Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk zelf aan een spel zoals "Medal of Honor: Vanguard"

Ik heb hem zelf ook, alleen in Splitscreen Multiplayermaps zijn e weinig een stuk of 5 á 6.

Het is een leuk spel waar je heel lang meebezig kunt zijn, je hebt een heleboel mogelijkheden:

- Campaign - Je gaat "Missies" doen heel Europa door.

- Daarin verwerkt een losse "Missie" kiezen. (Als je hem in Campaign al hebt gedaan)

- Mulitplayer Splitscreen.

En nog wat andere mogelijkheden. Alleen is een tijdje geleden dat ik hem heb gespeeld. Alleen als je niks te doen hebt, het is een spel die je er wel weer vaker bijpakt. (dat heb ik dan)

Kosten

De kosten zijn niet zo hoog, bij de Intertoys heb ik hem voor €20 gekocht ongeveer een half jaar á jaar geleden.

Dus ik denk nu ongeveer €15.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Nee, Niet geschikt. Iemand anders?

Link to comment
Delen op andere websites

Wordt er maanden niet gepost in dit topic, zoek ik 's iets, wordt ik direct weggedrukt door anderen...aan de kant nu, jong tuig, 't was mijn beurt.

Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe game...

  • Goede single player, (online) multiplayer doet er niet toe;
  • Zo realistisch mogelijk: Ik wil geen zombies afknallen, met grote laserguns de strijd aangaan, of in 2311 aliens neerschieten. Gewoon normale wapens in een realistische omgeving;
  • Langdurige gameplay: Voor een paar uurtjes hoeft het van mij niet;
  • Veel vrijheid: Het hoeft niet zo te zijn dat ik alles zelf mag bepalen, maar het moet niet iets zijn als "Ga hier rechts, daar links en schiet iedereen daar neer...". Ik wil zelf graag zoeken en puzzelen om alles te volbrengen.

Iemand die één of meerdere games weet die aan het lijstje voldoen? De kosten maken overigens niet uit, zolang 't maar een topgame is :)

Als ik de eisen van je zo lees denk ik dat je toch snel terrecht komt bij een game als Far Cry 2, welke eigenlijk aan al je punten voldoet. Hier vind je een goede en duidelijke recensie van de game waardoor je misschien iets wijzer er van wordt.

Succes ermee

Ik heb even wat meer info opgezocht van Farcry 2 en dat ziet er inderdaad goed uit en lijkt aan m'n eisen te voldoen. Heb ik nog meer opties, of is dit echt de enige keus? Anderen mogen ook meedenken uiteraard.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Free Roaming game en het moet aan deze eisen voldoen:

- Een spel waar je heel lang mee bezig bent.

- Online Multiplayer

- Liefst zo realistisch mogelijk.

- Specs maakt niet zoveel uit.

- Besturing maakt niet uit.

- Liefst een zelfde soort spel als de GTA serie.

- Géén race spel. Het mag er wel in voorkomen.

@ De grote van het spel maakt niet uit.

@² Kosten maken ook niet uit.

Iemand?

>>> Door Ikkes: Ongeduldig?? Wacht aub gewoon tot je geholpen word!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even wat meer info opgezocht van Farcry 2 en dat ziet er inderdaad goed uit en lijkt aan m'n eisen te voldoen. Heb ik nog meer opties, of is dit echt de enige keus? Anderen mogen ook meedenken uiteraard.

En toch beantwoord ik hem nog even ^_^ . Als je echt aan het realistisch vast wil houden blijft er weinig over, op bijvoorbeeld een Assassin's Creed na. Maar ben je bereid daar van af te stappen is FallOut 3 ook nog een fenominaal alternatief. Maar als ik je lijstje zo zag was mijn eerste en denk ik ook meest passende ingeving toch echt wel Far Cry 2. Hier vind je meer over FallOut 3 en Hier over Assassin's Creed.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

ik zoek een goede game voor de xbox360 waar je veel tijd mee verspeelt en ook best veel uitdaging heeft het liefst actie of rpg.

Ik zat zelf te denken aan gears of war 2 of Fallout 3 maar ik kan niet kiezen tussen die 2.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo

ik zoek een goede game voor de xbox360 waar je veel tijd mee verspeelt en ook best veel uitdaging heeft het liefst actie of rpg.

Ik zat zelf te denken aan gears of war 2 of Fallout 3 maar ik kan niet kiezen tussen die 2.

Ikzelf heb Fallout 3, en ik heb Gears of War 1 gehad, en zo denk ik dat ik wel een antwoord voor je kan halen. :)

Fallout 3 is een RPG, en gelukkig is dit niet zo'n typische RPG waar je écht van moet houden (m.b.t. de genre). Ik hou niet erg veel van RPG's, maar Fallout 3 is een combo van RPG en Shooter. Het is niet al te moeilijk, graphics zijn supermooi, en in de game zitten genoeg quests om je uren te vermaken. In ieder geval stukken langer dan andere games. :)

Gears of War 2 daarentegen is sowieso korter qua storyline, en de Multiplayer is niet helemaal optimaal. Zo heb ik veel last gehad van lag toen ik de game speelde bij een vriend van mij. En ik ben bijvoorbeeld first person Shooters gewend (dat ik uit het eerste persoon kijk, dus). En bij Gears of War is dat niet zo, dus dat vond ik ook niet echt prettig spelen.

