Wesley Geplaatst: 24 maart 2009 Rapport Geplaatst: 24 maart 2009 Die spellen zien er wel verdacht goed uit trouwens, maar het zijn niet die spellen, grafisch gezien was het een redelijk mooi spel, echt een beetje max payne style. Je kon ook echt vechten met vuisten enz, maar ook met wapens dacht ik zow. Hopelijk weet je nog andere games, trouwens die 2e game lijkt mij wel echt vet trouwens Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 25 maart 2009 Rapport Geplaatst: 25 maart 2009 Die spellen zien er wel verdacht goed uit trouwens, maar het zijn niet die spellen, grafisch gezien was het een redelijk mooi spel, echt een beetje max payne style. Je kon ook echt vechten met vuisten enz, maar ook met wapens dacht ik zow.Hopelijk weet je nog andere games, trouwens die 2e game lijkt mij wel echt vet trouwens 'The Punisher' is ook vet. Een van de vetste games die ik ooit heb gespeelt. Man, wat was dat een geweldige game zeg! Jammer dat ik hem al 3 keer uitgespeelt heb. Maar terug bij je vraag. Het enigste waar ik nog aan kan denken op dit moment is 'The Matrix The Path of Neo'. HEt heeft na mijn mening niet echt een Max Payne sfeer maar het is ongeveer even mooi als 'The Punisher' en 'Total Overdose'. Waar dit wel op Max Payne lijkt is de bullet-time. Ook is 'The path of Neo' op zowel de pc als xbox uitgekomen en vecht je veel met je vuisten, maar ook met wapens. The Matrix The Path Of Neo http://www.youtube.com/watch?v=GXXvUT4-tKY Iemand nog iets voor mijn eigen vraag? Aanbeveling aan anderen staan onderaan deze postIk heb het aankomende tijd nogal krap i.v.m. verjaardagen en het moeten kopen van een nieuwe pc. (de oude is zo ver kapot dat hij niet meer te repareren is, en dat is het ook niet waard voor dat grafding ) Om de aankomende tijd niet helemaal met de zelfde games te moeten doorbrengen wil ik nu nog even een aanbieding kopen. En zit dus te twijfelen tussen 2 toppers voor de psp. 'Secret Agent Clank' en 'God of War Chains of Olympus'. Ik zal ook even vertellen waarom ik tussen deze 2 twijfel. Secret Agent Clank lijkt me wel leuk omdat ik erg val stealth spellen en platform spellen hou. Ik heb verschillende reviews over deze game relezen en ze zijn over het algemeen erg positief over de game. Ik heb ook in-game filmpjes gezien en het lijkt me ook erg leuk. Vooral omdat het ook afgewisseld word door arena gevechten met ratchet en grappige mini games als: snowboarden, racen, rythem games etc. Waar ik met deze game mee zit is dat ik de ratchet en clank serie op de playstation nooit echt leuk vond. God of War lijkt mij ook wel leuk puur om die bloederige combo's. Ik ben zelf ook gek op die bloederige acties uit 'Postal² A Week in Paradise' en uit 'The Punisher'. Met deze game zit ik echter dat het me na een tijdje erg saai lijkt worden. Nou niet zo'n game die ik nog maanden speel. Ook vind ik het op de screens er nogal als een goedkope Prince of Persia Warrior Within clone lijken. Maar dan zonder het tegen muren op lopen. En dat vond ik juist zo leuk aan PoP. Ook was PoP bloederig dus is het wel waard om God of War te kopen als ik voor de helft van de prijs de psp versie van PoP WW kan kopen? Ik hoop hierbij genoeg info gegeven te hebben en ik hoop ook snel geholpen te worden. Reageren
Hackman Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 Mensen, Ik zoek een leuk spel dat te maken heeft met actie & avontuur (duh) en wil graag dat mijn laptop het goed kan afspelen. Ik post daarom mijn gegevens van de laptop zodat jullie een leuk spel kunnen zoeken die ik kan doen op deze laptop: Computer Fabrikant: Packard Bell BV Computermodel: EasyNote_MX37-V-022 Computernaam: - Systeemtype: x86 (32-bits) systeem Moederbord Fabrikant: PACKARD BELL BV Model: T12C BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc. BIOS Model: Default System BIOS, versie 209 Aansluitingen: AGP (Gebruikt), PCI1 (Vrij) Poorten: J1A1 (Muis), J1A1 (Toetsenbord), J2A2 (USB), J2A2 (USB), J4A1 (Parallel), J2A1 (Serieel), J6A1 (Audio), J6A1 (Audio), J6B1 - AUX IN (Audio), J6B2 - CDIN (Audio), J6J2 - PRI IDE (Geen), J6J1 - SEC IDE (Geen), J4J1 - FLOPPY (Geen), J9H1 - FRONT PNL (Geen), J1B1 - CHASSIS REAR FAN (Geen), J2F1 - CPU FAN (Geen), J8B4 - FRONT FAN (Geen), J9G2 - FNT USB (Geen), J6C3 - FP AUD (Geen), J9G1 - CONFIG (Geen), J8C1 - SCSI LED (Geen), J9J2 - INTRUDER (Geen), J9G4 - ITP (Geen), J2H1 - MAIN POWER (Geen) Processor Model: Intel® Celeron® CPU 530 @ 1.73GHz Kloksnelheid: 1732 MHz Socket: CPU 1 Geheugen Grootte: 1919 MB RAM Type(s): 1024 MB RAM (SDRAM, DIMM), 