Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zou voor Saints Row 2 gaan daar heb je leuke verhaallijn veel extra zijmissies die je lang bezighouden, ook heel vele bewerk opties. Je bent er in ieder geval wel een tijdje mee bezig. Jammer genoeg heeft het geen fatsoenlijke multiplayer (maximum 2 spelers).

Just Cause heb ik nooit gespeeld dus daar kan ik niks over zeggen..

Maar EFLC zou ik niet kopen als je al uitgekeken bent op GTA IV, want na 2 maanden merk je gewoon dat je dezelfde game hebt gekocht met gewoon wat extra's die niet zo heel speciaal zijn. Aa de multiplayer heb je al helemaal niks, basejumpen verveelt nogal snel. Beide story's houden je ongeveer 14 uur bezig. Buiten dat valt er niet echt veel te doen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een vraag..

Ik houd veel van huizen bouwen en totaal inrichten enzo. Ben nu online weer bezig met Travian en Habbo (Voor het bouwen) :clown:

Is Sims 3 de moeite waard voor de X360? Of hebben jullie misschien nog andere voorstellen? :cya:

Ik ben ook opzoek naar een ander soort Genre, zoals Fable III nu. Ik koop dat spel als ie goedkoper is.

Bewerkt: door NickOwnage
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is Sims 3 de moeite waard voor de X360? Of hebben jullie misschien nog andere voorstellen? :cya:

Je hebt je game al gevonden, dus ik vrees dat deze vraag hier verkeerd is. Misschien dat je wat reviews kan googlen :) ? ''Huizen bouwen'' is nogal een schaars begrip in de gameswereld, wellicht dat Simcity Societies je kan bekoren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Assassin's Creed vind ik geweldig, maar die heb ik beide al gespeeld en nu wacht ik tot Brotherhood naar de pc komt.

Ik heb even naar Prince of Persia gekeken, maar dat lijkt me niet echt wat.

Verder nog suggesties?

Link to comment
Delen op andere websites

Batman Begins misschien? Maar dan de game natuurlijk, EA schijnt bij het maken van deze game veel afgekeken te hebben van Splinter Cell..

Weet iemand waar ik Ford Off Road Racing (al dan niet tweedehands) kan kopen?

ford-racing-off-road-ps2.jpg

Laat maar, al gevonden.. Ik vond hem eindelijk op page honderdduizend van Google's search results..

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een pc game van een aantal jaar geleden, weet niet precies hoeveel. Het speelt zich af in de VS en begint met een neerstortend vliegtuig op een grote drukke snelweg in LA. Het vliegtuig bevat chemicaliën waardoor iedereen in een soort freaking zombie verandert. Jij moet ervoor zorgen dat de andere mensen beschermt worden en de zombies worden afgeknald. Het is een gruwelijk spel met veel humor, en na de vliegtuigmissie kom je in allemaal rampscenario's terecht.

Het hele spel is in een soort van stripverhaal gemaakt, dus alles is ook getekend. Ik heb er een aantal jaar geleden veel plezier aan gehad, maar weet de naam niet meer.

Hopelijk weet iemand wat ik bedoel :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Batman Begins? Die game komt uit 2005, hij ziet er niet echt geweldig uit vind ik.

En dát is je excuus om hem niet te spelen? Dat je de game te mainstream had gevondne ofzo had ik kunnen begrijpen. Dit is nog net niet een van de Gouwe ouwe's, maar toch jammer dat je de gameplay niet een kans geeft. De gameplay van oude games is dikwijls veel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...