Jump to content

Call of Duty: Infinite Warfare


Ezra24rct3

Recommended Posts

Call of Duty: Modern Warfare Remastered is only available through the Legacy, Legacy Pro, and Digital Deluxe editions of Call of Duty: Infinite Warfare.
Mocht je dus Call of Duty 4: Modern Warfare Remastered willen spelen, dan ben je verplicht om de duurdere versies van Call of Duty: Infinite Warfare aan te schaffen. De goedkoopste optie die je dan hebt is de Legacy Edition, welke €89.99 kost.
Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • JasonStatham

    14

  • MovieGamer

    14

  • NickOwnage

    10

  • Votair

    9

Vind Call of Duty erg uitgemolken. Speel het heel af en toe met mijn broer mee om zombies te doen. Maar als je 80/90 euro voor zo'n speciale editie moet gaan neerleggen om een geremasterde versie te bemachtigen... Overigens heb ik de oude variant wel. Call of Duty komt jaarlijks uit en zie er weinig verbetering in zoals al eerder aangehaald. Ben dan ook al geruime tijd niet meer zo'n fan omdat ik het liefst een spel over de Tweede Wereldoorlog speel.

Link to comment
Delen op andere websites

Vind Call of Duty erg uitgemolken. Speel het heel af en toe met mijn broer mee om zombies te doen. Maar als je 80/90 euro voor zo'n speciale editie moet gaan neerleggen om een geremasterde versie te bemachtigen... Overigens heb ik de oude variant wel. Call of Duty komt jaarlijks uit en zie er weinig verbetering in zoals al eerder aangehaald. Ben dan ook al geruime tijd niet meer zo'n fan omdat ik het liefst een spel over de Tweede Wereldoorlog speel.

Activision is misschien dom bezig. De meeste fans willen volgensmij al die futuristische zooi niet meer. Door als je Infinite Warfare (speciale editie) moet kopen om de geremasterde versie van MW te kunnen spelen, zullen de meesten afhaken en lopen hun geld mis.

Bewerkt: door Votair
Link to comment
Delen op andere websites

Echt? Wtf, waar halen de ontwikkelaars die brutaliteit vandaan om voor zo'n pauperspel negentig euro te vragen? :? Zijn ze niet goed

snik of zo.. :7 Nee, maar nu effe serieus.. Ik las daarjuist 'n heleboel reacties op diverse sites en talloze mensen kopen 't enkel voor die

'verfijnde' Call of Duty 4, als je dat in overweging zou nemen klink 't gewoon erg triest. Je verspilt eenvoudigweg zestig euro omdat je

die opgepoetste versie wilt hebben, maar je kijkt niet eens om naar die Infinite Warfare-zooi. Sterker nog, sommigen waren al aan 't overwegen

om die futuristische game weg te donderen, da's simpelweg een trieste zaak. Je bent in één klap al je zuurverdiende centen kwijt. :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Echt? Wtf, waar halen de ontwikkelaars die brutaliteit vandaan om voor zo'n pauperspel negentig euro te vragen? :? Zijn ze niet goed

snik of zo.. :7 Nee, maar nu effe serieus.. Ik las daarjuist 'n heleboel reacties op diverse sites en talloze mensen kopen 't enkel voor die

'verfijnde' Call of Duty 4, als je dat in overweging zou nemen klink 't gewoon erg triest. Je verspilt eenvoudigweg zestig euro omdat je

die opgepoetste versie wilt hebben, maar je kijkt niet eens om naar die Infinite Warfare-zooi. Sterker nog, sommigen waren al aan 't overwegen

om die futuristische game weg te donderen, da's simpelweg een trieste zaak. Je bent in één klap al je zuurverdiende centen kwijt. :cry:

Nou ja, Activision en Infinity Ward verdienen er hun geld mee. Maar op deze manier haken wel steeds meer fans af.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt? Wtf, waar halen de ontwikkelaars die brutaliteit vandaan om voor zo'n pauperspel negentig euro te vragen? :? Zijn ze niet goed

snik of zo.. :7 Nee, maar nu effe serieus.. Ik las daarjuist 'n heleboel reacties op diverse sites en talloze mensen kopen 't enkel voor die

'verfijnde' Call of Duty 4, als je dat in overweging zou nemen klink 't gewoon erg triest. Je verspilt eenvoudigweg zestig euro omdat je

die opgepoetste versie wilt hebben, maar je kijkt niet eens om naar die Infinite Warfare-zooi. Sterker nog, sommigen waren al aan 't overwegen

om die futuristische game weg te donderen, da's simpelweg een trieste zaak. Je bent in één klap al je zuurverdiende centen kwijt. :cry:

Mijn pa gamed op zijn eigen PS4, dus als ik mijn exemplaar van Infinite Warfare zou weggeven aan mijn neefje heb ik nog altijd die van hem.

