BoerTijger Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Dit is nogal overdreven specifiek, waarom geen Need for Speed? Misschien een deel uit de Midnight Club-serie? Anders zou ik je toch NFSPU2 aanbevelen, deel 1 is ook leuk! Geweldige arcaderacers, maar NFSPU2 is nog steeds de toonaangevende game als het car-tuning betreft. Hoewel de racers van tegenwoordig ook steeds meer tune-aspecten hebben was het in NFSU2 véél prominenter aanwezig! Zeker wanneer je de game uitgespeeld hebt heb je extreem veel mogelijkheden, wel >70.000.000.000 heb ik gehoord. Je hebt echter maar weinig wagens (zo rond de 30, je kan er nog meer unlocken). Maar dat was voor die tijd een mooi aantal. Ik raad je aan hem tóch te proberen. Mocht je dat echt niet willen dan zou ik eens nar de Midnight-serie kijken.. En anders zou ik zeggen; the usual stuff. Je kan natuurlijk ook met sketchup ''tunen'' . ooké, als ik "NFSPU2" in typ krijg ik steeds nfs underground2 (op youtube dan he) dus wat is t You've got to be kiddin' me! Ik zoek een gratis leuk roleplaying spel :O MMORPG of RPG? RPG. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 (bewerkt) Weet iemand een lijst met de race games voor de pc waarin je in de auto zit, dus dat je uit de ogen van de bestuurder kijkt zegmaar?. TDU, Forza3, WR2, GT5, TDU2? En misschien kan je ook nog Cobra 11, of Autobahn? Bewerkt: 15 oktober 2010 door GekkieJ01 Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2010 Weet iemand een lijst met de race games voor de pc waarin je in de auto zit, dus dat je uit de ogen van de bestuurder kijkt zegmaar?. TDU, Forza3, WR2, GT5, TDU2? En misschien kan je ook nog Cobra 11, of Autobahn? TDU heb ik al, Forza 3 is niet voor PC maar dat vroeg ik wel, WR2 vind ik niet zo leuk, GT5 is nog niet uit en TDU2 ook niet maar die had ik wel al op het oog . Cobra 11 heb ik voor de xbox en die zuigt best wel maar volgensmij is dat alleen outside view. Autobahn ga ik binnekort eens bekijken . Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2010 3D driving school is ook nog een poging waard, ondanks de slechte graphics. Of 18 wheels of steel: convoy, Euro Truck Simulator enzovoort. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 3D driving school is ook nog een poging waard, ondanks de slechte graphics. Of 18 wheels of steel: convoy, Euro Truck Simulator enzovoort. Ik zoek race games en dat zijn meer eh... ik weet niet hoe je het kan beschrijven maar goed. Euro truck simulator heb ik trouwens al. Reageren
Dotz Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 (bewerkt) A2-Racer Bewerkt: 17 oktober 2010 door Dotz Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 17 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2010 A2 racer is nog wel redelijk. Reageren
Basssss Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Hee, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een spel wat ik ooit bij iemand heb gezien. Ik kan me herinneren dat het een RTS was in de stijl van Griekse/Romeinse steden volgens mij. Ook iets wat ik me goed kan herinneren is dat je octopussen kon inzetten om vijandelijke schepen en gebouwen aan te vallen. Ook was er een level waarin je een stad had in een baai, en in het midden van de baai stond een standbeeld met een staf/scepter/speer-geval. Deze moest je beschermen voordat dit staf-ding gejat werd door de vijanden. Ook kon je tempels vinden die een bonus gaven ofzo. Weet iemand over welk spel ik het heb? Ikzelf weet niet eens meer bij wie ik het spel heb gezien, maar alles wat ik me kan herinneren staat hierboven. Het is sowieso geen Age of Empires. Alvast bedankt! Reageren
Dotz Geplaatst: 21 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2010 Hee, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een spel wat ik ooit bij iemand heb gezien. Ik kan me herinneren dat het een RTS was in de stijl van Griekse/Romeinse steden volgens mij. Ook iets wat ik me goed kan herinneren is dat je octopussen kon inzetten om vijandelijke schepen en gebouwen aan te vallen. Ook was er een level waarin je een stad had in een baai, en in het midden van de baai stond een standbeeld met een staf/scepter/speer-geval. Deze moest je beschermen voordat dit staf-ding gejat werd door de vijanden. Ook kon je tempels vinden die een bonus gaven ofzo. Weet iemand over welk spel ik het heb? Ikzelf weet niet eens meer bij wie ik het spel heb gezien, maar alles wat ik me kan herinneren staat hierboven. Het is sowieso geen Age of Empires. Alvast bedankt! Misschien dat je dit beter aan je vriend kan vragen? Wanneer heb je deze game voor het eerst gespeeld/gezien? Reageren
