Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een Simulatie game. Maar dan geen Euro Truck Simulator en Bus Simulators (alle vormen). Ik wil een nieuwe simulator. Liefst een vlieg simulator. En het moet ook zo realistisch mogelijk zijn. Microsoft Flight Simulator al geprobeerd maar niet aan.

Lock On misschien? Het is een ook een simulatie. Maar je hebt er ook een campaign enzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek nog een goede shooter. Beetje Black ops style weetjewel;p

HomeFront heb ik al ":puh:

Je kunt Brink eens proberen, ook een aardige FPS voor zover ik weet. De game heeft alleen een Multiplayer mogelijkheid, Singleplayer zit er dus niet in. Misschien iets voor jou? ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een shooter game waarmee ik met mijn broer via lan co-op kunnen spelen het liefst in de stijl van COD (hoeft niet noodzakkelijk in de oorlog te zijn.)

Bewerkt: door thomas1010
Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik wil als ik een nieuwe PC heb Left for dead kopen.

Nu hoorde ik dat deel 1 k is, en dat de karakters ook in 2 voorkwamen ofzoiet?

Kan iemand me min en pluspunten geven?

supergtagamer

Link to comment
Delen op andere websites

Beste leden,

ik wil als ik een nieuwe PC heb Left for dead kopen.

Nu hoorde ik dat deel 1 k is, en dat de karakters ook in 2 voorkwamen ofzoiet?

Kan iemand me min en pluspunten geven?

supergtagamer

De personages uit de eerste Left for Dead komen inderdaad ook voor in Left 4 Dead 2. Zijnde in de eerste DLC van het spel, The Passing, waarbij ze je helpen het level te voltooien en in de tweede DLC The Sacrifice, waarbij je als hen kunt spelen. Deze laatste DLC is tevens ook uitgekomen voor de eerste Left 4 Dead.

Over de games zelf: persoonlijk vind ik ze wel een aanrader ja, zeker als je enkele vrienden hebt waarmee je kunt samenspelen. Ik heb aan Left 4 Dead 1 niet zo heel veel tijd besteed, aangezien ik hem pas gekocht heb na de release van L4D2. Aan laatstgenoemde heb ik zo'n 150 uurtjes besteed. L4D2 is een spel dat continue 'vernieuwend' is in de vorm van de zogenaamde Mutations, wat bijzondere, meestal multiplayermodi zijn die je met vrienden of andere spelers kunt spelen. Voorbeelden daarvan kan je op de Left 4 Dead blog vinden. Alvast veel plezier toegewenst.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo'w

Wie van jullie kent er een realistisch auto spel?. dus geen DiRT of Gran Turismo maar gewoon rijden?.

iets midtown madness achtig maar dan wel met 2011 graphics en realistische stuur bewegingen

iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo'w

Wie van jullie kent er een realistisch auto spel?. dus geen DiRT of Gran Turismo maar gewoon rijden?.

iets midtown madness achtig maar dan wel met 2011 graphics en realistische stuur bewegingen

iemand?

Test drive unlimited (2) is realistisch, maar geen midtown madness

Bewerkt: door Maikle
Link to comment
Delen op andere websites

Test drive unlimited (2) is realistisch, maar geen midtown madness

is het zoals DiRT en Gran Turismo?. racen?

zoiets als GTA maar dan met realistischer handling

Bewerkt: door Crusher!!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...