Dus ja, het is jou keus, maar ik zou zeker voor Fallout 3 gaan! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even wat meer info opgezocht van Farcry 2 en dat ziet er inderdaad goed uit en lijkt aan m'n eisen te voldoen. Heb ik nog meer opties, of is dit echt de enige keus? Anderen mogen ook meedenken uiteraard.
En toch beantwoord ik hem nog even ^_^ . Als je echt aan het realistisch vast wil houden blijft er weinig over, op bijvoorbeeld een Assassin's Creed na. Maar ben je bereid daar van af te stappen is FallOut 3 ook nog een fenominaal alternatief. Maar als ik je lijstje zo zag was mijn eerste en denk ik ook meest passende ingeving toch echt wel Far Cry 2. Hier vind je meer over FallOut 3 en Hier over Assassin's Creed.
Kan iemand mij een indicatie geven van 't aantal uren dat ik kwijt zal zijn voor 't uitspelen van de storyline bij deze 3 games...? En hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? Is deze in te stellen, of staat die vast?
Link to comment
Delen op andere websites

Wordt er maanden niet gepost in dit topic, zoek ik 's iets, wordt ik direct weggedrukt door anderen...aan de kant nu, jong tuig, 't was mijn beurt.
Ik ben weer eens op zoek naar een nieuwe game...

  • Goede single player, (online) multiplayer doet er niet toe;
  • Zo realistisch mogelijk: Ik wil geen zombies afknallen, met grote laserguns de strijd aangaan, of in 2311 aliens neerschieten. Gewoon normale wapens in een realistische omgeving;
  • Langdurige gameplay: Voor een paar uurtjes hoeft het van mij niet;
  • Veel vrijheid: Het hoeft niet zo te zijn dat ik alles zelf mag bepalen, maar het moet niet iets zijn als "Ga hier rechts, daar links en schiet iedereen daar neer...". Ik wil zelf graag zoeken en puzzelen om alles te volbrengen.

Iemand die één of meerdere games weet die aan het lijstje voldoen? De kosten maken overigens niet uit, zolang 't maar een topgame is :)

Als ik de eisen van je zo lees denk ik dat je toch snel terrecht komt bij een game als Far Cry 2, welke eigenlijk aan al je punten voldoet. Hier vind je een goede en duidelijke recensie van de game waardoor je misschien iets wijzer er van wordt.

Succes ermee

Ik heb even wat meer info opgezocht van Farcry 2 en dat ziet er inderdaad goed uit en lijkt aan m'n eisen te voldoen. Heb ik nog meer opties, of is dit echt de enige keus? Anderen mogen ook meedenken uiteraard.

misschien dat battle field 2142 een beetje in die richting is en metal gear , C&C Renegades , halflife 2 ,

alien breed ( is al vrij oud) , Halo 1 en 2 , startrek away team (oude game) , turok en turok evolution alleen is beter op de nintendo 64 , ik moet nog eens gaan spitten in me games lijst

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Free Roaming game en het moet aan deze eisen voldoen:

- Een spel waar je heel lang mee bezig bent.

- Online Multiplayer

- Liefst zo realistisch mogelijk.

- Specs maakt niet zoveel uit.

- Besturing maakt niet uit.

- Liefst een zelfde soort spel als de GTA serie.

- Géén race spel. Het mag er wel in voorkomen.

@ De grote van het spel maakt niet uit.

PC? Wat dacht je van Saints Row?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even wat meer info opgezocht van Farcry 2 en dat ziet er inderdaad goed uit en lijkt aan m'n eisen te voldoen. Heb ik nog meer opties, of is dit echt de enige keus? Anderen mogen ook meedenken uiteraard.
En toch beantwoord ik hem nog even ^_^ . Als je echt aan het realistisch vast wil houden blijft er weinig over, op bijvoorbeeld een Assassin's Creed na. Maar ben je bereid daar van af te stappen is FallOut 3 ook nog een fenominaal alternatief. Maar als ik je lijstje zo zag was mijn eerste en denk ik ook meest passende ingeving toch echt wel Far Cry 2. Hier vind je meer over FallOut 3 en Hier over Assassin's Creed.
Kan iemand mij een indicatie geven van 't aantal uren dat ik kwijt zal zijn voor 't uitspelen van de storyline bij deze 3 games...? En hoe zit het met de moeilijkheidsgraad? Is deze in te stellen, of staat die vast?

Met Far Cry 2 ben je wel een paar dagen zoet, Ik weet niet precies hoeveel uren, Maar meer dan de andere games volgens mij. Ik heb hem zelf ook, En het is een prachtgame. Hoe je door de savanne loopt, En het vuur aan je neus likt, En de bongo's nog in je oren klinken, Heerlijk gewoon.

Ik zoek een Free Roaming game en het moet aan deze eisen voldoen:

- Een spel waar je heel lang mee bezig bent.

- Online Multiplayer

- Liefst zo realistisch mogelijk.

- Specs maakt niet zoveel uit.

- Besturing maakt niet uit.

- Liefst een zelfde soort spel als de GTA serie.

- Géén race spel. Het mag er wel in voorkomen.

@ De grote van het spel maakt niet uit.

PC? Wat dacht je van Saints Row?

Saints Row is nou net een onrealistisch spel :7.

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een Free Roaming game en het moet aan deze eisen voldoen:

- Een spel waar je heel lang mee bezig bent.

- Online Multiplayer

- Liefst zo realistisch mogelijk.

- Specs maakt niet zoveel uit.

- Besturing maakt niet uit.

- Liefst een zelfde soort spel als de GTA serie.

- Géén race spel. Het mag er wel in voorkomen.

@ De grote van het spel maakt niet uit.

PC? Wat dacht je van Saints Row?

Saints Row? Wel eens van gehoord, ik zoek wel ff op internet op. Bedankt.

Lijkt me wel iets, ik dacht meer aan iets als Saints Row 2, maar is dat een uitbreidings pakket op de 1e of hoef je daar Saint Row niet voor te hebben?

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...