1024 MB RAM (SDRAM, DIMM) Hardeschijf Bestandstype(s): NTFS (C:) Grootte: 103,78 GB (103,78 GB (C:) ) Vrije ruimte: 61,77 GB (61,77 GB (C:) ) Stations Type(s): C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend Model(len): C: ST9120822AS ATA Device IDE, D: Optiarc DVD RW AD-5540A ATA Device Geluidskaart Fabrikant: Realtek Model: Realtek High Definition Audio Videokaart Model: SiS Mirage 3 Graphics Beeldprocessor: SiS672 series Geheugengrootte: 128 MB VRAM Stuurprogramma: SISGRUMD.dll,SiSClone.dll,SiSFunc.dll,SiSKrl.dll,SiSGlv.dll, versie 7,14,10,5070 Beeldscherm Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen) Model: Algemeen PnP-beeldscherm Schermresolutie: 1280x800 Kleurdiepte: 32-bits Frequentie: 60 Hz Muis Fabrikant: Synaptics Model: Synaptics PS/2 Port TouchPad Aantal knoppen: 0 Aansluiting: PS/2 Toetsenbord Model: Standaard-PS/2-toetsenbord Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen) Functietoetsen: 12 Netwerkkaart Model(len): SiS191 Ethernet Controller (Ethernet 802.3), Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3) Adressen: - DirectX Versie: 10.0 Besturingssysteem Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Basic Versie: 6.0.6000 Service Pack: Onbekend Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 2.3.0.23) Alvast bedankt, Hackman! PS: Ik wil wel graag iets als GTA, Saints Row, of iets met CoD maar ik denk dat de gegevens daarvoor iets te slecht zijn. Reageren
Velaro Geplaatst: 29 maart 2009 Rapport Geplaatst: 29 maart 2009 En zit dus te twijfelen tussen 2 toppers voor de psp. 'Secret Agent Clank' en 'God of War Chains of Olympus'. Ik zal ook even vertellen waarom ik tussen deze 2 twijfel. Je zal toch een keuze moeten maken; wat heb je het liefst? Platform-games of games waarin je vooral moet vechten? God of War heeft als grootste minpunt dat de game erg kort is, maar het is wel een leuke game. Secret Agent Clank is ook leuk, maar je moet er wel van houden, want soms geraak je nogal snel gefrustreerd bij het sluipen. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 1 april 2009 Rapport Geplaatst: 1 april 2009 Goede shooter voor de PC rond de 20 euro of lager. Graphics moeten niet optimaal zijn, gewoon iets als die van GTA San Andreas. TDM multiplayer moet erin zitten. Leuke SP mag eventueel ook, voor als internet er weer uitligt. Weet iemand een goede aanrader? Alvast bedankt. Er zijn erg veel games die aan deze beschrijving voldoen. Te veel eigenlijk. Misschien wat preciezer of je specs posten? Aangezien jij een game zoekt met SA graphics neem ik aan dat je een niet zo sterke pc hebt. Een paar fps games voor een oude pc zijn en . CounterStrike 1.6 is een multiplayer shooter die zich in deze tijd afspeelt. Je hebt 2 teams. De terroristen en de anti-terroristen. Je moet dus de andere partij zo snel mogenlijk af schieten en ondertussen proberen bommen uit te schakelen en gijzelaars te redden. Er zijn enorm veel clan's en map's voor deze game. En er is een leuk in-game geld systeem.Call of Duty UO is een shooter die zich in de 2e wereldoorlog afspeelt en ook een singleplayer modus heeft. Deze bevat in de multiplayer ook voertuigen die je kan besturen. Als je een wat betere pc hebt kan je ook nog denken aan bijvoorbeeld: , Team Fortress Classic of Postal² A Week In Paradise.CounterStrike Source is eigenlijk het zelfde als 1.6, maar dan met een single player mode, betere graphics en meer wapens. Team Fortress lijkt ook veel op CounterStrike. Ook hier strijden 2 team's tegen elkaar maar nu kan je een bepaalde klass kiezen. Zoals medic, builder, heavy, of pyro. Postal² A Week in Paradise (Mijn favorite spel) is meer een spel waar je heel erg bloederig mensen vermoord. Plet is slow-motion iemands kop in 1897264789 stukjes of schiet iemands ingewanden aan flarden. Je hebt hier alleen wel een über sterke maag voor nodig. En zit dus te twijfelen tussen 2 toppers voor de psp. 'Secret Agent Clank' en 'God of War Chains of Olympus'. Ik zal ook even vertellen waarom ik tussen deze 2 twijfel. Je zal toch een keuze moeten maken; wat heb je het liefst? Platform-games of games waarin je vooral moet vechten? God of War heeft als grootste minpunt dat de game erg kort is, maar het is wel een leuke game. Secret Agent Clank is ook leuk, maar je moet er wel van houden, want soms geraak je nogal snel gefrustreerd bij het sluipen. Weet ik. Maar ik vroeg me af of God of War niet een PoP Warrior Within kloon is zonder het tegen muren op lopen. Reageren
