coolguynl Geplaatst: 11 januari 2018 Rapport Geplaatst: 11 januari 2018 jep zo heb ik mijn buzzard ook in mijn hangar gezet gewoon via pegasus bellen ophalen en net voor je hangaar landen. je moet wel redelijk dicht tegen de deuren van je hangar staan hoor Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 januari 2018 Rapport Geplaatst: 11 januari 2018 11 uur geleden, Tommie59 zei: ^ Darten gebeurd volgens mij in je clubhuis binnen de sessie. Armpje drukken weet ik niet, maar grote kans dat ie ook binnen de sessie plaatsvind. Bedankt voor je reactie Reageren
Wollongong Geplaatst: 12 januari 2018 Rapport Geplaatst: 12 januari 2018 18 uur geleden, Tommie59 zei: ^ Als je hem via je telefoon bij Pegasus besteld zou je hem gewoon in de Hangar moeten kunnen zetten... Gelukt. De vorige pogingen had ik degene waarmee ik bij de hangaar kwam gejat, omdat de andere gecrashed was. Reageren
Wollongong Geplaatst: 23 januari 2018 Rapport Geplaatst: 23 januari 2018 Zijn we weer. Als je kijkt bij crews, zie je dat er diverse ranks zijn. Sommigen kunnen crew messages versturen. Alleen: hoe? Reageren
MoTricep Geplaatst: 29 januari 2018 Rapport Geplaatst: 29 januari 2018 Geachte forumleden, Soms als ik online in een battle ben met een persoon loopt alles vast. Heeft dit met mijn verbinding te maken of met de servers van Rockstar? Reageren
TryX Geplaatst: 6 februari 2018 Rapport Geplaatst: 6 februari 2018 Rockstar loopt laatste tijd wel eens vast inderdaad, voorheen ging het goed.. Reageren
Carlitos0497nl Geplaatst: 14 februari 2018 Rapport Geplaatst: 14 februari 2018 Hoi forum leden hoe moet ik eigen bedrijf starten ik kan ze niet eens kopen wie wilt me uit leggen wat ik eerst of er voor moet doen danku Reageren
TryX Geplaatst: 14 februari 2018 Rapport Geplaatst: 14 februari 2018 Heb je voldoende geld? Dan zou je ze via je telefoon moeten kunnen aanschaffen.. Reageren
PrioX Geplaatst: 14 februari 2018 Rapport Geplaatst: 14 februari 2018 5 uur geleden, Carlitos0497nl zei: Hoi forum leden hoe moet ik eigen bedrijf starten ik kan ze niet eens kopen wie wilt me uit leggen wat ik eerst of er voor moet doen danku Welkom op het forum! Zoals @TryX al zei kan je bedrijven kopen zodra je genoeg geld hebt. Echter is er nog een vereiste. Je moet namelijk eerst de bijhorende properties kopen. Neem bijvoorbeeld een warenhuis voor voertuigen (import/export). Je moet eerst een CEO kantoor kopen (op Dynasty 8 Executive) voordat je een Vehicle Warehouse kunt kopen. Deze warenhuizen koop je namelijk via de laptop in je kantoor. Hetzelfde geldt voor de Biker bedrijven. Wil je bijvoorbeeld een coke factory beginnen dan zal je eerst een clubhuis moeten aanschaffen (op Maze Bank For Closure). In je clubhuis staat een laptop waar je vervolgens je factory mee kunt kopen. Hopelijk is het een beetje duidelijk. Je moet dus eerst een CEO kantoor of Biker Clubhuis hebben voordat je verder kunt met het aanschaffen van andere benodigdheden voor je bedrijf. Reageren
Carlitos0497nl Geplaatst: 14 februari 2018 Rapport Geplaatst: 14 februari 2018 5 uur geleden, TryX zei: Heb je voldoende geld? Dan zou je ze via je telefoon moeten kunnen aanschaffen.. Ja ik heb gedaan zoals die andere het zei maar niks snap er niks van 5 uur geleden, PrioX zei: Welkom op het forum! Zoals @TryX al zei kan je bedrijven kopen zodra je genoeg geld hebt. Echter is er nog een vereiste. Je moet namelijk eerst de bijhorende properties kopen. Neem bijvoorbeeld een warenhuis voor voertuigen (import/export). Je moet eerst een CEO kantoor kopen (op Dynasty 8 Executive) voordat je een Vehicle Warehouse kunt kopen. Deze warenhuizen koop je namelijk via de laptop in je kantoor. Hetzelfde geldt voor de Biker bedrijven. Wil je bijvoorbeeld een coke factory beginnen dan zal je eerst een clubhuis moeten aanschaffen (op Maze Bank For Closure). In je clubhuis staat een laptop waar je vervolgens je factory mee kunt kopen. Hopelijk is het een beetje duidelijk. Je moet dus eerst een CEO kantoor of Biker Clubhuis hebben voordat je verder kunt met het aanschaffen van andere benodigdheden voor je bedrijf. Dynasty executive heb ik niet gewoon dynasty pfff heb 3 huizen torens hoe je het ook noemt Reageren
Faenty. Geplaatst: 14 februari 2018 Rapport Geplaatst: 14 februari 2018 Wanneer je naar de dynasty site gaat kun je kiezen tussen executive en de normale dynasty. (Of je speelt niet op de xbox one, ps4, of pc. In dit geval kun je dit niet aangezien nieuwe dlcs daar nietvoor uitkomen Reageren
Carlitos0497nl Geplaatst: 14 februari 2018 Rapport Geplaatst: 14 februari 2018 2 uur geleden, Faenty. zei: Wanneer je naar de dynasty site gaat kun je kiezen tussen executive en de normale dynasty. (Of je speelt niet op de xbox one, ps4, of pc. In dit geval kun je dit niet aangezien nieuwe dlcs daar nietvoor uitkomen Ik speel xbox 360 dus dan kan dat niet? Zeg je Reageren
PrioX Geplaatst: 14 februari 2018 Rapport Geplaatst: 14 februari 2018 8 minuten geleden, Carlitos0497nl zei: Ik speel xbox 360 dus dan kan dat niet? Zeg je @Faenty. heeft inderdaad gelijk. Er worden al bijna drie jaar geen updates meer uitgebracht voor de Xbox 360 en PS3 versies van GTA Online. De updates met de bedrijven zijn alleen speelbaar op de Xbox One, PS4 en PC. Reageren
Gijs1983 Geplaatst: 1 maart 2018 Rapport Geplaatst: 1 maart 2018 Hallo, Is het mogelijk om spelers te blokkeren zodat ze niet kunnen mee doen aan een missie omdat ze bijv halverwege stoppen wat erg irritant is. Gr Gijs Reageren
MamavanSam Geplaatst: 1 maart 2018 Rapport Geplaatst: 1 maart 2018 Hallo, Mijn zoon heeft gisteren een Great White Shark Cash Card gekregen en daarmee een heel aantal huizen, appartementen, garages enz gekocht. Nu stond hij ineens heel verdrietig bij me want al wat hij had gekocht was ineens verdwenen?! Weet iemand toevallig hoe dit komt, zodat we dit in de toekomst kunnen vermijden? ;-) Groetjes van een bezorgde mama Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.