Basssss Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Hee, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een spel wat ik ooit bij iemand heb gezien. Ik kan me herinneren dat het een RTS was in de stijl van Griekse/Romeinse steden volgens mij. Ook iets wat ik me goed kan herinneren is dat je octopussen kon inzetten om vijandelijke schepen en gebouwen aan te vallen. Ook was er een level waarin je een stad had in een baai, en in het midden van de baai stond een standbeeld met een staf/scepter/speer-geval. Deze moest je beschermen voordat dit staf-ding gejat werd door de vijanden. Ook kon je tempels vinden die een bonus gaven ofzo. Weet iemand over welk spel ik het heb? Ikzelf weet niet eens meer bij wie ik het spel heb gezien, maar alles wat ik me kan herinneren staat hierboven. Het is sowieso geen Age of Empires. Alvast bedankt! Misschien dat je dit beter aan je vriend kan vragen? Wanneer heb je deze game voor het eerst gespeeld/gezien? Ik heb geen flauw idee meer bij wie het was, hetzelfde voor wanneer. Maar sowieso wel meer dan vijf, misschien wel zeven jaar geleden. Ik heb hem nooit gespeeld, enkel gezien. Verder niemand suggesties welk spel dit zou kunnen zijn? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 22 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2010 Het spel Ancient Conquest komt in me op als titel. Zelf nooit gespeeld, dus ik weet niet of het ook echt het spel is wat je zoekt. Reageren
Dotz Geplaatst: 23 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2010 (bewerkt) Hee, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een spel wat ik ooit bij iemand heb gezien. Ik kan me herinneren dat het een RTS was in de stijl van Griekse/Romeinse steden volgens mij. Ook iets wat ik me goed kan herinneren is dat je octopussen kon inzetten om vijandelijke schepen en gebouwen aan te vallen. Ook was er een level waarin je een stad had in een baai, en in het midden van de baai stond een standbeeld met een staf/scepter/speer-geval. Deze moest je beschermen voordat dit staf-ding gejat werd door de vijanden. Ook kon je tempels vinden die een bonus gaven ofzo. Weet iemand over welk spel ik het heb? Ikzelf weet niet eens meer bij wie ik het spel heb gezien, maar alles wat ik me kan herinneren staat hierboven. Het is sowieso geen Age of Empires. Alvast bedankt! Misschien dat je dit beter aan je vriend kan vragen? Wanneer heb je deze game voor het eerst gespeeld/gezien? Ik heb geen flauw idee meer bij wie het was, hetzelfde voor wanneer. Maar sowieso wel meer dan vijf, misschien wel zeven jaar geleden. Ik heb hem nooit gespeeld, enkel gezien. Verder niemand suggesties welk spel dit zou kunnen zijn? Weet je nog of het spel volledig in 3D was? Bewerkt: 23 oktober 2010 door Dotz Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Hee, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar een spel wat ik ooit bij iemand heb gezien. Ik kan me herinneren dat het een RTS was in de stijl van Griekse/Romeinse steden volgens mij. Ook iets wat ik me goed kan herinneren is dat je octopussen kon inzetten om vijandelijke schepen en gebouwen aan te vallen. Ook was er een level waarin je een stad had in een baai, en in het midden van de baai stond een standbeeld met een staf/scepter/speer-geval. Deze moest je beschermen voordat dit staf-ding gejat werd door de vijanden. Ook kon je tempels vinden die een bonus gaven ofzo. Weet iemand over welk spel ik het heb? Ikzelf weet niet eens meer bij wie ik het spel heb gezien, maar alles wat ik me kan herinneren staat hierboven. Het is sowieso geen Age of Empires. Alvast bedankt! Is het niet Age of Mythology? Reageren
Basssss Geplaatst: 24 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2010 Het spel Ancient Conquest komt in me op als titel. Zelf nooit gespeeld, dus ik weet niet of het ook echt het spel is wat je zoekt. Nee, dat is het niet. Het zag er wel beter uit volgens mij. Weet je nog of het spel volledig in 3D was? Volgens mij was het niet 3D, maar dat weet ik niet zeker. Is het niet Age of Mythology? Volgens mij niet, maar ik zal dat spel eens uitproberen. Straks is 't 'm wel. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 26 oktober 2010 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2010 Ik zoek een game voor de playstation 3. Waar je een huurmoordenaar speelt, zoiets al Hitman blood money. Ik weet niet of zoiets ook voor de playstation 3 is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.