Jump to content

Het grote "ik zoek een game" topic


Jon-asses

Recommended Posts

Ik zou eens proberen het gratis 'spel' "Rigs of Rods" te spelen. Het is een physics simulator met real time damage dmv flex-body, en vrij realistische physics overall. Het is echter niet meer dan een simulator, er zitten geen fancy graphics in(wel real time reflectie, en best realistisch water), en geen storyline of wat dan ook whatsoever, het is niet meer dan: je kunt auto's, vrachtwagens, bussen, bulldozers, kranen, vliegtuigen, boten enzovoort spawnen, en als mod downloaden, en je hebt een map waar je op kan rijden(en lopen, maar dat is niet meer dan een vliegende camera waarbij toevallig een poppetje tevoorschijn komt :puh:) en je kunt ook maps downloaden.

Alles is compleet werkend, als je dus een hijskraan mod download, zul je deze ook compleet kunnen besturen, en je kunt er letterlijk vrijwel alles mee optillen, dus ook auto's, boten, vliegtuigen, dozen, containers... Maar dan moet je wel de stabilisators uitschuiven, anders valt hij om :puh:

Damage system is echter super realistisch, ook al is het best buggy(probeer b.v. niet met een rubsband-voertuig over de Honda Accord mod heen te rijden, want je spel flipt compleet en je komt vast te zitten bij de spawn...

Qua graphics is het echt niets, maar het is wel leuk om je even mee bezig te houden :)

Bekijk anders dit filmpje even(expres een link van gemaakt, anders wordt het zo veel scrollen)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Scarface92

    36

  • .Stan

    34

  • DenkaanHenk

    33

  • -Matthijs-

    31

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik zoek een game van een tijdje geleden voor de pc, dat zich in Vietnam afspeeld.

Ik kan me niet veel herineren omdat ik toen nog best jong was maar ik weet niet wel dat een van de eerste missies zich in je basis afspeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game van een tijdje geleden voor de pc, dat zich in Vietnam afspeeld.

Ik kan me niet veel herineren omdat ik toen nog best jong was maar ik weet niet wel dat een van de eerste missies zich in je basis afspeeld.

Is het toevallig Conflict:Vietnam?

Hartstikke leuk spel vroeger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game van een tijdje geleden voor de pc, dat zich in Vietnam afspeeld.

Ik kan me niet veel herineren omdat ik toen nog best jong was maar ik weet niet wel dat een van de eerste missies zich in je basis afspeeld.

Is het toevallig Conflict:Vietnam?

Hartstikke leuk spel vroeger.

Ja, dat is hem, heb een filmpje gezocht van de eerste missie en ik herinner de vormgeving van die map meteen weer! :D

Dankje :) .

EDIT@ Nu ik hier toch ben: Kent iemand hier vietnam games die nog niet zo gek oud zijn? ik weet al dat er een BC2 uitbreiding is.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zoek een game dat ik heel vroeger gespeelt heb, herinner me er niet van, maar wat ik nog wel weet is dat je kon kiezen uit 2 wagens, de een was een soort van jeep, en de ander een soort van badkuip op 6 wielen, 3aan beide kanten. Ook herinner ik me nog dat er een ''mannetje'' was met een enorme hanenkam. Ook zag je een horizon, waar ik altijd heen probeerde te rijden.

Verder heb ik geen idee meer hoe dit spel in elkaar zat.

Iemand enig idee?

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer de Ship Simulator games is. Ik heb zelf ook alle delen, en het speelt fantastisch en bovendien erg realistisch. Niet perfect, maar erg goed. (Ik werk zelf in de scheepvaart.)

Shipsim 08 en Shipsim Extremes (het laatste deel) bieden bovendien een online multiplayer mode aan.

Systeemeisen zijn niet zo extreem voor minimun, wil je de settings op het hoogst hebben, dan heb je toch wel een wat sterkere PC nodig. Als je maar net aan de minimum eisen voldoet, zal het spel niet soepel draaien.

Er bestaat trouwens een topic genaamd "Ik zoek een game" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Ik zoek eigenlijk nieuwe games. Ik speel vooral in het genre strategie (met het grootste deel een stad bouwen).

Zijn er eigenlijk games gelijk aan Cities XL / Age of Mytologie / Emperor : rise of middle kingdom / Civ City rome /settlers 7?

Of is er misschien een website met gelijksoortige games?

Wat trouwens ook leuk zal zijn, is dat ik bij Age of Mytologie (meer strategie in vechten) in bv multiplayer kan doen. Als dat in de genoemde spellen voorkomt, is dat zeker een plus.

>>> Door Kai-ShockWave: Vraag verplaatst. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Test drive unlimited (2) is realistisch, maar geen midtown madness

Hoe kan je 'Test Drive Unlimited' en 'realistisch' nou in 1 zin gebruiken, tenzij er 'niet' tussen staat? Je komt nogal snel uit bij games die draaien om racen, maar dat is blijkbaar niet wat je zoekt. Er bestaat wel zoiets als Driving Simulator 2011 en ja de graphics lijken nergens naar, zoals bijna altijd bij een rijsimulator. Ik weet wel niet in welke mate die game echt realistisch is.

Bewerkt: door Velaro
Link to comment
Delen op andere websites

Test drive unlimited (2) is realistisch, maar geen midtown madness

Hoe kan je 'Test Drive Unlimited' en 'realistisch' nou in 1 zin gebruiken, tenzij er 'niet' tussen staat? Je komt nogal snel uit bij games die draaien om racen, maar dat is blijkbaar niet wat je zoekt. Er bestaat wel zoiets als Driving Simulator 2011 en ja de graphics lijken nergens naar, zoals bijna altijd bij een rijsimulator. Ik weet wel niet in welke mate die game echt realistisch is.

Wtf ? Das al een maand geleden?

Maarja, ik bedoelde de grapichs, beter is moeilijk te vinden.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedoel je zelf echt lopen of vanuit de lucht maar als je zelf wilt lopen is de SWAT serie wel een oplossing

SWAT 4 heb ik gespeeld, was best leuk , maar jammer genoeg ook verourderd.

Of evt. Rainbox Six serie?

Bedankt voor de tip :D , welke van de serie raad je aan :O?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...