Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic

Recommended Posts

Geplaatst:
Hallo allemaal,

Ik zoek een shooter voor de Xbox 360 waarbij je in multiplayer tegen bots vecht in plaats van tegen vrienden of online. Het liestse FPS...

IB

Ik raad je Quake IV aan, omdat dit degelijke spellen zijn, die lang leuk blijven, en erg leuk zijn (thuis) met vrienden te spelen.

Quake III heb ik bijvoorbeeld 4 jaar lang regelmatig gespeeld.

De game zou ook al afgeprijsd moeten zijn, maar dat weet ik niet zeker.

• Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Scarface92

36

• .Stan

34

• DenkaanHenk

33

• -Matthijs-

31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een iets wat apparte game die aan jou eisen voldoet, is 'Shadowrun'. Het spel kreeg van de site 'Insidegamer.nl' een 8,5. Dus als het je wat lijkt weet ik bijna zeker dat je er hartstikke veel plezier mee gaat beleven. :)

Geplaatst:
Een iets wat apparte game die aan jou eisen voldoet, is 'Shadowrun'. Het spel kreeg van de site 'Insidegamer.nl' een 8,5. Dus als het je wat lijkt weet ik bijna zeker dat je er hartstikke veel plezier mee gaat beleven. :)

Sorry, SamShine, maar dit lijkt mij geen goede keuze, aangezien het spel in diverse media word afgekraakt bij IGN PC-gameplay-6.9, Gamespot En Gamespy

Hieronder het lijstje van press average rating (ign)

GamerDad 08/20/07 2.5 /5 5.0

G4 / Tech TV 08/08/07 3 /5 6.0

GameTap 08/07/07 5 /10 5.0

Snackbar Games 07/17/07 4 /5 7.5

PAL Gaming Network (PALGN) 07/05/07 6 /10 6.0

Gaming Age 06/29/07 D /A 5.0

VicioJuegos [spain] 06/27/07 70 /100 7.0

Game Freaks 365 06/25/07 6.8 /10 6.8

Mansized [uK] 06/23/07 3 /5 6.0

Stuff Magazine.com 06/22/07 8 /10 8.0

Jolt.co.uk 06/21/07 7 /10 7.0

IGN.com [Australia] 06/18/07 5.5 /10 5.5

Kikizo Games 06/14/07 8 /10 8.0

GameZone Online 06/11/07 7.5 /10 7.5

Ace Gamez 06/09/07 8 /10 8.0

Worth Playing 06/08/07 6.5 /10 6.5

Worth Playing 06/08/07 6.5 /10 6.5

USA Today 06/08/07 3 /5 6.0

GameSpy.com 06/07/07 2 /5 4.0

GamePro 06/07/07 3.25 /5 6.5

Stuff Magazine.com 06/07/07 8 /10 8.0

GameTrailers 06/07/07 6.9 /10 6.9

1UP.com 06/06/07 8 /10 8.0

MyArcadePlanet.Com 06/05/07 7.6 /10 7.6

IGN.com 06/04/07 6.8 /10 6.8

GameSpot 06/04/07 6.9 /10 6.9

UnderGroundOnline (UGO) 06/04/07 C /A+ 6.5

GameDaily 06/04/07 3 /5 6.0

Xbox Advanced / Xbox 360 Advanced 06/04/07 7.2 /10 7.2

TeamXbox 06/02/07 7.4 /10 7.4

Game Almighty 06/01/07 8 /10 8.0

Total Video Games 05/31/07 7 /10 7.0

Geplaatst:
Ik heb een vraagje is 'de sims 2' voor de pc de moeite waard om te kopen?

Hier de review van IGN, Hieronder de Press Average Rating :)

