niets en niemand meer durven te vertrouwen.. Dus tja, de mensen die voorheen passief en vriendelijk waren hebben 't gedrag overgenomen van de agressievelingen. Het valt me trouwens ook erg op dat de spelers van 't eerste uur (vanaf de release) méér respect voor elkaar hadden dan nu, en vandaag de dag zie ik het maar nauwelijks in de publieke sessies.

Alleen agressieve personen met een kort lontje? Sommigen hebben gewoon zin om mensen neer te knallen, dat hoort erbij als je in een publieke sessie speelt. Dan hoeft niet altijd agressie de oorzaak te zijn... En paranoïde verschijnselen? Het is een maar een videospelletje...

>>> Door ERRWINS: Laatste zin aangepast. Beetje op je taalgebruik letten...<<<

Dit wil ik toch even kwijt !!!!

Als mensen zoals Votair hier beweert, dat men niet agressief hoeft te zijn en dat dus de meeste mensen "gewoon zin hebben" mensen neer te knallen,...... denk ik toch wel dat er iets scheelt aan de mentaliteit van de mensen (al dan niet jeugd) op de wereld! We leven echt wel in een agressieve oorlogwereld en we zijn er ons van bewust dat dit als "normaal" wordt beschouwd :( . Het is "maar" een spelletje? Ik durf mijn heel gezinnetje voor wedden dat veel mensen niet realiteit tussen "maar spelletje" meer onderscheiden ! Net als je merkt bij TV series, veel mensen denken ook echt dat die personage en moordenaar of verkrachter is, wanneer het maar een acteur is !!! Veel mensen kunnen niet meer onderscheid maken en als men als jonge knaap (of meid) van tienerjaren (geen leeftijd genoemd wegens anders weer op men dak voor leeftijdscategorie) wel dan scheelt er iets aan de opvoeding! Ik weet dat ik nu wat loop te zagen, maar ik ben volledig 300% eens met wat .Phoenix. zegt : Het valt me trouwens ook erg op dat de spelers van 't eerste uur (vanaf de release) méér respect voor elkaar hadden dan nu, en vandaag de dag zie ik het maar nauwelijks in de publieke sessies

Link to comment
Delen op andere websites

We leven echt wel in een agressieve oorlogwereld en we zijn er ons van bewust dat dit als "normaal" wordt beschouwd :( . Het is "maar" een spelletje? Ik durf mijn heel gezinnetje voor wedden dat veel mensen niet realiteit tussen "maar spelletje" meer onderscheiden ! Net als je merkt bij TV series, veel mensen denken ook echt dat die personage en moordenaar of verkrachter is,

Zonder aanziens des persoons maar buiten die hard gta V online speler om ben ik opvoeder , trotse vader van twee gta V spelende mannen van 11 en 13 (ja ik ben oud) en van beroep hmmmm laten we zeggen "maatschappelijk heropvoeder". Voor deze discussie een wel heel bizarre en overtrokken wending krijgt kan ik uit professionele ervaring zeggen dat de mens an sich niets veranderd is in zijn waarden en normen patroon. Dit zelfs gedeeltelijk genetisch is bepaald en onderhevig aan veranderingen (for better or worse). Het is de mogelijkheid van het alom geroemde internet om iedereen deelgenoot te kunnen maken door het publiekelijk te delen. Begrijp me niet verkeerd..ik reageer niet om belerend of hautain te lopen doen maar er zijn prachtige boeken geschreven en studies gedaan naar wat men in de volksmond verloedering van de maatschappij noemt. Sterker nog, ik ben op dat onderwerp afgestudeerd. Troost u allen me de gedachten dat er vroeger zonder gameconsoles en gta -serie net zoveel moordenaars, verkrachters, pedofielen en gewelddadige karakters over de wereldbol zwierven als nu..Alleen bestaat er nu zoiets als de media en internet waardoor alles sneller en daardoor minder onderbouwd/genuanceerd op straat komt te liggen, versterkt door sociale media. De console/ het spel is enkel het instrument om de natuurlijke aanleg voor de kronkel in de hersenen te activeren zoals dat vroeger de strenge leraar met lijfstraffen kon zijn.. Maar waar gaat dit over?! Tof spel, kill me en ik kom je achterna en rust niet voordat ik jou heb neergelegd of anderszins voorzien heb van payback...maar in real life stap ik liever de dojo in en ga ik op een natuurlijke manier agressie uit de weg. Maar zodra dat schijfje begint te draaien kan ik in ieder geval ontsnappen aan de sleur van alle dag, geen nood...als de console uitgaat vergis ik me nooit in waar het vleesmes in de keukenlade voor dient als ik mijn vrouw aan het aanrecht benader. Hetzelfde geldt binnen de Gall en Gall in mijn lokale winkelcentrum waar grappig genoeg ook nog een Aziaat de uitbater is, daar trek ik ook nog steeds mijn pinpas ipv mijn shotgun.. Dus ja..het is maar een spelletje
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...