Rullez Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Heb van de week Battlefield 2 gespeeld, is een erg toffe shooter. Het is als ik het goed heb zowel online als offline en kost als het goed is niet te duur. Hier op het Forum zijn er ook diverse mensen die de game zelf hebben en vaak spelen, dus mocht je twijfelen over het nemen van Batllefield 2 zou ik even een kijkje nemen in dit topic en daar eventueel nog je vragen te stellen aan de echte Battlefield 2 experts. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 april 2009 Rapport Geplaatst: 14 april 2009 Ik zoek een spel dat ik vroeger 1 keer bij iemand op de psx heb gespeeld. Dat was echt heel erg lang geleden dus ik weet er niet zo veel meer van. Maar ik probeer het toch zo duidelijk mogelijk uit te leggen. Het was een race spel met auto's die konden transformeren in boten. Er zaten nogal wat vage voertuigen bij zoals een groot doodshoofd en als ik het me goed kan herinneren volgens mij ook nog een rijdend kasteel. Die voertuigen werden volgens mij gekozen in een circustent. (splitscreen multiplayer) Met die voertuigen kon je bepaalde power up's oppakken zoals een grote bliksemschicht die alle racers in één keer raakte, of een kleine bliksemschicht, maar ook een turbo. Verder waren de levels ook best wel vaag. Zo had je in een bepaald level iets met een magneet, en kon je gewoon vanaf het land in één keer het water in waarin je auto heel snel transformeerde in een boot. Ook kon ik me nog herinneren dat ik tijdens de level select ook nog iets met een dinosaurus voorbij zag komen. Ik hoop dat iemand weet hoe die spel heet. Reageren
The Hulk Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik wil binnenkort een nieuw spel voor de PSP kopen. Op dit moment heb ik voor de PSP: GTA LCS GTA VCS God of War Chains of Olympus Tekken DR Welk spel zal ik er nog bij kopen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 april 2009 Rapport Geplaatst: 15 april 2009 Ik zoek een spelletje waarbij je je niet perse helemaal in moet verdiepen. Het liefst een spelletje dat werkt op mijn USB Stick en dat ik het dan mee kan nemen naar anderen. Want ik wil graag iets voor op school als ik voor mezelf mag werken. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik zoek een spelletje waarbij je je niet perse helemaal in moet verdiepen. Het liefst een spelletje dat werkt op mijn USB Stick en dat ik het dan mee kan nemen naar anderen. Want ik wil graag iets voor op school als ik voor mezelf mag werken. Iemand? Reageren
MrIndependent Geplaatst: 17 april 2009 Rapport Geplaatst: 17 april 2009 Ik zoek een spelletje waarbij je je niet perse helemaal in moet verdiepen. Het liefst een spelletje dat werkt op mijn USB Stick en dat ik het dan mee kan nemen naar anderen. Want ik wil graag iets voor op school als ik voor mezelf mag werken. Iemand? Emulator spelletjes zoals mario ofzo? weet niet of dit mag op dit forum Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 18 april 2009 Rapport Geplaatst: 18 april 2009 Ik zoek een spelletje waarbij je je niet perse helemaal in moet verdiepen. Het liefst een spelletje dat werkt op mijn USB Stick en dat ik het dan mee kan nemen naar anderen. Want ik wil graag iets voor op school als ik voor mezelf mag werken. Iemand? Emulator spelletjes zoals mario ofzo? weet niet of dit mag op dit forum HElaas mogen emulators niet hier op GTAForum. En ik wil graag een echte game. Want Mario kan ook op Spelle.nl ofzo. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 19 april 2009 Rapport Geplaatst: 19 april 2009 Ik wil binnenkort een nieuw spel voor de PSP kopen. Op dit moment heb ik voor de PSP: GTA LCS GTA VCS God of War Chains of Olympus Tekken DR Welk spel zal ik er nog bij kopen? Dat hangt er volledig vanaf wat je leuk vind, maar zo te zien ben je nogal geïntreseerd in actie spellen. In dat geval zou ik Syphon Filter: Logans Shadow aanraden. Een actie/adventure game waarin jij een soort van spion speelt. Hier is een Engelse review van het spel. Reageren
Hackman Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Geplaatst: 20 april 2009 En ik wil graag een echte game. Want Mario kan ook op Spelle.nl ofzo. GTA China Town Wars misschien? Is heel klein qua Mb en speel ik ook gewoon makkelijk af op mijn USB maar omdat ik hem toch alleen thuis speel heb ik hem gewoon op de harde schijf gestort. Via Msn kan ik je de game wel geven met mijn savegame erbij, anders verwijder je die maar gewoon. Ik hoor op msn wel of je hem wil of niet, ik denk niet dat ik dit topic in de gaten houd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.