Ace Gamez 06/03/05 9 /10 9.0

GamerDad 02/22/05 4.5 /5 9.0

GameHelper 02/11/05 9.5 /10 9.5

PC Magazine 02/08/05 4.5 /5 9.0

Game Freaks 365 01/13/05 7.8 /10 7.8

eToychest 01/08/05 90 /100 9.0

GameAxis 12/03/04 9.8 /10 9.8

GMR 11/04/04 10 /10 10.0

Game Over Online 11/02/04 95 /100 9.5

GamePro 11/01/04 5 /5 10.0

Game Informer 11/01/04 8.75 /10 8.8

Game Informer 11/01/04 9 /10 9.0

GameStar 10/31/04 5 /5 10.0

GD Hardware [formerly Gamers Depot] 10/30/04 4 /6 6.7

Christ Centered Game Reviews 10/28/04 97 /100 9.7

Inside Hotwire 3D 10/25/04 8.2 /10 8.2

PC Gamer 10/24/04 85 /100 8.5

G4 / Tech TV 10/22/04 4 /5 8.0

Gaming Horizon 10/22/04 9.4 /10 9.4

GamePro 10/14/04 5 /5 10.0

Dreamstation.cc 10/13/04 9 /10 9.0

Adrenaline Vault (Avault) 10/12/04 5 /5 10.0

Gamezilla 10/07/04 3 /3 10.0

GameZone Online 10/04/04 9.4 /10 9.4

GameBiz [AU] {2001-2005 archive} 10/04/04 95 /100 9.5

PGNx Media 10/04/04 9.4 /10 9.4

eToychest 10/02/04 90 /100 9.0

Club Skill 10/02/04 9.6 /10 9.6

Stuff Magazine.com 10/02/04 8.5 /10 8.5

Gaming Nexus 10/02/04 9.4 /10 9.4

WHAM! Gaming 10/02/04 9 /10 9.0

GameDaily 10/01/04 4 /5 8.0

XGP Gaming 09/26/04 8.4 /10 8.4

Total Video Games 09/24/04 8 /10 8.0

Cincinnati Enquirer 09/23/04 4.5 /5 9.0

Jolt.co.uk 09/23/04 8.1 /10 8.1

RealGamer 09/21/04 8.8 /10 8.8

ActionTrip 09/20/04 87 /100 8.7

Maxim Online 09/20/04 4 /5 8.0

PAX Gamers 09/19/04 85 /100 8.5

Yahoo! Games Domain (Pre-2005) 09/15/04 9 /10 9.0

PAX Gamers 09/15/04 85 /100 8.5

GameSpot 09/14/04 8.9 /10 8.9

1UP.com 09/14/04 9 /10 9.0

IGN.com 09/10/04 9.4 /10 9.4

GameSpy.com 09/10/04 5 /5 10.0

Edge [uK] 08/26/04 8 /10 8.0

Geplaatst:

Mijn oog is intussen gevallen op " Perfect Dark Zero" , kan je daar alleen multiplayer doen tegen bots ipv van vrienden ?

IB

Geplaatst:

Daar ben ik weer :Y

Ik zoek de prijs van Test drive unlimited op de PC

De winkels die ik wil horen zijn:

-Bart smit

-Intertoyds

-Dixons

Geplaatst:
Wie weet er een goede shooter en is Battlefield de moeite om hem te kopen?

Battlefield 2 zou ik dan doen he :Y

Ook een goede shooter zijn de Call of duty reeks.

Medal of honor is natuurlijk ook een goede keuz..

Geplaatst:
Wie weet er een goede shooter en is Battlefield de moeite om hem te kopen?

Er zijn heel wat soorten en maten shooters, maar ik zal er eens een paar opnoemen:

• BLACK - Een tamelijk onbekende shooter. Ik heb de game nog nooit gespeeld, maar hij spreekt me toch aardig aan. Er zit enorm veel knalwerk in en wat ik er van begrepen heb is dat alles kapot kan.
  • Stranglehold - De game is nog niet uit (7 september), maar ik noem 'm toch even.
  • Max Payne (2) - Een erg oud spel, maar echt een behoorlijke shooter.
  • S.T.A.L.K.E.R. - Heb ik gespeeld, is me overigens erg bevallen.

Het zijn misschien geen grote titels, maar dat hoeft ook niet altijd. Houd overigens deze games in de gaten, want dat zijn een paar stevige shooters:

• Unreal Tournament III
  • Brothers in Arms: Hell's Highway
  • Crysis

De vraag of Battlefield een goede shooter is: ja. Ik heb hem meerdere malen gespeeld, en het is echt een vette game. Zeker online, maar ook offline kun je je er zeker mee vermaken. Mocht je niet zeker zijn, download dan even de demo van Battlefield 2. :Y

Geplaatst:

Als je Battlefield 2 wilt kopen dowload dan de demo want de Demo van Battlefield is echt goed. :bier: ik speel het zelf ook tot ik Battlefield 2 koop en je kunt er heel goed zien wat je er van vindt.

In de demo kun je 1 online map spelen Gulf Of Oman en je kunt opzich bijna alles behalve ranks in de demo en je hebt dus maar 1 map maar om te kijken of je het leuk vindt is die perfect.