Wij hebben namelijk alle CoD games vanaf de PS3 2x in bezit, althans World at War 1x want die heb ik toen overgeslagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik wist het wel. De CoD4 zal standalone niet verkocht worden en de hele bedoeling is om nog het hachje van Infinte Warfare te redden. Eerlijk is eerlijk, die Activision zijn echt briljant als het aankomt op dit soort strategieën :schater: En dan na X maanden komt die alsnog standalone om nog een keer in te cashen op al die mensen die nog steeds CoD4 Remastered willen hebben, maar niet bereid waren om te gaan voor de Legacy edition. #LevelGenius

Maar reken er maar op dat dit de laatste futuristische CoD is.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik wist het wel. De CoD4 zal standalone niet verkocht worden en de hele bedoeling is om nog het hachje van Infinte Warfare te redden. Eerlijk is eerlijk, die Activision zijn echt briljant als het aankomt op dit soort strategieën schater.gif En dan na X maanden komt die alsnog standalone om nog een keer in te cashen op al die mensen die nog steeds CoD4 Remastered willen hebben, maar niet bereid waren om te gaan voor de Legacy edition. #LevelGenius

Ik heb ook ergens zo'n gevoel dat die CoD4 Remaster later alsnog als standalone game gaat uitkomen.

Bewerkt: door Noretz
Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik wist het wel. De CoD4 zal standalone niet verkocht worden en de hele bedoeling is om nog het hachje van Infinte Warfare te redden. Eerlijk is eerlijk, die Activision zijn echt briljant als het aankomt op dit soort strategieën schater.gif En dan na X maanden komt die alsnog standalone om nog een keer in te cashen op al die mensen die nog steeds CoD4 Remastered willen hebben, maar niet bereid waren om te gaan voor de Legacy edition. #LevelGenius

Ik heb ook ergens zo'n gevoel dat die CoD4 Remaster later alsnog als standalone game gaat uitkomen.

Idd. Activision heeft te vaak gezegd dat ze iets niet gingen doen, maar een paar maanden later was het wel zo. :puh: Nja, Legacy Edition maar even pre orderen en €90 bij elkaar schrapen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie die remaster version van MW 1 met dedicated static.gifstatic.gifstatic.gif servers wel zitten. Ik zie het echter niet zitten om Infinite Warfare te kopen. Zeker niet als je beseft dat ik nog een PC/Xbox/PS4 zou moeten kopen om het überhaupt te kunnen spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is best wel triest hoe COD:IW spacebattles zal hebben en Battlefront gewoon niet :7

Daar ben ik alleszins mee eens man! 't Is een droevige verwezenlijking als je eens diep nadenkt dat Call of Duty voor 't eerst ruimtegevechten

heeft. Dat concept past er totaal niet bij omdat ik normaliter meer gewend was aan het hedendaagse en de wereldoorlog-setting waarbij je nog

écht heerlijk iemand met ouderwetse handgranaten kon omleggen zonder dat je daarvoor eerst kneiters hoog de lucht in moest springen voordat

je de tegenstanders daadwerkelijk koud kon maken. Weet je, zo'n belabberde en misplaatste concept gunde ik Star Wars duizendmaal meer, aangezien dat hun imago is waarmee ze bekend waren geworden door onder andere hun tientallen jaren oude films waarin 't futuristische universum echt goed naar voren toekwam. Call of Duty doet 't daarentegen nog maar amper 'n jaartje.

Haha deze serie word ziek hard uitgemelkt

Hoho, niet al te gauw tot de slotsom komen knul! Rockstar Games is GTA Online ook al aardig aan 't uitmelken, kijk maar eens bijvoorbeeld naar

de broodnodige updates die ze maandelijks erin knallen. Houdt dat maar goed in jouw achterhoofdje.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is best wel triest hoe COD:IW spacebattles zal hebben en Battlefront gewoon niet :7

Daar ben ik alleszins mee eens man! 't Is een droevige verwezenlijking als je eens diep nadenkt dat Call of Duty voor 't eerst ruimtegevechten

heeft. Dat concept past er totaal niet bij omdat ik normaliter meer gewend was aan het hedendaagse en de wereldoorlog-setting waarbij je nog

écht heerlijk iemand met ouderwetse handgranaten kon omleggen zonder dat je daarvoor eerst kneiters hoog de lucht in moest springen voordat

je de tegenstanders daadwerkelijk koud kon maken. Weet je, zo'n belabberde en misplaatste concept gunde ik Star Wars duizendmaal meer, aangezien dat hun imago is waarmee ze bekend waren geworden door onder andere hun tientallen jaren oude films waarin 't futuristische universum echt goed naar voren kwam. Call of Duty doet 't daarentegen nog maar amper 'n jaartje.

Advanced Warfare is op 4 november 2014 gereleased.

Link to comment
Delen op andere websites

Lees m'n bericht nog eens een keer. :7 Ik zei overduidelijk dat Infinte Warfare voor 't eerst ruimtegevechten introduceerde als alternatief voor

Advanced Warfare, die had zulke features namelijk nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...