Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik wil binnenkort een nieuw spel voor de PSP kopen.

Op dit moment heb ik voor de PSP:

GTA LCS

GTA VCS

God of War Chains of Olympus

Tekken DR

Welk spel zal ik er nog bij kopen?

Dat hangt er volledig vanaf wat je leuk vind, maar zo te zien ben je nogal geïntreseerd in actie spellen. In dat geval zou ik Syphon Filter: Logans Shadow aanraden. Een actie/adventure game waarin jij een soort van spion speelt. Hier is een Engelse review van het spel.

Bedankt ik zal de review lezen en meer over de game opzoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hallo ik zoek een game die ik eerder ooit eens heb gespeeld. Ik ga proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Ik herinner me een missie at je met een rocket launcher en een plasma gun in de space wereld zeg maar mensen neer moest schieten. Hoe meer doden, hoe meer punten. Je had een soort 'platform', als je er op sprong vloog je helemaal naar een ander stuk grond in de ruimte waar je op kon staan en mensen neer kon schieten.

Je had een eigen team, als jij dood ging moest je wachten tot je team ook dood was, of won natuurlijk.

Je kon kiezen tussen dat je alleen ging of met een team. De kleuren van de teams waren blauw en rood (:puh:).

Als iemand een idee heeft wat voor spel dit is zou ik het heel graag horen!

Vriendelijk bedankt,

Jeroen.

Edit: plaatje klopt niet, was andere game ^^

Maar toch lijkt hij er op: blog.jpeg

Bewerkt: door Ophion
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een vette FPS met mooie graphics, en geen future/alien shit, en met sneeuwlevels, voor de PC.

Die sneeuwlevels zijn nog het aller belangrijkste :puh:

Systeem requirements hoef niet gekeken te worden.

Dus heeft iemand een vette game die aan deze dingen voldoet? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo ik zoek een game die ik eerder ooit eens heb gespeeld. Ik ga proberen het zo duidelijk mogelijk uit te leggen.

Ik herinner me een missie at je met een rocket launcher en een plasma gun in de space wereld zeg maar mensen neer moest schieten. Hoe meer doden, hoe meer punten. Je had een soort 'platform', als je er op sprong vloog je helemaal naar een ander stuk grond in de ruimte waar je op kon staan en mensen neer kon schieten.

Je had een eigen team, als jij dood ging moest je wachten tot je team ook dood was, of won natuurlijk.

Je kon kiezen tussen dat je alleen ging of met een team. De kleuren van de teams waren blauw en rood (:puh:).

Als iemand een idee heeft wat voor spel dit is zou ik het heel graag horen!

Vriendelijk bedankt,

Jeroen.

Edit: plaatje klopt niet, was andere game ^^

Maar toch lijkt hij er op: blog.jpeg

Volgens mij is dat 'Quake III Arena'.

Quake III Arena

Ik zoek een vette FPS met mooie graphics, en geen future/alien shit, en met sneeuwlevels, voor de PC.

Die sneeuwlevels zijn nog het aller belangrijkste :puh:

Systeem requirements hoef niet gekeken te worden.

Dus heeft iemand een vette game die aan deze dingen voldoet? :engel:

In de Power Unlimited van deze maand stond een preview van BattleField Bad Company 2 die exact aan jouw eisen voldoet. Hij moet alleen nog uitkomen. Dus je moet nog even wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een vette FPS met mooie graphics, en geen future/alien shit, en met sneeuwlevels, voor de PC.

Die sneeuwlevels zijn nog het aller belangrijkste :puh:

Systeem requirements hoef niet gekeken te worden.

Dus heeft iemand een vette game die aan deze dingen voldoet? :engel:

In de Power Unlimited van deze maand stond een preview van BattleField Bad Company 2 die exact aan jouw eisen voldoet. Hij moet alleen nog uitkomen. Dus je moet nog even wachten.

Lol, kun je zien hoeveel PU ik lees :7 , boekje ligt al lang op me kamer maar er amper in gekeken :puh:

Ik ga wachten op BF BC 2 :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een vette FPS met mooie graphics, en geen future/alien shit, en met sneeuwlevels, voor de PC.

Die sneeuwlevels zijn nog het aller belangrijkste :puh:

Systeem requirements hoef niet gekeken te worden.

Dus heeft iemand een vette game die aan deze dingen voldoet? :engel:

In de Power Unlimited van deze maand stond een preview van BattleField Bad Company 2 die exact aan jouw eisen voldoet. Hij moet alleen nog uitkomen. Dus je moet nog even wachten.

Lol, kun je zien hoeveel PU ik lees :7 , boekje ligt al lang op me kamer maar er amper in gekeken :puh:

Ik ga wachten op BF BC 2 :puh:

Probeer een XIII, een leuke cartoonshooter. :Y

Ook met sneeuwlevel:

xiii-crosshairs.jpg

Ik heb hem zelf ook een ik vind het een aanrader!

-----------------

Dan heb ik zelf ook nog een aanvraag. Vroeger toen ik bij een vriendje ging spelen gingen we een bepaalde RedCat game doen, maar de titel weet ik niet meer. Het was volgens mij een soort isometrisch standpunt (zoals Habbo Hotel) en je moest over vuilnisbakken enzo heenspringen.

Iemand een idee over welke RedCat ik het heb?

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Dan heb ik zelf ook nog een aanvraag. Vroeger toen ik bij een vriendje ging spelen gingen we een bepaalde RedCat game doen, maar de titel weet ik niet meer. Het was volgens mij een soort isometrisch standpunt (zoals Habbo Hotel) en je moest over vuilnisbakken enzo heenspringen.

Iemand een idee over welke RedCat ik het heb?

Mvg,

Flitskikker

Er zijn meerder RedCat's die aan die eisen voldoen. Kan het misschien wat precieser?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede shooter die ook splitscreen kan (dus met vrienden na school ff tegen elkaar). Prijs maakt me niet zo veel uit. Maakt ook niet uit of ie nog moet uitkomen als het maar voor de PS3 is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede shooter die ook splitscreen kan (dus met vrienden na school ff tegen elkaar). Prijs maakt me niet zo veel uit. Maakt ook niet uit of ie nog moet uitkomen als het maar voor de PS3 is.

Call of Duty 4 of miss Call of Duty 5?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede (liefst moderne) FPS voor de PS3.

Games die ik al heb: CoD WaW (5), GTA IV, Killzone 2 (en Little big Planet en Grand turismo 5)

Games die ik waarschijnlijk ga kopen: Operation Flashpoint 2, Modern Warfare 2.

De game die ik zoek moet een goede multiplayer hebben, de single player maakt me niet zoveel uit, ook goede grapics en goede gameplay.

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een goede (liefst moderne) FPS voor de PS3.

Games die ik al heb: CoD WaW (5), GTA IV, Killzone 2 (en Little big Planet en Grand turismo 5)

Games die ik waarschijnlijk ga kopen: Operation Flashpoint 2, Modern Warfare 2.

De game die ik zoek moet een goede multiplayer hebben, de single player maakt me niet zoveel uit, ook goede grapics en goede gameplay.

Stanboy96 :cya:

Call of duty 4 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...