Geplaatst:

ik zoek een game op de xbox 360, het lieft iets met actie ( geweren, misschien free-roam ?? ) verder wil ik ook nog een xbox live mode, die ook eigen onderdelen heeft ( dus niet alla Crackdown, die je gewoon vijanden zo snel mogelijk laat killen, meer type Saints Row ( ook deze 2 heb ik al ))

en het moet er ook nog mooi uit zien natuurlijk.

als dit moelijk te vinden is, dan mag freeroam weg :puh: en plz geen reactie wacht op GTA 4, want dat kan ik niet :puh: ik wil iets om de tijd te minderen :puh:

Geplaatst:
ik zoek een game op de xbox 360, het lieft iets met actie ( geweren, misschien free-roam ?? ) verder wil ik ook nog een xbox live mode, die ook eigen onderdelen heeft ( dus niet alla Crackdown, die je gewoon vijanden zo snel mogelijk laat killen, meer type Saints Row ( ook deze 2 heb ik al ))

als dit moelijk te vinden is, dan mag freeroam weg :puh: en plz geen reactie wacht op GTA 4, want dat kan ik niet :puh: ik wil iets om de tijd te minderen :puh:

Wat dacht je van Gears of War?

http://www.gametrailers.com/player/14788.html

Geplaatst:

Ik raad je net zoals hierboven Gears Of War aan:

Gears of war speelt zich af in de toekomst waarbij de planeet volkomen getijsterd word door Locust, ze zijn lelijk, ze stinken en ze spatten lekker uiteen ^_^, wat praktishe info:

Het introfilmpje van Gears of War doet in korte tijd het achtergrondverhaal uit de doeken: de verschillende naties op Sera voerden 79 jaar lang oorlog met elkaar om Imulsion, een brandstof die de slinkende voorraad fossiele brandstoffen al lang en breed overbodig heeft gemaakt. Aan die oorlog kwam echter abrupt een einde toen op een zekere dag, die later bekend zou worden als Emergence Day, een kwaadaardig ras van ondergrondse wezens –de Locust- onder de grond tevoorschijn kwam om een eind te maken aan de menselijke beschaving.

Gedwongen om samen te werken tegen deze onbekende vijand, pasten de mensen de techniek van de verbrande aarde toe. De locust E-Day invasie werd daarmee voorkomen, maar tegen een hoge prijs: negentig procent van het aardoppervlak werd door de mensen tot puin geschoten middels chemische- en sci-fi-achtige wapens. De laatste mensen hebben zich nu verschanst op het massief granieten Jacinto plateau, waar bij gebrek aan troepen gevangenen worden gepardonneerd om deel te nemen aan de strijd. Eén van die gevangenen is ex-soldaat Marcus Fenix, die tevens de protagonist van deze game is.

De game begint nadat Marcus uit zijn cel is bevrijd en zich in zijn vertrouwde body armor heeft gehesen. Enkele ogenblikken later wordt je door je nieuwvergaarde partner Dom voor je eerste keuze gesteld: of je eerst rustig de training wilt spelen, of rechtstreeks met je bakkes in de actie wilt worden geflikkerd. Als je de game voor het eerst speelt dan loont het spelen van de training absoluut de moeite, al was het maar om jezelf bekend te maken met het goed uitgewerkte dekkingssysteem, waar je tijdens het spelen van deze game heel veel gebruik van zult moeten maken, tenzij je het leuk vindt om keer op keer tot een berg bloedige pulp te worden geschoten. Gears of War is namelijk geen standaard run-and-gun shooter, maar een tactische actie-game die een beetje wat wegheeft van games als Ghost Recon: Advanced Warfighter en Rainbow Six, maar dan met griezelige wezens om op te schieten in plaats van terroristen.

Je zult overigens niet heel veel missen als je ervoor kiest om de training te skippen en gelijk de actie in te duiken; tijdens het spelen verschijnen namelijk op gezette tijden tips in beeld, en bovendien worden onderin het beeld contextuele iconen weergegeven die laten zien wat je vanuit een bepaalde positie allemaal kunt doen. Zit je in dekking achter een muurtje, dan zal er bijvoorbeeld wanneer je de linker analoge stick in de richting van het muurtje beweegt een icoontje verschijnen dat weergeeft dat je over het muurtje kunt springen als je op A drukt. Wanneer je aan de rand van een muurtje zit kun je op dezelfde manier een Cover Slip uitvoeren om snel vanuit dekking te komen en naar voren op te rukken. Als de omgeving het toelaat kun je S.W.A.T. Turns uitvoeren om van dekking naar dekking te gaan, maar daarvoor moet je dan de linker analoge stick naar links of rechts bewegen wanneer je aan de rand van een muurtje in dekking zit.

Het klinkt allemaal misschien wat ingewikkeld, maar na een half uurtje spelen is het zo goed als tweede natuur geworden en zul je vloeiend van dekking naar dekking springen, draaien en rennen. Het rennen, de zogenaamde Roadie Run, is trouwens erg mooi gedaan: wanneer je de A knop ingedrukt houdt zal Marcus gebukt gaan rennen, erg handig als je snel op wilt rukken maar de kans dat je geraakt wordt door vijandelijk vuur wilt beperken. Tijdens het rennen lijkt het nèt of er een cameraman met van groothoeklens voorziene camera achter je aanrent. Het is misschien grotendeels nutteloos, maar het ziet er erg gaaf uit en geeft een gevoel van realisme dat bij andere games vaak mist.

Een belangrijk element in Gears of War is de active reload. Marcus zal automatisch herladen wanneer zijn magazijn leeg is, maar je kunt je wapen op ieder gewenst moment herladen door op de rechter schouderbutton (RB) te drukken. Op dat moment gaat boven in het beeld een balkje lopen; stop je dat balkje door precies het juiste moment nog een keer op RB te drukken, dan zal Marcus sneller herladen dan normaal en zullen zijn kogels tijdelijk meer schade toebrengen. Druk je echter te vroeg of te laat, dan zal je wapen blokkeren en duurt het herladen dus langer dan normaal. Tijdens de vele heftige confrontaties kan een goed getimede active reload het verschil betekenen tussen leven en dood, dus is het zaak dat je leert om deze keer op keer perfect uit te voeren.

Gears of War is een shooter, en dus zal er behoorlijk wat geschoten moeten worden. Dat kan op twee manieren: vanuit de heup en gericht. Schieten vanuit de heup is niet bepaald precies, maar heeft als voordeel dat je je nog redelijk snel kunt bewegen terwijl je schiet. Het feit dat de kogels zich meer verspreiden kan nadelig zijn, maar is weer ideaal voor het geven van dekkingsvuur, niet in de laatste plaats omdat je vanuit dekking dan enkel je geweer om een hoekje hoeft te houden. Gericht schieten door je door de linker trigger ingedrukt te houden. Op dat moment ga je naar 1st person mode en verschijnt er een crosshair in beeld. Gericht schieten natuurlijk is een stuk preciezer dan het schieten vanuit de heup, maar heeft als nadeel dat je je slechts langzaam kunt bewegen. Ook zul je, wanneer je vanuit dekking gericht schiet, op z'n minst je hoofd moeten blootstellen. De vijand zal daar handig gebruik van maken, en dus is het zaak goed leren in te schatten welke techniek je op welk moment het beste kunt gebruiken.

Tijdens de eerste act, waar het hoofddoel is om levend uit de gevangenis te ontsnappen, zul je spelenderwijs verder bekend worden gemaakt met de besturing. Het dekkingssysteem speelt uiteraard gelijk al een centrale rol, maar ook zul je leren dat de X-knop gebruikt wordt voor interactie met de omgeving (bijvoorbeeld het openen van deuren, het beklimmen van trappen en het oppakken van ammunitie), je points of interest kunt bekijken met de Y-knop en van wapens kunt verwisselen met de 4 richtingen op het D-pad. Marcus kan maximaal vier wapens dragen, waarvan twee plekken zijn gereserveerd: één voor een handwapen en één voor granaten. Later in de game kun je door middel van de linker button (LB) in combinatie met de A, B of Y knop squad commando's geven, maar in de praktijk zul je dit weinig of nooit gebruiken. Als laatste is er nog de B-knop, waarmee je melee-attacks kunt uitvoeren. De melee-attack die je uit kunt voeren met de Lancer Assault Rifle verdient een speciale vermelding: deze gun is namelijk voorzien van een cirkelzaagbajonet, waarmee je op zeer bevredigende en bloederige wijze je vijanden doormidden kunt zagen.

Net als in Call of Duty 2 en een handjevol andere games, ontbreekt in Gears of War de klassieke levensmeter. Vergeet dus het aloude zoeken naar verbandtrommels, hartjes of rode kruizen; als Marcus geraakt wordt, zal in het midden van het scherm langzaam de afbeelding van een doodshoofd -het zogenaamde Crimson Omen- verschijnen. Zodra deze helemaal zichtbaar is ben je dood en is het game over, tenzij je samen met een vriend speelt, in welk geval die je weer tot leven kan brengen. Blijf je bij een deels gevuld Crimson Omen lang genoeg uit het vuur van de vijand, dan zal Marcus zich uiteindelijk weer helemaal herstellen. Maar dat is lang niet altijd even makkelijk wanneer je door de vijand wordt bestormd. In totaal zijn er (eindbazen meegeteld) 12 verschillende vijanden, die allemaal hun eigen unieke eigenschappen hebben. Zo zijn er bijvoorbeeld drones, die voorzien zijn van machinegeweren en die vooral vanuit dekking zullen aanvallen, grenadiers die in het bezit zijn van een shotgun en granaten en daarom zullen proberen zo dicht mogelijk bij je in de buurt te komen en de zwakke, wapenloze maar talrijke en snelle wretches, die je al snel zult vervloeken, al was het maar om hun angstaanjagende gekrijs en het feit dat ze over muren en plafonds kunnen lopen.

De Locust is overigens niet voor één gat te vangen, en zal het daarom ook zeker niet nalaten om gebruik maken van beschikbare dekkingsobjecten en flanktechnieken om je het leven zuur te maken. Op de makkelijkste moeilijkheidsgraad (Casual) is het allemaal nog wel te doen, maar wanneer je op Hardcore speelt, zul je al een stuk voorzichtiger te werk moeten gaan. Heb je de game één keer uitgespeeld op Casual of Hardcore, dan is het mogelijk de game op de toepasselijk genaamde Insane-modus te spelen. In deze mode is de vijand een stuk intelligenter trefzekerder en zul je ook een stuk sneller het loodje leggen. De Insane-modus is de ultieme Gears of War ervaring, en ik kan iedereen die de game op Casual of Hardcore heeft uitgespeeld van harte aanraden om te proberen die uit te spelen. Je zult de totale speelduur van de single player campaign al snel verdubbeld zien. Om de game op Insane uit te spelen zul je een ubergamer moeten zijn, of in het bezit moeten zijn van een flinke dosis geduld: één klein foutje kan namelijk al fataal zijn.

Gears of War speelt als een droom, en is daarom met gemak de vermakelijkste shooter die ik tot nu toe gespeeld heb. Maar niets is perfect, en ook Gears of War is kwa gameplay niet zonder schoonheidsfoutjes. Zo wil Marcus nog wel eens in dekking tegen een muur gaan staan terwijl ik liever een koprol had gemaakt, is het een keertje voorgekomen dat ik vastzat in de omgeving en heb ik waargenomen dat Marcus dwars door een betonnen paal liep. Een klein puntje van irritatie is dat de gameplay soms onderbroken wordt voor een stukje dialoog dat niet kan worden geskipt, waardoor je sommige stukjes dialoog een keer of tig zult moeten aanhoren voordat je het levend naar het volgende checkpoint haalt. Gelukkig vallen deze kleine foutjes in het niet bij het gigantische spelplezier dat ik heb beleefd -en nog steeds beleef- tijdens het spelen van Gears of War. Ondanks dat ik op Insane-modus sommige stukken wel een keer of 30 moest spelen, had ik altijd het idee dat het aan mezelf lag, en niet aan de game, waardoor ik constant gemotiveerd bleef om het toch vooral te blijven proberen.

Gears of War is de beste en meest vermakelijke game die ik sinds lange tijd gespeeld heb. Ik heb de game sinds-ie bij me in de bus viel al bijna twee keer uitgespeeld, en het zit er dik in dat er nog wel een derde, vierde en vijfde keer gaat komen. Ik weet niet hoe vaak de gemiddelde gamer een game uitspeelt, maar ik ben meestal al blij als ik het geduld op kan brengen om een game één keer uit te spelen. Gears of War is echter als een ritje in de achtbaan; zodra je eruit stapt, wil je niets liever dan nog een rondje: “Again, again!” Een betere reden om een Xbox 360 aan te schaffen is er simpelweg niet.

Pros:

Bloed… héél véél bloed

Machinegeweren met cirkelzaagbajonet

Uitstekende co-op modus via Xbox Live

Cons:

Meer, meer, ik wil meer!

Presentatie: 9

Gameplay: 9

Graphics: 9

Geluid: 9

Klikster

Als je iets anders zoekt kun je nog een Maand wachten Op Halo 3.

Andere aanraders;

Perfect Dark Zero

Far Cry : instincst: predator

Battlefield 2 Modern Combat

Bioshock

Fear

Quake 4

ShadowRun

Rainbow Six Vegas

IB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...